Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3336484)
I.1) Name and address: Politechnika Śląska ul. Akademicka 2A 2 44-100 Gliwice śląskie tel. 32 2371334, 2371335, 2371171, 2372194 fax. 32 2371171, 2372194 REGON 000001637 www.polsl.pl
I.2) Type of contracting: Inny
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/D/18/13/NC
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Politechniki Śląskiej. 2. CPV 30.19.00.00-7 – Różny sprzęt i artykuły biurowe, CPV 30.19.76.44-2 – Papier kserograficzny, CPV 30.23.00.00-0 – Sprzęt związany z komputerami, CPV 22.80.00.00-8 – Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury. 3. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do dnia wyczerpania wartości wynagrodzenia ofertowego powiększonego o wartość wynikającą z prawa opcji przewidzianego w postanowieniach umowy w zależności co nastąpi wcześniej. 4. Prawo opcji: a) Ilości poszczególnych asortymentów, podane w kolumnie 6 Arkusza Ofertowego, są ilościami planowanymi do zakupu w okresie 12 miesięcy. Rzeczywista ilość nabywanych towarów będzie określana sukcesywnie w trakcie trwania umowy i w poszczególnych asortymentach ilości faktycznie nabyte przez Zamawiającego mogą być zarówno mniejsze, jak i większe – zgodnie z zasadami i w granicach wynikających z zastosowania prawa opcji przewidzianego niżej. b) Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za nie zamówioną przez Zamawiającego część towaru ujętą w Arkuszu Ofertowym, jak również żadna rekompensata z tego tytułu. c) Zamawiający informuje, iż zobowiązuje się do realizacji zamówienia w wysokości co najmniej 60% ceny umowy, tj. łącznej wartości asortymentów wycenionych w Arkuszu Ofertowym i równocześnie uprawniony jest do rozszerzenia zamówienia o max 100% jego wartości. d) Termin obowiązywania i realizacji umowy może zostać wydłużony dodatkowo o okres nie dłuższy niż 12 miesięcy. Uprawnienie to przysługuje w sytuacji, gdy w pierwotnym terminie realizacji umowy nie zostanie wyczerpany wartościowy zakres przedmiotu zamówienia. O wydłużeniu terminu Zamawiający zawiadamia Wykonawcę najpóźniej na 7 dni przed końcem trwania umowy, podając Wykonawcy w treści zawiadomienia nowy termin końcowy realizacji i obowiązywania umowy. Na powyższe postanowienie Wykonawca może nie wyrazić zgody, niemniej w razie braku zgody Wykonawcy, Zamawiający nie odpowiada za niezamówienie pełnego zakresu przedmiotowego objętych umową dostaw i Wykonawcy nie przysługują roszczenia związane z niezamówieniem co najmniej 60% wartości dostaw. Brak sprzeciwu Wykonawcy w terminie 7 dni, strony uznają za wyrażenie zgody przez Wykonawcę.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 30190000-7
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: 1. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium: 5.000,00 zł. 3. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w innej walucie niż PLN, tj. w EURO lub USD. W takiej sytuacji Zamawiający zastosuje przeliczenie tych walut wg
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information