„Zmiana sposób użytkowania części pomieszczeń istniejącej szkoły podstawowej w Rudnej Wielkiej na potrzeby przedszkola realizowana w ramach projektu „Utworzenie i funkcjonowanie miejsc przedszkolnych w miejscowości Rudna Wielka na lata 2017-2020”

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3360380)

Client
Gmina Świlcza
State
podkarpackie
Address
36-072 Świlcza, Świlcza 168 168
Phone
017 8670100, 8670133
Fax
017 8670157
E-Mail
przetargi@swilcza.com.pl
Created
2018-05-18

Gmina Świlcza

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Świlcza Świlcza 168 168 36-072 Świlcza podkarpackie tel. 017 8670100, 8670133 fax. 017 8670157 REGON 69058214000000

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Zmiana sposób użytkowania części pomieszczeń istniejącej szkoły podstawowej w Rudnej Wielkiej na potrzeby przedszkola realizowana w ramach projektu „Utworzenie i funkcjonowanie miejsc przedszkolnych w miejscowości Rudna Wielka na lata 2017-2020”

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: Zmiana sposób użytkowania części pomieszczeń istniejącej szkoły podstawowej w Rudnej Wielkiej na potrzeby przedszkola. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: 1) roboty rozbiórkowe: a) piwnice: – wykucie z muru ościeżnic okiennych i drzwiowych; b) parter: – wykucie z muru ościeżnic okiennych i drzwiowych, – rozebranie ścianek działowych; c) piętro pierwsze: – wykucie z muru ościeżnic okiennych i drzwiowych; d) piętro drugie: – wykucie z muru ościeżnic okiennych i drzwiowych, – rozebranie ścianek działowych, – rozebranie fragmentu stropu z pustaków typu DMS, pod projektowaną klapę oddymiającą; e) stropodach: – rozbiórka pokrycia dachowego wraz z obróbkami pod projektowaną klapę oddymiającą, – rozbiórka istniejących kominów i murków attyki, – wykucie nowych lub poszerzenie istniejących otworów okiennych i drzwiowych, – rozebranie warstw izolacyjnych i ochronnych pod projektowaną klapę oddymiającą, – usunięcie z budynku gruzu oraz innych materiałów pochodzących z rozbiórki i wywóz do utylizacji; 2) rozbudowa instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej oraz zabezpieczenie istniejących instalacji w zakresie p.poż., 3) wykonanie instalacji elektrycznej: a) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego b) wykonanie instalacji oddymiania.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lu

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information