Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3336505)
I.1) Name and address: "Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk ul. Gradowa 6 6 80-802 Gdańsk pomorskie tel. 58 300 08 42 fax. 58 742 15 13 REGON 19057266000000 www.hewelianum.pl
I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Wykonanie, dostawa i montaż elementów wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych na cele wystawowo-konferencyjne w budynku Wozowni Artyleryjskiej na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż elementów wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych na cele wystawowo-konferencyjne w budynku Wozowni Artyleryjskiej na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku. 2. Elementy wyposażenia obejmują: 2.1. Sień (parter) oraz komunikacja (I i II piętro) - 1) Tablica informacyjna – 1 szt. 2) System orientacji przestrzennej tj. tabliczki kierunkowe i tabliczki pomieszczeń - 34 szt., 3) Tablica informacyjna obiektu – 1 szt., 2.2. Recepcja – I piętro: 1) Lada recepcyjna – 1 szt. 2) Komoda – 1 szt. 3) Fotel obrotowy – 1 szt., 4) Fotel wypoczynkowy – 2 szt., 5) Ekspozytor mobilny - 1 szt., 6) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 2 szt., 2.3. Szatnia – I piętro: 1) Szafka szatniowa/schowek na plecaki - 3 szt., 2) Wieszak obrotowy - 3 szt., 3) Wieszak ubraniowy mobilny - 4 szt.. 4) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 1 szt.. 2.4 Przestrzeń wystawowo-konferencyjna – I piętro 1) Stół konferencyjny - 36 szt.. 2) Wózek do transportu stołów - 4 szt.. 3) Krzesło konferencyjne - 150 szt.. 4) Wózek do transportu krzeseł - 12 szt., 5) System mobilnych ścian działowych – 1 komplet zawierający co najmniej 10 paneli dźwiękochłonnych. 6) Rolety wewnętrzne z napędem elektrycznym - 7 szt.. 2.5. Pokój tłumaczeń symultanicznych (I piętro): 1) Biurko - 1 szt., 2) Fotel obrotowy – 1 szt., 3) Szafa dwudzielna - 2 szt., 4) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 1 szt. 2.6. Recepcja – II piętro 1) Lada recepcyjna - 1 szt., 2) Szafka z szufladami - 1 szt., 3) Fotel obrotowy - 1 szt., 4) Fotel wypoczynkowy - 2 szt. 5) Wieszak obrotowy – 1 szt. 6) Ekspozytor mobilny - 1 szt. 7) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 2 szt. 2.7. Pokoje gościnne – II piętro 1) Biurko - 3 szt., 2) Fotel obrotowy - 3 szt., 3) Komoda – 4 szt., 4) Szafka z szufladami – 3 szt., 5) Szafka z lustrem – 1 szt., 6) Szafa dwudzielna wyposażona w chłodziarko-zamrażarkę – 2 szt., 7) Fotel rozkładany – 2 szt. 8) Stolik – 2 szt., 9) Szafa dwudrzwiowa – 1 szt., 10) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 2 szt., 2.8. Przestrzeń wystawowo – konferencyjna – II piętro 1) Stół konferencyjny – 29 szt., 2) Wózek do transportu stołów – 3 szt., 3) Krzesło konferencyjne – 100 szt., 4) Wózek do transportu krzeseł – 6 szt., 5) Ściana/zabudowa kartonowo-gipsowa – 1 szt.. 6) System mobilnych ścian działowych - 1 komplet, zawierający co najmniej 10 paneli dźwiękochłonnych. 7) Lustro – 2 szt.. 8) Rolety wewnętrzne z napędem elektrycznym - 7 szt. 3. Zakres prac obejmuje również: 1) uruchomienie i doprowadzenie wszystkich elementów wyposażenia pomieszczeń w budynku Wozowni Artyleryjskiej do stanu pełnej sprawności w sposób zapewniający udostępnienie ich do użyteczności; 2) usuwanie, w okresie gwarancji, zgłoszonych przez Zamawiającego wad i usterek składników wyposażenia; 3) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie konserwacji i obsługi elementów wyposażenia i aranżacji; 4) wykonanie oraz przekazanie Zamawiającemu dokumentacji technicznej w formie drukowanej w języku polskim oraz w formie zapisu cyfrowego (płyta CD/DVD) będącym odzwierciedleniem wersji drukowanej, składającej się co najmniej z: a) oświadczenia Wykonawcy, że wszystkie elementy wyposażenia i aranżacji zostały wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami europejskimi, w tym normami techniczno-budowlanymi, normami dotyczącymi bezpieczeństwa urządzeń oddawanych do użytku publicznego stosowanymi w krajach Unii Europejskiej oraz, że pomieszczenia budynku wraz z elementami wyposażenia i aranżacji są wydawane w stanie zupełnym ze względu na cel oznaczony w umowie, b) kart eksploatacyjnych wszystkich elementów wyposażenia i aranżacji sporządzonych według zaleceń Zamawiającego, c) zasad bieżącej kontroli i okresowych przeglądów elementów wyposażenia i aranżacji, d) kart gwarancyjnych wystawionych przez Wykonawcę lub producentów zainstalowanego sprzętu.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 39150000-8
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information