Dostawy nici i staplerów

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3336541)

Client
Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba
State
śląskie
Address
41940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 62
Phone
323 934 100
E-Mail
przatarg@urazowka.piekary.pl
Created
2018-03-16

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba ul. Bytomska 62 41940 Piekary Śląskie śląskie tel. 323 934 100 REGON 86830700000

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawy nici i staplerów

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy nici i staplerów. 3.2. Podział zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części dalej zwanych „Pakietami”, na które można składać oddzielnie oferty, szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych ani nie wymaga składania ofert wariantowych. 3.3. Wymagania dodatkowe: Dopuszcza się w każdym wypadku zaproponowanie igieł wzmocnionych. CZAS DOSTAWY do 3 dni roboczych; dostawy oznaczone jako pilne – jeden dzień roboczy. REKLAMACJE reklamacje asortymentowe, ilościowe, cenowe – muszą być rozpatrzone w ciągu 5 dni roboczych. DOSTAWA TOWARU do apteki szpitalnej lub w miejsce wskazane przez pracownika apteki. Kod CPV: 33.14.11.21-4, 33.14.11.22-1.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33141121-4

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information