przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na usługi transportu sanitarnego dla Katowickiego Centrum Onkologii.

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3336536)

Client
Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Szczyrku
State
śląskie
Address
43-370 Szczyrk, ul. Plażowa 8
Phone
338 178 441
Fax
338 179 793
Created
2018-03-16

Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Szczyrku

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Szczyrku ul. Plażowa 8 43-370 Szczyrk śląskie tel. 338 178 441 fax. 338 179 793 REGON ---

I.2) Type of contracting: Podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na usługi transportu sanitarnego dla Katowickiego Centrum Onkologii.

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia są usługi transportu sanitarnego – przewóz pacjentów karetkami wyposażonymi zgodnie z obowiązującymi Zarządzeniami Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. (tj.: Dz.U. z 2016r. Poz.2022 z późn.zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, tj.: - przewozy pacjentów z sanitariuszem lub ratownikiem medycznym - przewozy pacjentów bez sanitariusza (sam kierowca) - przewozy pacjentów karetką S oraz transport krwi i składników krwi zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, jak również inne realizowane na zlecenie Katowickiego Centrum Onkologii.601 Opis przedmiotu zamówienia: 1. Usługi transportu sanitarnego – przewozy pacjentów z sanitariuszem i bez sanitariusza, wizyty lekarskie, przewozy pacjentów karetką S oraz transport krwi i składników krwi jak również inne realizowane na zlecenie Katowickiego Centrum Onkologii. 2. Transport sanitarny to usługa transportowa wraz z opieką nad pacjentem wykonywana na trasie wskazanej w zleceniu lekarskim w tym zapewnienie realizacji zlecenia w przypadku konsultacji. Trasa nie obejmuje dojazdu do Zamawiającego i powrotu do siedziby Wykonawcy. 3. Wykonawca zapewni sanitariuszy do obsługi transportów pacjentów i pacjentów na noszach. 4. Personel właściwej karetki posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania świadczeń będących przedmiotem zamówienia, w tym m.in. uprawnienia do podawania leków odurzających i psychotropowych niezbędnych przy udzielaniu pierwszej pomocy, a ponadto personel karetki „S” w ramach wykonania umowy w razie konieczności przeprowadza intubacje pacjenta. 5. Kierowca musi posiadać ukończony kurs/ szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzonego pacjenta w czasie świadczenia usługi transportowej za powierzoną dokumentację medyczną i za materiały do badań oraz zapewnia realizację zlecenia w przypadku konsultacji. Dokumentacja medyczna udostępniona w celu zapewnienia kontynuację procesu leczenia pacjentom konsultowanym jest przekazywana w ręce osób upoważnionych przez Wykonawcę i odpowiednio zabezpieczana. 7. Zamawiający zamawia usługę transportową telefonicznie (wszystkie rozmowy telefoniczne muszą być nagrywane przez Wykonawcę) pod numerem telefonu wskazanym przez Wykonawcę, podając miejsce, datę i godzinę rozpoczęcia transportu. Zlecenie lekarskie musi być przekazane w momencie zgłoszenia się kierowcy w miejscu rozpoczęcia transportu. 8. Dokumentem zlecenia transportu jest Zlecenie lekarskie podpisane ze strony Zamawiającego przez lekarza Katowickiego Centrum Onkologii wraz z imienną pieczątką i pieczątką oddziału. Zlecenie bez imiennej pieczątki lekarza jest nieważne. 9. Zlecenie transportu powinno zawierać następujące dane: • Imię i nazwisko pacjenta, wiek • Miejsce, datę i godzinę rozpoczęcia transportu, • Miejsce przeznaczenia transportu, • Pozycja pacjenta w czasie transportu, • Dla konsultacji – nazwisko lekarza konsultanta, • Dla przyjęcia do Szpitala – nazwisko lekarza, z którym ustalono miejsce dla pacjenta. 10. Zadania Wykonawcy obejmują: • przewóz karetką na trasie wg Zlecenia, • pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu pacjentom z dysfunkcją ruchu, • transport pacjenta na noszach na oddział i z oddziału, • opiekę nad pacjentem w czasie transportu, w tym zapewnienie realizacji zlecenia w przypadku konsultacji, odpowiednie zabezpieczenie powierzonej dokumentacji medycznej, należyte zadbanie o pacjenta dostosowane do warunków pogodowych, 11. Przedmiot Umowy będzie realizowany całodobowo przez 7 dni w tygodniu przy użyciu sprzętu spełniającego wszystkie niezbędne wymagania wynikające z umowy, SIWZ oraz obowiązujących w tym zakresie przepisów oraz przez personel o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach. 12. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie zapewnić sprawny pojazd zastępczy dla zapewnienia ciągłości świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. 13. Środki transportu do transportu krwi muszą spełniać wymagania sanitarne i techniczne określone w Polskich Normach przenoszących normy zharmonizowane PNEN 1789:2008 i PNEN 1865:2002. 14.Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 15.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym niniejszą umową i zobowiązuje się do spełnienia wymagań wymienionych w art. 36 – 39a ustawy o ochronie danych osobowych. 16. Wykonawca musi posiadać polisę OC w zakresie udzielania usług będących przedmiotem umowy przez cały okres obowiązywania umowy. 17.Zamawiający na podstawie dotychczasowego wykonania podaje realizację transportów: Przewozy pacjenta z sanitariuszem lub ratownikiem medycznym: około 4 000 km miesięcznie, około 400 godz. miesięcznie, Przewozy pacjenta bez sanitariusza (sam kierowca): około 2 500 km miesięcznie, około 250 godz. miesięcznie, Przewozy pacjenta karetką S około 500 km miesięcznie około 50 godz. miesięcznie

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 60100000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 5000,00zł.

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information