Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3336468)
I.1) Name and address: Gmina Szemud ul. Kartuska 13 13 84-217 Szemud pomorskie tel. 58 6764428 fax. 58 6764428 REGON 19167542200000 www.szemud.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Wykonywanie bieżących napraw dróg gminnych o nawierzchniach utwardzonych i gruntowych w roku 2018
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1 Bieżące naprawy dróg gminnych będą obejmować: a) Uzupełnienie poboczy gruntowych dróg o nawierzchni asfaltowej lub z płyt yomb mieszanką tłuczniową lub frezem z rozbiórek asfaltu. o grubości 8-10cm. b) Wykonanie przepustów o średnicy 0,3 – 0,6m z rur przepustowych PCV dwuściennych karbowanych c) wykonanie ścianek czołowych na wlocie i wylocie przepustów z betonu , grubość 25cm, zbrojenie - drut stalowy karbowany fi 12 krata o wym. 25x25cm. d) wykonanie rurociągów o średnicy 0,15 – 0,2m z rur PCV e) ułożenie krawężnika drogowego 15x30x100na ławie betonowej i obrzeży f) Ułożenie 1mb obrzeża chodnikowego 8x30x100 z materiałami g) Układanie i przekładanie kostki brukowej na chodnikach i jezdniach h) Układanie i przekładanie płyt drogowych yomb j) Wykonanie drenażu przewodem o średnicy 63 – 100mm z obsypką do głębokości 1,2 – 1,5m k) Roboty ziemne, niwelacyjne i odmulanie rowów sprzętem mechanicznym, transport l) Inne roboty drogowe 1.2 Rozliczenie robót drogowych nie wymienionych wyżej i wymagających zastosowania materiałów przez wykonawcę oraz roboty które nie zostały przewidziane w umowie, a które będą rozliczane na podstawie kosztorysów. Ceny sprzętu i materiału w kosztorysie będą stanowić średnie ceny zawarte w cennikach INTERCENBUD z kwartału poprzedzającego datę wykonania poszczególnych robót. 1.3 Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa - projekt stanowiąca załącznik 4 do SIWZ.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233142-6
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information