Przebudowa drogi gminnej Budy Niemianowskie - Piskornica

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3360325)

Client
Gmina Gózd
State
mazowieckie
Address
26634 Gózd, ul. Radomska 7
Phone
483 202 097
Fax
483 202 097
E-Mail
budownictwo@gozd.pl
Created
2018-05-18

Gmina Gózd

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Gózd ul. Radomska 7 26634 Gózd mazowieckie tel. 483 202 097 fax. 483 202 097 REGON 53199600000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa drogi gminnej Budy Niemianowskie - Piskornica

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Przebudowa drogi gminnej Budy Niemianowskie - Piskornica” W ramach w/w zadania należy wykonać następujące roboty: - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym, (wytyczenie granic pasa drogowego i inwentaryzacja powykonawcza), - Mechaniczne odsłonięcie krawędzi jezdni, - Wykonanie niezbędnego poszerzenia z kruszywa, gr. 25 cm, - Mechaniczne oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej, - Warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno – asfaltowej AC 11 W 50/70 gr. 5 cm, - Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5, - gr. warstwy po zagęszczeniu - 10 cm, - Pionowe znaki drogowe (wielkość średnia) folia II generacji, - Słupki do znaków drogowych – (3,5 m/szt), Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót kosztorysu ofertowego będący załącznikiem do specyfikacji. W ramach przedmiotu zamówienia należy: - Wykonać roboty budowlane związane z przebudową drogi w zakresie określonym w przedmiarze robót (załącznik nr 2). - Wykonać wszelkie inne prace oraz czynności niezbędne do wykonania przebudowy drogi – wynikające z przepisów „Prawa budowlanego” i projektu technicznego w tym między innymi: roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy, obsługa geodezyjna, - Wykonać niezbędne do prowadzenia robót urządzenia placu budowy, utrzymywać ład i porządek podczas wykonywania robót, a po zakończeniu robót usunąć te urządzenia i uporządkować teren, - Oznakować teren robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, - Zapewnić obsługę laboratoryjną umożliwiającą przeprowadzenie badań z zakresu robót drogowych. - Sporządzić dokumentację powykonawczą. Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za: - Uszkodzenie instalacji naniesionych na planie uzbrojenia terenu oraz tych instalacji, których istnienie można było przewidzieć w trakcie realizacji robót, - Uszkodzenia i zniszczenia spowodowane przez Wykonawcę w terenie sąsiadującym z przekazanym terenem budowy, - Szkody i zniszczenia spowodowane na terenie przekazanym Wykonawcy - w tych elementach terenu i jego urządzeniach , które będą użytkowane po zakończeniu robót, nie przewidziane do rozbiórki (np.: zieleńce, krzewy, drzewa, znaki drogowe, chodniki, jezdnie, ogrodzenia, mała architektura, itp.), - Szkody osób trzecich powstałe w wyniku realizacji robót niezgodnie z obowiązującymi przepisami, - Szkody i zniszczenia spowodowane w wykonanych robotach - obiektach na skutek zdarzeń loso¬wych i innych powstałe przed odbiorem końcowym obiektu Wykonawca naprawia na własny koszt. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę. 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga, aby osoby wykonujące niesamodzielne (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikiem robót itp.) czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określonego w przedmiarach robót, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez wykonawcę – a także przez podwykonawców, w przypadku gdy zakres prac byłby powierzony podwykonawcom – na podstawie umowy o pracę. 2) Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu wykazu osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia oraz dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób, a także oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności dotyczące realizacji zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie osoby lub osób innymi osobą lub osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. Nr 7 do SIWZ).

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233120-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information