Modernizacja obiektów jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Sprawiedliwości na terenie województw: podkarpackiego, świętokrzyskiego, małopolskiego i śląskiego, jako podwykonawca generalnego wykonawcy.

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3360339)

Client
Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA
State
pomorskie
Address
80-803 Gdańsk, ul. Kurkowa 12 12
Phone
58 3231102
Fax
58 3231101
E-Mail
dostawy@bigb-baltica.pl
Created
2018-05-18

Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA ul. Kurkowa 12 12 80-803 Gdańsk pomorskie tel. 58 3231102 fax. 58 3231101 REGON 22115068800000

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Modernizacja obiektów jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Sprawiedliwości na terenie województw: podkarpackiego, świętokrzyskiego, małopolskiego i śląskiego, jako podwykonawca generalnego wykonawcy.

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem postępowania jest zawarcie umowy ramowej(etap 1), jako szczególnej czynności prawnej organizującej proces kontraktowania w przyszłości, na zasadach określonych w art.101a Ustawy Pzp. Na tym etapie dokonuje się indywidualizacja podmiotów, z którymi zamawiający zawiera umowy ramowe wraz z ustaleniem formy i granic współdziałania stron , w szczególności czynników cenotwórczych. Zamawiający zawrze umowę ramową z trzema Wykonawcami, chyba że oferty nie podlegające odrzuceniu złożyło mniej wykonawców. Celem niniejszej umowy ramowej jest ustalenie warunków dotyczących zamówień publicznych – wykonawczych( etap II), jakie mogą zostać udzielone w okresie od dnia zawarcia niniejszej umowy przez okres 3 lat. Zamawiający podpisze umowy z Wykonawcami (maksymalnie trzema), którzy przedłożą najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia podanych przez Zamawiającego kryteriów . Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie nie wcześniej niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty, a w przypadku gdy zostanie złożona tylko jedna ważna oferta, zamawiający może zawrzeć umowę przed upływem ww. terminu. 2. Zakres zamówienia stanowi kompleksową realizacje zadań zamawianych sukcesywnie, w wyniku pozyskania i zawarcia umów z Inwestorem i obejmuje wszystkie roboty projektowe i budowlane wraz z zagospodarowaniem terenu, łącznie z przyłączami, infrastrukturą techniczną i instalacjami wewnętrznymi, a w szczególności: a) prace projektowe w zakresie architektury, konstrukcji, instalacji sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych i innych, b) przygotowanie terenu budowy, wycinka drzew i krzewów, przyłączenie mediów na czas budowy, wykonanie rozbiórek istniejących obiektów i robót ziemnych, c) roboty budowlane, d) roboty konserwatorskie, e) roboty instalacyjne w zakresie: - instalacji wodociągowej, - instalacji ppoż., - instalacji kanalizacji sanitarnej wewnętrznej, - instalacji kanalizacji wody deszczowej wewnętrznej, - instalacji centralnego ogrzewania, - instalacji ciepła technologicznego, - instalacji wody lodowej, - instalacji belek chłodzących, - instalacji wentylacji i klimatyzacji, - instalacji wentylacji napowietrzania, - węzła kompaktowego, trzyfunkcyjnego co/ct/cwu - instalacji elektrycznych gniazdkowych, - instalacji elektrycznych oświetleniowych, - wewnętrznych linii zasilających, - rozdzielnic, - systemu monitoringu opraw awaryjnych, - zasilania awaryjnego, - instalacji odgromowej, - sieci strukturalnej, - telefonii bezprzewodowej DECT IP, - telewizji przemysłowej CCTV, - systemu sygnalizacji pożaru SAP, - dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO, - systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN i kontrola dostępu, - systemu przyzywowego, - systemu rejestracji audio, - systemu sterowania klap pożarowych i napowietrzających; f) przyłącza i sieci przyobiektowe: - przyłącze wodociągowe, - przyłącze kanalizacji sanitarnej, - przyłącze kanalizacji deszczowej, - przyłącze centralnego ogrzewania, - drenaż, - przyłącze energetyczne, - przyłącze telekomunikacyjne. g) roboty w zakresie zagospodarowania terenu: budowa parkingu, budowa infrastruktury w zakresie wjazdu na teren jednostki, roboty drogowe, mała architektura, oświetlenie i odwodnienie terenu, sadzenie drzew, krzewów i zakładanie trawników, g) wyposażenie budynków w sprzęt kwaterunkowy, meble biurowe i inne ruchome elementy wyposażenia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45453000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych l

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information