Budowa łącznika pomiędzy budynkiem głównym szpitala a budynkiem ginekologii i położnictwa oraz budynkiem biurowym wraz z dostawą i montażem dwóch dźwigów windowych szpitalnych

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3336533)

Client
Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
State
kujawsko-pomorskie
Address
88400 Żnin, ul. Szpitalna 30
Phone
52 3031341 w. 181
Fax
523 031 344
Created
2018-03-16

Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ul. Szpitalna 30 88400 Żnin kujawsko-pomorskie tel. 52 3031341 w. 181 fax. 523 031 344 REGON 9321330900000

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Budowa łącznika pomiędzy budynkiem głównym szpitala a budynkiem ginekologii i położnictwa oraz budynkiem biurowym wraz z dostawą i montażem dwóch dźwigów windowych szpitalnych

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest budowa łącznika pomiędzy budynkiem głównym szpitala a budynkiem ginekologii i położnictwa oraz budynkiem biurowym wraz z dostawą i montażem dwóch dźwigów windowych szpitalnych, na terenie Pałuckiego Centrum Zdrowia w Żninie, na działce nr 2851/4, przy ul. Szpitalnej 30. Zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020 (konkurs Nr RPKP.06.01.01 – IŻ.00-04-092/17) w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry dla Działania 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną dla Poddziałania 6.1.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną, Projektu pn. „ Wyższa jakość usług medycznych i podniesienie poziomu bezpieczeństwa pacjentów i personelu Pałuckiego Centrum Zdrowia przez budowę bezpiecznej komunikacji”. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)Realizację robót budowlanych (w tym wykonanie instalacji sanitarnej, elektrycznej), b)Dostawę i montaż dwóch dźwigów windowych szpitalnych, m. in.: - dostawę nowych dźwigów wraz z urządzeniami towarzyszącymi, - montaż nowych dźwigów wraz z wykonaniem prac budowlanych i instalacyjnych; c)Sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla całości wykonanych robót, odbiór zgodnie z prawem budowlanym i uzyskanie rejestracji nowych dźwigów w Urzędzie Dozoru Technicznego zezwalającej na jego eksploatację. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty jest w Załącznikach nr 1,2,3,4,5 do SIWZ. Dokumenty składające się na dokumentację techniczną należy traktować, jako wzajemnie wyjaśniające się i uzupełniające. Roboty budowlane prowadzone będą na terenie Szpitala w obiekcie czynnym. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym zaplanuje harmonogram realizacji inwestycji, z możliwością modyfikacji w trakcie budowy, w sposób nienarażający użytkowników obiektów i osoby trzecie na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. Wykonywane prace nie mogą kolidować z bieżącą działalnością szpitala w trybie ciągłym. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym, przy zachowaniu szczególnych środków ostrożności zorganizuje ciągi ruchu pieszych i pojazdów oraz odpowiednio zabezpieczy je przed wypadkami. Nawierzchnia dróg wewnętrznych na terenie budowy i okolic zostanie przez Wykonawcę należycie zabezpieczona przed uszkodzeniami. Szczegółowy sposób realizacji i terminy płatności zostały określone we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej Szpitala i jego otoczenia po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym terminu. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Osoba do kontaktu: Marian Kawka, nr telefonu kom. 668 109 105. Jeżeli dokumentacja składająca się na opis przedmiotu zamówienia wskazuje pochodzenie niektórych materiałów i urządzeń lub znaki towarowe, to mają one charakter informacyjny i stanowią wzorzec określający minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe. Dopuszcza się składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne, nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powołał się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wymóg dotyczący zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt. 8a Ustawy Pzp, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. prace fizyczne oraz operatorów sprzętu przy robotach obejmujących przedmiot zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę personelu umysłowego, w tym osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na umowę o pracę zawarte zostały we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ. Gwarancja - Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, na okres minimum 36 (słownie: trzydzieści sześć) miesięcy. Termin gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego robót. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 10.000,00 zł.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Ustawy:1) pieniądzu, 2) poręczeniach ba

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information