Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stepień

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3336530)

Client
Gmina Biały Bór
State
zachodniopomorskie
Address
78-425 Biały Bór, ul. Żymierskiego 10 10
Phone
094 3839002
Fax
094 3739745
www
www.bialybor.com.pl
E-Mail
inwestycje@bialybor.com.pl
Created
2018-03-16

Gmina Biały Bór

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Biały Bór ul. Żymierskiego 10 10 78-425 Biały Bór zachodniopomorskie tel. 094 3839002 fax. 094 3739745 REGON 33092060100000 www.bialybor.com.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stepień

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym branży drogowej i sanitarnej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej obiektu: przebudowy drogi gminnej w miejscowości Stepień poprzez wykonanie utwardzeń w miejscu istniejących nawierzchni gruntowych wraz z odwodnieniem o dł. 0,493 km. 2. Zakres robót podzielony został na trzy etapy zależne od okresu rozliczeniowego: Etap I – obejmuje wykonanie robót do kwoty 80.000 złoty, płatnych w roku 2018. Etap II – obejmuje wykonanie robót do kwoty 600.000 złoty, Etap III – obejmuje pozostały zakres robót. 3. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany wraz z wykonawczym i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 4. Zamawiający określa następujące terminy wykonania zamówienia: 1. Rozpoczęcie: 2018r. – sierpień, 2. Zakończenie: Etap I – termin zakończenia – nie później niż 15-11-2018r., przy czym termin płatności faktury będzie przypadać na dzień 30 listopada 2018 r. Etap II – terminem zakończenia – nie później niż 15-02-2019r., przy czym termin płatności faktury będzie przypadać na dzień 28 lutego 2019 r. Etap III – przekazanie zamawiającemu obiektu; terminem zakończenia robót jest dzień sporządzenia Protokołu Końcowego Odbioru Robót – nie później niż 15-04-2019r., przy czym termin płatności faktury będzie przypadać na dzień 30 kwietnia 2019 r.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45112730-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 20 000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert tj. 2018-04-05 godz. 9:45. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information