Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z najmem pomp, dostawa leków i materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3336491)

Client
Szpital Chorób Płuc Orzesze
State
śląskie
Address
43-180 Orzesze, ul. Gliwicka 20 20
Phone
032 2213661
Fax
032 2215920
E-Mail
szpital-orz@4-net.pl
Created
2018-03-16

Szpital Chorób Płuc Orzesze

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Szpital Chorób Płuc Orzesze ul. Gliwicka 20 20 43-180 Orzesze śląskie tel. 032 2213661 fax. 032 2215920 REGON 27618450000000

I.2) Type of contracting: Podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z najmem pomp, dostawa leków i materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1.1 Rodzaj zamówienia: dostawa 1.2 Przedmiot zamówienia: Dostawa preparatów do żywienia dojelitowegowraz z najmem pomp, dostawa leków i materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu. 1.2.1 Przedmiotem zamówienia są dostawy preparatów do żywienia dojelitowego wraz z najmem pomp, dostawa leków i materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, części od 1 do 3. 1.2.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Część nr: Opis: 1 Temat: Preparaty do żywienia pozajelitowego, zestawy do podawania żywienia dojelitowego wraz z najmem pomp żywieniowych Kod CPV: Wspólny Słownik Zamówień: 33692510-5 Opis: Szczegółowy asortyment dawki i ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (Arkusz asortymentowo cenowy) 2 Temat: Leki różne Kod CPV: 33600000-6 Opis: Szczegółowy asortyment dawki i ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (Arkusz asortymentowo cenowy) 3 Temat: : Materiały opatrunkowe Kod CPV: 33141119-7 Opis: Szczegółowy asortyment dawki i ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (Arkusz asortymentowo cenowy) 1.2.3 Na opakowaniu leków i wyrobów medycznych powinno być data ważności, nr serii, temp. przechowywania, nazwa producenta. Do każdego opakowania powinna być dołączona ulotka w j. polskim 1.2.4 Dostarczony towar winien posiadać aktualne atesty (świadectwa dopuszczenia do obrotu, świadectwa jakości) do każdej serii leku i wyrobu medycznego. Dokumenty winny być okazane przez Wykonawcę na każde żądanie Zamawiającego. 1.2.5 Dostawa max. do 24 godz. a w przypadku zamówień leku na ratunek tzw. dostawa na „cito” maksymalnie do 12 godz. – część 2; max. do 48 godz. – część 1, 3 od chwili zamówienia fax lub e-mail. 1.2.6 Wykonawca dokona kompletnych dostaw do działu farmacji szpitalnej. Dostawa w godzinach 7:00 – 13:00. 1.2.7 Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z dostawą zamówionego towaru, a w szczególności koszty transportu, ubezpieczenia przedmiotu umowy. 1.2.8 Dostarczony towar w przypadku wad jakościowych zostanie zwrócony na koszt wykonawcy. 1.2.9 Jeżeli towar zostanie dostarczony niezgodnie z zamówieniem, wykonawca na własny koszt zabierze towar niezgodny z zamówieniem i dostarczy towar zgodnie z zamówieniem. 1.2.10 Termin płatności do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. 1.2.11 Termin ważności minimalnie 12 miesięcy od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. 1.2.12 Ilości podane w załączniku nr 1 do SIWZ, części 1-3 mogą ulec zmianie podczas realizacji zamówienia zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający nie przekroczy jednak ofertowej wartości części. 1.2.13 W przypadku czasowego braku towaru, należy wycenić lek podając ostatnią cenę hurtową producenta oraz uwagę o czasowym braku jego dostępności. 1.2.14 Zamawiający wyraża zgodę na umieszczenie adnotacji pod częścią dla pozycji, których występuje przerwa w produkcji lub okresowy brak dostępności w sprzedaży. 1.2.15 Zamawiający nie przewiduje dzielenia ustalonych w niniejszej SIWZ części ani wydzielania z części poszczególnych pozycji. 1.2.16 Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innej wielkości opakowania niż w opisie przedmiotu zamówienia z odpowiednim przeliczeniem wymaganej ilości w górę - dotyczy części 2. 1.2.17 Zamawiający wyraża zgodę na zmianę form doustnych - dotyczy części 2.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33692510-5

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information