Dot. projektu numer: RPKP.06.01.02-04-0006/16 pn.: „Budowa dwóch budynków przeznaczonych na całodobową opiekę i wychowanie dla dzieci i młodzieży na działkach o numerach ewidencyjnych nr 1874/7 i nr 1874/16 położonych przy ul. Okrzei i Platanowej w obrębi

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3336550)

Client
Powiat Lipnowski
State
kujawsko-pomorskie
Address
87-600 Lipno, ul. Sierakowskiego 10B 10
Phone
54 2872039
Fax
54 2872039
E-Mail
anetaofmanska@wp.pl
Created
2018-03-16

Powiat Lipnowski

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Powiat Lipnowski ul. Sierakowskiego 10B 10 87-600 Lipno kujawsko-pomorskie tel. 54 2872039 fax. 54 2872039 REGON 91086972000000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dot. projektu numer: RPKP.06.01.02-04-0006/16 pn.: „Budowa dwóch budynków przeznaczonych na całodobową opiekę i wychowanie dla dzieci i młodzieży na działkach o numerach ewidencyjnych nr 1874/7 i nr 1874/16 położonych przy ul. Okrzei i Platanowej w obrębi

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Budowa dwóch budynków przeznaczonych na całodobową opiekę i wychowanie dla dzieci i młodzieży na działkach o numerach ewidencyjnych nr 1874/7 i nr 1874/16 położonych przy ul. Okrzei i Platanowej w obrębie ewidencyjnym nr 8 Miasta Lipna wraz z wyposażeniem – dostawa mebli. Projekt realizowany w ramach projektu pod nazwą: „Budowa dwóch budynków przeznaczonych na całodobową opiekę i wychowanie dla dzieci i młodzieży na działkach o numerach ewidencyjnych nr 1874/7 i nr 1874/16 położonych przy ul. Okrzei i Platanowej w obrębie ewidencyjnym nr 8 Miasta Lipna wraz z wyposażeniem” nr RPKP.06.01.02-040006/16 realizowany w ramach: Osi priorytetowej: 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałanie 6.1.2 Inwestycje w infrastrukturę społeczną, Schemat: Placówki opiekuńczo-wychowawcze i rodzinne domy dziecka, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. 3.1. Przedmiot Zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie i montaż mebli, których specyfikacja techniczna znajduje się w załącznikach nr 1 i 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części: część I – meble wolnostojące – załącznik nr 1 część II – meble do zabudowy na wymiar – pracownia obsługi gości - załącznik nr 2 W załączniku nr 7 Zamawiający przedstawił wizualizację zabudowy kuchennej. W wizualizacji nie ujęto zlewu (wymagany przez Zamawiającego), który to powinien znajdować się w szafce pod oknem – po prawej stronie od zmywarki. UWAGA! Wymiary podane w specyfikacji technicznej są podane na podstawie dokumentacji technicznej i mogą się różnić od rzeczywistych danych stąd Zamawiający, po uprzednim kontakcie telefonicznym ze strony Wykonawcy, udostępni pomieszczenia w celu dokonania fachowych oględzin. UWAGA! Okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1 i 2 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do budynków Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej w Lipnie (87-600) położonych przy ulicy Platanowej 2 - 4 w Lipnie oraz ich rozładunek, wniesienie, złożenie i zamontowanie. UWAGA! Budynki spod ww. adresu nie są jeszcze wykorzystywane do pracy i nie posiadają oddelegowanej do nich obsługi (pustostany) w związku z czym ze względów organizacyjnych i logistycznych (brak pomieszczeń magazynowych) Zamawiający WYMAGA od Wykonawcy, który wygra i będzie realizował zadanie aby ten informował o dostawach elementów mebli lub całych mebli co najmniej jeden dzień roboczy przed przewidzianą dostawą. Zamawiający NIE DOPUSZCZA wysyłania elementów mebli lub całych mebli za pośrednictwem firm kurierskich oraz operatorów pocztowych. Jest to podyktowane dbałością o zachowanie wysokiej jakości dostaw i bezproblemowej realizacji zadania, ponieważ meble jak ich elementy składowe (blaty itp.) są najczęściej przedmiotami wielkogabarytowymi, ciężkimi, które łatwo zarysować, uszkodzić w związku z czym Zamawiający chce aby Wykonawca brał pełną odpowiedzialność za transport i ROZŁADUNEK przedmiotów zamówienia. UWAGA! Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu gotowość odbioru ostatecznego przedmiotu zamówienia nie później niż na 2 dni przed jego planowanym dokonaniem. Odbiór ostateczny nastąpi najpóźniej w ostatnim dniu realizacji umowy, określonym w §4 ust 1 umowy zawartej między stronami.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 39100000-3

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: część I – meble wolnostojące – załącznik nr 1: 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100) część II – meble do zabudowy na wymiar – pracownia obsługi gości - załącznik nr 2: 1.000,00 zł (słownie: tysiąc

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information