Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego/wspomagającego zamówionego na potrzeby użyczenia go osobom niepełnosprawnym/niesamodzielnym – uczestnikom projektu pn. „Rozwój wysokiej jakości usług społecznych w Gminie Połaniec – wsparcie dla usług asystenckic

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3360370)

Client
Miasto i Gmina Połaniec
State
świętokrzyskie
Address
28-230 Połaniec, ul. Ruszczańska 27/218 218/ 27
Phone
015 8650305
Fax
015 8650328
www
www.polaniec.pl
E-Mail
katarzyna.bak@umig.polaniec.pl
Created
2018-05-18

Miasto i Gmina Połaniec

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto i Gmina Połaniec ul. Ruszczańska 27/218 27 /218 28-230 Połaniec świętokrzyskie tel. 015 8650305 fax. 015 8650328 REGON 83040971000000 www.polaniec.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego/wspomagającego zamówionego na potrzeby użyczenia go osobom niepełnosprawnym/niesamodzielnym – uczestnikom projektu pn. „Rozwój wysokiej jakości usług społecznych w Gminie Połaniec – wsparcie dla usług asystenckic

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1.Opis: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu rehabilitacyjnego/wspomagającego w ramach projektu pn.: „Rozwój wysokiej jakości usług społecznych w Gminie Połaniec – wsparcie dla usług asystenckich i opiekuńczych”, realizowanego w Gminie Połaniec, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020r. wg warunków technicznych i ilości wskazanych w zakresie rzeczowym zamówienia - załączniku do SIWZ, wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. 2.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. 3. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, profesjonalny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich oraz gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zamieszczenia w sposób trwały na każdym sprzęcie logotypy zgodne z aktualnie obowiązującymi zasadami „Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji oraz „Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020”: - Logo Funduszy Europejskich Programu Regionalnego - Herb Województwa Świętokrzyskiego - Logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny. 5. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego wraz z wyładunkiem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami przedmiotu umowy w określonym terminie w ilości zgodnej z załączonym zakresem rzeczowym zamówienia. 6. Przedmiot umowy dostarczony będzie do siedziby Zamawiającego przy ul. Ruszczańskiej 27 w Połańcu, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 15:00.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33196200-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information