Przebudowa drogi w miejscowości Gaj

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3360381)

Client
Gmina Dąbie
State
wielkopolskie
Address
62-660 Dąbie, Plac Mickiewicza 1 1
Phone
063 2710073 w. 112
Fax
063 2710086
E-Mail
sekretariat@dabie.nowoczesnagmina.pl
Created
2018-05-18

Gmina Dąbie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Dąbie Plac Mickiewicza 1 1 62-660 Dąbie wielkopolskie tel. 063 2710073 w. 112 fax. 063 2710086 REGON 31101907100000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa drogi w miejscowości Gaj

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest projekt techniczny na przebudowę drogi od km 0+000 do km 0+460 długość odcinka 460 m. ZAKRES PROJEKTU OBEJMUJE : - rozwiązania sytuacyjno – wysokościowe - roboty ziemne w wykopie i nasypie - profilowanie i dogęszczenie podłoża pod konstrukcję - wykonanie podbudowy z mieszanki kamiennej - ułożenie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego - ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego - formowanie i zagęszczenie poboczy - wykonanie oznakowania pionowego 2. Stan istniejący Droga w miejscowości Gaj na odcinku przewidzianym do przebudowy posiada nawierzchnię gruntową o podłożu przepuszczalnym (grunt G-1). Szerokość pasa drogowego około 7-8 m. Odcinek drogi przebiega w całości po istniejącym pasie drogowym, wśród zwartej zabudowy gospodarstw rolnych oraz pól uprawnych. Omawiany odcinek stanowi niemal prosta z kilkoma załamaniami. Pod względem wysokościowym zróżnicowanie istniejącej niwelety drogi jest nieznaczne i kształtuje się na poziomie przyległego terenu a po części ponad nim. 3. Urządzenia obce, kolizje Jak wynika z map sytuacyjno – wysokościowych w granicach pasa drogowego występuje napowietrzna linia energetyczna oraz wodociąg z poprzecznymi przejściami przyłączy wodociągowych nie kolidujące z przewidzianą inwestycją. 4. Stan projektowany 4.1 Parametry techniczne i dane wyjściowe: - klasa techniczna D – dojazdowa - prędkość projektowa 30 km/h - kategoria ruchu KR 1 - przekrój drogowy - szerokość jezdni 4,00 m - szerokość poboczy 1,00 m - spadek jezdni 2% dwustronny 4. 2 Rozwiązania sytuacyjne Plan sytuacyjny przewidzianego do przebudowy odcinka opracowano na aktualnych mapach zasadniczych. Przebieg drogi pokrywa się w całości z istniejącym pasem drogowym nie wychodząc poza jego szerokość. Odcinek posiada dwa załamania W3 α=2˚ km 0+028,70 w lewo, W4 α=2° km 0+093,60 w prawo, W5 α=1˚ km 0+147,10 w prawo, W6 α=2° km 0+223,70 w lewo, W7 α=2˚ km 0+327,20 w prawo. 4. 3 Droga w przekroju podłużnym Przy projektowaniu niwelety starano się wykorzystać poziom istniejącej drogi, nawiązując się do naturalnego załamania terenu. W oparciu o ww założenia i sporych różnic spadków podłużnych zachodziła potrzeba zastosowania łuków pionowych w km 0+205 R=2000m i km 0+400 R=1500 ( PRZEKRÓJ PODŁUŻNY). 4. 4 Droga w przekroju poprzecznym Na całym odcinku projektuje się spadek dwustronny daszkowy 2%. 4. 5 Konstrukcja nawierzchni jezdni - warstwa nawierzchni a betonu asfaltowego 0/8 wg PN-EN-13108-01 dla KR 1 gr. 4 cm - warstwa wiążąca a betonu asfaltowego 0/11 wg PN-EN-13108-01 dla KR 1 gr. 4 cm 4. 6 Konstrukcja podbudowy - podbudowa z mieszanki kamiennej 0 – 63 mm gr. 20 cm po zagęszczeniu 4. 7 Konstrukcja pobocza Pobocza należy wykonać z gruntu dowiezionego (żwir), zagęszczonego przy pomocy walca gumowego. 5. Pas drogowy Pas drogowy nie ulega zmianie. Niniejszy projekt nie przewiduje zajęcia terenów przyległych. 6. Obiekty mostowe i przepusty Nie występują. 7. Odwodnienie Zaprojektowano odprowadzenie wód opadowych z pasa jezdni powierzchniowo poprzez nadanie spadków podłużnych i poprzecznych nawierzchni na teren w granicach pasa drogowego. Odwodnienie korpusu drogi zapewnia wyniesienie niwelety ponad przyległy teren (PRZEKRÓJ PODŁUŻNY). 8. Zjazdy publiczne i indywidualne oraz skrzyżowania Bez zmian. 9. Oznakowanie Przewiduje się wykonanie oznakowania pionowego w km 0+410 str. prawa znak ostrzegawczy A-30 z tablicą typu T „Koniec drogi utwardzonej 50m”. Przed przystąpieniem do robót objętych niniejszym projektem należy oznakować i zabezpieczyć teren pasa drogowego wg odrębnie opracowanego i zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Szczegółowo zakres zadania zawarty jest w Projekcie budowlano-wykonawczym oraz przedmiarze robót. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową, obowiązującymi normami, sztuką inżynierską i uzgodnieniami stanowiącymi załącznik do projektu oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 10. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą Projektu budowlano - wykonawczego, stanowiącego integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Pomocniczo Zamawiający udostępnia również przedmiar. Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://dabie.nowoczesnagmina.pl

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233120-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3000,00 zł. 3.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information