Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3360331)
I.1) Name and address: Biblioteka Raczyńskich Pl. Wolności 19 61739 Poznań wielkopolskie tel. 061 8529868, 8521734 fax. 618 529 868 REGON 27765800000
I.2) Type of contracting: Inny
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pn. Przebudowa wnętrza historycznego (starego) budynku Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. Przebudowa wnętrza historycznego (starego) budynku Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu, polegająca na świadczeniu usług związanych z zarządzaniem, kontrolą, nadzorem i rozliczeniem realizacji prac konserwatorskich, robót budowlanych i dostaw związanych z realizacją zadania inwestycyjnego. W szczególności zastępstwo inwestycyjne obejmuje zarządzanie całością zadań mających na celu zrealizowanie zadania, w tym m.in. zarządzanie, koordynowanie, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, organizowanie prac, kontrola i nadzór nad ich realizacją wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu objętego umową. W ramach pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w taki sposób, aby zadanie zostało wykonane zgodnie z dokumentacją projektową oraz ofertą wykonawcy prac, w terminie ustalonym w umowie zawartej z wykonawcą prac, przy skutecznym wyegzekwowaniu od wykonawcy prac wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i urządzeń, jakości prac i kosztów ich realizacji, jak również prawidłowo rozliczona oraz uzyskanie stosownych decyzji i pozwolenia niezbędnego do uzyskania pozwolenia na użytkowanie inwestycji. Szczegółowy zakres zamawianej usługi Inwestora Zastępczego określają postanowienia wzoru umowy (załącznik nr 9 do siwz). Obiekt jest wpisany do rejestru zabytków woj. wielkopolskiego pod nr A15 decyzją z dnia 24.03.1971r. Powierzchnia objęta zakresem prac, dla których zarządzania, kontrolowania, nadzorowania i rozliczania powołany zostanie Inwestor Zastępczy, wynosi ok. 2 148 m2, kubatura ok. 10 206 m3. Prace te: a) obejmują prace budowlano-konserwatorskie wnętrza zabytkowego gmachu Biblioteki Raczyńskich; b) dzielą się na roboty w dziedzinie architektury, instalacyjnych w dziedzinie elektrycznej, niskoprądowej, sanitarnej oraz robót w zakresie konserwacji zabytkowych elementów wystroju i wyposażenia wnętrz, a także dostawę trwałego wyposażenia i sprzętu. Szczegółowy opis ww. prac zawiera projekt budowlany. Nadzór inwestorski działa w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz, odpowiada za kompleksową i terminową realizację zadania zgodnie z przepisami, w szczególności: - ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t. j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 ze zm.), - ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.), - ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, - wszelkich innych przepisów prawa mających zastosowanie do czynności wykonywanych przez Inwestora Zastępczego. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z sumą gwarancyjną co najmniej 1.000.000,00 zł (jeden milion zł).
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71520000-9
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł). Szczegółowe informacje dot. zasad wnoszenia wadium zostały podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information