Świadczenie usługi zarządzania Wielostanowiskowym Przystankiem Autobusowym Łódź - Fabryczna

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3336531)

Client
Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
State
łódzkie
Address
90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175 175
Phone
42 6384959, 6384911
Fax
42 638-49-58
www
www.zdit.uml.lodz.pl
E-Mail
k.wrobel@zdit.uml.lodz.pl
Created
2018-03-16

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ul. Piotrkowska 175 175 90-447 Łódź łódzkie tel. 42 6384959, 6384911 fax. 42 638-49-58 REGON 47317005200000 www.zdit.uml.lodz.pl

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Świadczenie usługi zarządzania Wielostanowiskowym Przystankiem Autobusowym Łódź - Fabryczna

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi zarządzania Wielostanowiskowym Przystankiem Autobusowym Łódź – Fabryczna (zwanym w dalej - WPA) obejmującej: a) koordynację ruchu autobusów i nadzór nad przewoźnikami korzystającymi z WPA pod kątem prawidłowego zatrzymywania się na przydzielonych stanowiskach oraz realizacji rozkładu jazdy (godzin odjazdu), w trybie całodobowym, 7 dni w tygodniu wliczając w to święta i dni ustawowo wolne od pracy, b) zapewnienie obsługi systemu informacji pasażerskiej, polegającej na wprowadzaniu informacji dotyczących kursowania autobusów, zmian rozkładów jazdy oraz przydziału stanowiskowego, c) obsługę punktu informacji i dystrybucji abonamentów parkingowych 7 dni w tygodniu wliczając w to święta i dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach 6:00 – 22:00 przy udziale minimum 1 osoby, d) obsługę infolinii (linii telefonicznej) dla pasażera 7 dni w tygodniu wliczając w to święta i dni ustawowo wolne od pracy, e) utrzymanie czystości w pomieszczeniach przekazanych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie II SIWZ „Opis przedmiotu Zamówienia” oraz w Tomie III SIWZ – ,,Formularz aktu umowy”. 2. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy wymaga, by czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na: a) koordynowaniu ruchu autobusów i nadzór nad przewoźnikami korzystającymi z WPA pod kątem prawidłowego zatrzymywania się na przydzielonych im stanowiskach oraz realizacji rozkładu jazdy (godzin odjazdu) w trybie całodobowym, 7 dni w tygodniu, wliczając w to święta i dni ustawowo wolne od pracy; b) zapewnieniu obsługi systemu informacji pasażerskiej, polegającej na wprowadzaniu i usuwaniu informacji dotyczących kursowania autobusów, zmian rozkładów jazdy oraz przydziału stanowiskowego; c) zapewnieniu obsługi punktu informacji i dystrybucji abonamentów parkingowych 7 dni w tygodniu wliczając w to święta i dni ustawowo wolne od pracy w godz. 6.00-22.00; d) zapewnienie obsługi punktu infolinii (linii telefonicznej) dla pasażera 7 dni w tygodniu wliczając w to święta i dni ustawowo wolne od pracy - były wykonywane na przez co najmniej 4 osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 ze zm.). 3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, 4 osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w pkt 3.2. niniejszego Tomu SIWZ oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia. 4. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych Opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 63712100-4

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Wysokość wadium ustala się na kwotę: 16.000,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy złotych). 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium wynosi 30 dni. Bieg ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information