Termomodernizacja budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w m. Niemce przy ul. Lubelskiej 119 w ramach realizacji projektu „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UZYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POŁOZONYCH NA TERENIE GMINY NIEMCE"

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3336557)

Client
Gmina Niemce
State
lubelskie
Address
21-025 Niemce, ul. Lubelska 121 121
Phone
81 7561521
Fax
81 7561790
www
www.niemce.pl
E-Mail
info@niemce.pl
Created
2018-03-17

Gmina Niemce

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Niemce ul. Lubelska 121 121 21-025 Niemce lubelskie tel. 81 7561521 fax. 81 7561790 REGON 43101952000000 www.niemce.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Termomodernizacja budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w m. Niemce przy ul. Lubelskiej 119 w ramach realizacji projektu „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UZYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POŁOZONYCH NA TERENIE GMINY NIEMCE"

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem inwestycji jest 1.2 Przedmiotem opracowania jest budynek biurowy Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Lubelskiej 119 w miejscowości Niemce. Zakresem działań objęty są ściany zewnętrzne budynku oraz teren wokół budynku. Obiekt o funkcji biurowej. Planowane jest utrzymanie dotychczasowej funkcji. Na kondygnacji podziemnej znajdują się pomieszczenia techniczne, na kondygnacji 1 i 2pomieszcenia biurowe oraz sanitarne z klatką schodową. 1.3 . Charakterystyczne parametry techniczne obiektu Budynek na planie prostokąta. Stropodach wentylowany płaski z odprowadzeniem wody na dwie strony – spadek ok. 3,5%. Wymiary w rzucie: 20,60m x 12,00m Wysokość: 8,60 m 1.4 Planowane są między innymi następujące roboty budowlane A. rozbiórkowe: – ślusarskie: demontaż krat okiennych, rur spustowych, rynien i instalacji odgromowej, drabiny wyłazowej na dach, – odkuwanie odparzonych tynków zewnętrznych,; – stolarskie: wymiana okien oraz drzwi; – ziemne: odkrycie ścian fundamentowych oraz fundamentów, B. montażowe, wykończeniowe: – wykonanie izolacji fundamentów i ścian fundamentowych, – ocieplenie ścian fundamentowych, ścian zewnętrznych, stropodachu wentylowanego, kominów, attyki, – położenie tynków i malowanie elewacji, – wymiana okien i drzwi, – zabezpieczenie skrzynek elektrycznych na elewacji, – montaż obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, instalacji odgromowej, drabiny wyłazowej na dach, – przegląd i ewentualne uszczelnienie dachu. C. Elektryczne • wymianę źródeł światła w pomieszczeniach zajmowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej (I piętro i piwnica), • remont instalacji piorunochronnej budynku, • montaż mikro instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku. D. Sanitarne - obejmujące między innymi instalacje co Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej (Załącznik Nr 1 do SIWZ), w skład której wchodzą: - Projekty budowlane/wykonawcze, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), - Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ maja charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. 2. Rozwiązania równoważne: W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową. 3. Gwarancja. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały na okres wskazany z formularzu oferty. Warunki gwarancji opisuje § 12 Projektu umowy. Długość okresu gwarancji stanowi również kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych -niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszt uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy zł). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rac

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information