Dostawy mięsa wieprzowego i wołowego; przetworów mięsnych; drobiu; przetworów drobiowych z indyka i kurczaka; konserw mięsnych i pasztetów w puszkach do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3336510)

Client
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
State
warmińsko-mazurskie
Address
11-400 Kętrzyn, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78 78
Phone
89 750 31 88
Fax
89 750 37 54
www
www.warmaz.strazgraniczna.pl
E-Mail
zamowienia.warmaz@strazgraniczna.pl
Created
2018-03-16

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78 78 11-400 Kętrzyn warmińsko-mazurskie tel. 89 750 31 88 fax. 89 750 37 54 REGON 51020760500000 www.warmaz.strazgraniczna.pl

I.2) Type of contracting: Administracja rządowa terenowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawy mięsa wieprzowego i wołowego; przetworów mięsnych; drobiu; przetworów drobiowych z indyka i kurczaka; konserw mięsnych i pasztetów w puszkach do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa wieprzowego i wołowego; przetworów mięsnych; drobiu; przetworów drobiowych z indyka i kurczaka; konserw mięsnych i pasztetów w puszkach do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jeden lub więcej zestawów zamówienia: 2.1. Zestaw nr 1 – Mięso wieprzowe i wołowe (w ilości 8 550 kg – załącznik nr 1a do SIWZ) 2.2. Zestaw nr 2 – Przetwory mięsne (w ilości 9 900 kg - załącznik nr 1b do SIWZ) 2.3. Zestaw nr 3 – Drób (w ilości 6 450 kg - załącznik nr 1c do SIWZ) 2.4. Zestaw nr 4 – Przetwory drobiowe z indyka i kurczaka (w ilości 7 000 kg - załącznik nr 1d do SIWZ). 2.5. Zestaw nr 5 - Konserwy mięsne i pasztety w puszkach (w ilości 7 888 kg- załącznik nr 1e do SIWZ) 3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi dla poszczególnych zestawów załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e do SIWZ. 4. Dla Zestawu nr 1, 2, 3 i 4 - 4.1. Dostawy będą realizowane co najmniej 3 razy w tygodniu, w godzinach od 7.30 do 10.00, w rozkładzie tygodniowym od poniedziałku do piątku, w terminach, w asortymencie i ilościach określonych w pisemnych zamówieniach dekadowych, przekazywanych przez Zamawiającego. Dostawy na soboty, niedziele i święta będą realizowane w dniu poprzedzającym. 4.2.Zamówienia dekadowe będą przekazywane przez Zamawiającego w rozkładzie tygodniowym od poniedziałku do piątku, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu. 4.3. Dokładne ilości zamawianych artykułów i terminy dostawy uściślane będą przez Zamawiającego pocztą elektroniczną lub telefonicznie w dniu poprzedzającym dostawę, do godziny 15.00, w dniach od poniedziałku do piątku. 4.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania dodatkowych zamówień asortymentu zawartego w załączniku do umowy stanowiącej odpowiednio dla danego zestawu zamówienia załącznik nr 4a, 4b, 4c, 4d do SIWZ poza terminem określonym w pkt. 4.1, w ilościach niezbędnych do realizacji ustawowych zadań, w terminie wyznaczonym zamawiającego, ale nie krótszym niż 1 dzień od momentu złożenia zamówienia telefonicznie lub pocztą elektroniczną. 5. Dla Zestawu nr 5 - 5.1. Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu artykuły określone w załączniku, będącym integralną częścią umowy stanowiącej załącznik nr 4e do SIWZ, w rozkładzie tygodniowym od poniedziałku do piątku, w asortymencie i ilościach określonych w pisemnych zamówieniach dekadowych, przekazywanych przez Zamawiającego, w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia. Dostawy w godzinach od 7.30 do 14.00. 5.2. Zamówienia dekadowe będą przekazywane przez Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu, w dniach od poniedziałku do piątku. 5.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania dodatkowych zamówień asortymentu zawartego w załączniku w poz. 2 załącznika do umowy stanowiącej załącznik nr 4e do SIWZ, poza terminem określonym w pkt. 5.1, w ilościach niezbędnych do realizacji ustawowych zadań, w nieprzekraczalnym terminie do 8 godzin od momentu złożenia zamówienia telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 15113000-3

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium na: 1.1 Zestaw nr 1 – Mięso wieprzowe i wołowe w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 1.2 Zestaw nr 2 – Przetwory mięsne – w wysokości 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/1

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information