Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3336523)
I.1) Name and address: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ul. Lutomierska 108/112 91-048 Łódź łódzkie tel. 042 6652295 fax. 042 6652080 REGON 47075497600000 Maszyny do pisania
I.2) Type of contracting: Inny
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji i wzorcowania (adiustacji) urządzeń służących do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu oraz świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kali
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji i wzorcowania (adiustacji) urządzeń służących do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu oraz świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji (adiustacji) legalizacji urządzeń do pomiaru prędkości pojazdów poruszających się w ruchu drogowym. 2. W Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym określono rodzaj i ilości usług. Ilości usług przyjęte zostały przez Zamawiającego szacunkowo, w celu wyliczenia przez Wykonawcę ceny oferty. Faktyczna ilość zlecanych usług wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości usług wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ - Wzór umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania napraw z wykorzystaniem wyłącznie fabrycznie nowych części zamiennych. 5. Transport urządzeń w celu wykonania usług odbywać się będzie na koszt Wykonawcy z/do miejsc wskazanych w załączniku nr 3 do umowy. Koszty transportu są wkalkulowane w cenę oferty. 6. Ceny jednostkowe wskazane w kolumnie nr 5, załącznika nr 2.1-2.2 do SIWZ, winny zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem kompleksowej usługi, tj. cenę wymiany, naprawy wraz z ceną ewentualnych części zamiennych oraz transport. 7. Termin wykonania usługi - do 15 dni roboczych od daty odbioru urządzenia przez Wykonawcę. Zamawiający przez dni robocze rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem soboty i niedzieli. W sytuacjach wyjątkowych, wynikających z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, dopuszczalne jest wydłużenie terminu realizacji usługi, co wymaga przesłania przez Wykonawcę wniosku z faktycznym uzasadnieniem i opisem zaistniałej sytuacji oraz otrzymania przez Wykonawcę pisemnej akceptacji/zgody Zamawiającego. 8. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu powstałe na skutek prowadzonych działań. 9. WYMAGANA GWARANCJA: Zadania 1 - na okres nie mniej niż 6 miesięcy - na części zamienne - na okres nie mniej niż 30 dni - na wykonane naprawy Zadanie 2 - na okres nie mniej niż 12 miesięcy - na części zamienne - na okres nie mniej niż 6 miesięcy - na wykonane naprawy 10. Wykonawca w Formularzu asortymentowo – cenowym – załącznik nr 2.1.-2.2. do SIWZ poda okres gwarancji odpowiednio dla danego zadania. W przypadku braku podania okresu gwarancji Zamawiający przyjmie minimalny okres gwarancji. 11. Dla zadania 1 - Wykonanie przeglądu technicznego i adiustacji zostanie potwierdzone stosownym wpisem do „książki przyrządu” i potwierdzone protokołem serwisowym, a przeprowadzenie wzorcowania świadectwem wystawionym przez punkt wzorcujący, Urząd Miar lub Akredytowane Laboratorium, które Wykonawca każdorazowo dostarczy wraz z urządzeniem (na każde urządzenie osobno). Dla zadania 2 - Wykonawca każdorazowo dostarczy wraz z urządzeniem świadectwo legalizacji (na każde urządzenie osobno) wystawione przez upoważniony do tego podmiot, tj.: Urząd Miar, Laboratorium Akredytowane, punkt legalizujący. Wykonanie przeglądu technicznego zostanie potwierdzone protokołem serwisowym a przeprowadzenie legalizacji odpowiednim świadectwem.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 50410000-2
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information