Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jastarni w ramach programu „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji Jastarnia”

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3360390)

Client
Spółka Wodno-Ściekowa "Swarzewo"
State
pomorskie
Address
84120 Władysławowo, ul. Władysławowska 84
Phone
586 741 508
Fax
586 741 569
Created
2018-05-18

Spółka Wodno-Ściekowa "Swarzewo"

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Spółka Wodno-Ściekowa "Swarzewo" ul. Władysławowska 84 84120 Władysławowo pomorskie tel. 586 741 508 fax. 586 741 569 REGON 88803700000

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jastarni w ramach programu „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji Jastarnia”

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: CZĘŚĆ I przedmiotu zamówienia: Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków, zwiększająca jej hydrauliczną średniodobową przepustowość do Qmaxh = 500 m3/h, Qmaxd = 5700 m3/d oraz Qśrd = 5000 m3/d. Nowe obiekty powstaną na terenie istniejącej oczyszczalni. Część istniejących obiektów zostanie przebudowana bądź wyremontowana. Zakres rzeczowy Części I przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Rozbudowę i przebudowę oczyszczalni ścieków, zwiększając jej hydrauliczną średniodobową przepustowość do Qmaxh = 500 m3/h, Qmaxd = 5700 m3/d oraz Qśrd = 5000 m3/d. Zakres robót obejmuje budowę obiektów nowych, rozbudowę istniejących wraz z wymianą wyposażenia technologicznego i zmianą funkcji technologicznych części istniejących obiektów. Przedmiotem zamówienia jest również dostosowanie oczyszczalni do aktualnie obowiązujących przepisów, ulepszenie procesu oczyszczania ścieków oraz zwiększenie aktualnej przepustowości do wymaganej przepustowości docelowej. 2. Szczegółowy zakres robót opisano w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących opis przedmiotu zamówienia. Nowe obiekty powstaną na terenie istniejącej oczyszczalni. Projekty wraz z planem zagospodarowania terenu mają charakter dokumentów formalnych, stanowią załączniki do pozwoleń na budowę, zatem wszelkie nazwy własne maszyn, urządzeń i materiałów oraz nazwy producentów opisane w dokumentacji projektowej są niewiążące i mają jedynie charakter informacyjny. 3. W ramach rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków planuje się: - rozbiórkę: • reaktora biologicznego SBR1, • reaktora biologicznego SBR2, • przepompowni ścieków oczyszczonych; - budowę: • reaktora biologicznego SBR1 - w niezmienionej lokalizacji, z naziemną komorą zasuw, • reaktora biologicznego SBR2 - w niezmienionej lokalizacji, z naziemną komorą zasuw, • przepompowni ścieków oczyszczonych - w nowej lokalizacji, • reaktora biologicznego SBR4 z naziemną komorą zasuw, • budynku dmuchaw dla reaktorów SBR3 i SBR4 wraz z dojazdem, • przepompowni osadu nadmiernego wraz z komorą zasuw; • instalacji monitoringu przemysłowego terenu oczyszczalni, • rurociągów technologicznych międzyobiektowych pomiędzy istniejącymi i nowymi obiektami oczyszczalni, • ogrodzenia oczyszczalni w miejscu istniejącego; - przebudowę: • istniejącego zbiornika żelbetowego na obiekt stacji roztwarzania i dozowania reagentów (koagulantu) wraz z dojazdem; • istniejącego budynku technologicznego; • istniejącego budynku odwadniania osadu; • rurociągów technologicznych międzyobiektowych; - modernizację: • reaktora biologicznego SBR3, • budynku stacji transformatorowej; • oświetlenia terenu oczyszczali ścieków; • budynku socjalno-technicznego. 4. W zakres Robót wchodzi kompletna realizacja przez Wykonawcę robót budowlanych wraz z dostawami i montażem urządzeń, rozruchem technologicznym, przeszkoleniem pracowników, wykonaniem dokumentacji powykonawczej, przeprowadzeniem prób eksploatacyjnych oraz wykonaniem wszystkich innych prac koniecznych do użytkowania oczyszczalni, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Robót polegających na rozbudowie oczyszczalni ścieków w Jastarni w sposób, który nie zakłóci jej normalnej, ciągłej pracy i zgodnie z zapisami pozwoleń na budowę oraz pozwolenia wodnoprawnego. 6. Szczegółowy zakres robót opisano w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, w załączniku numer 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna, dostępna pod adresem internetowym: https://drive.google.com/open?id=10lMzX_tGt0LsIxCeA68x-eYFZWhrCuAc 7. Projekty budowlane mają charakter dokumentów formalnych, stanowią załączniki do pozwolenia na budowę, zatem wszelkie nazwy własne maszyn, urządzeń i materiałów oraz nazwy producentów opisane w projekcie budowlanym są niewiążące, mają one jedynie charakter informacyjny. 8. Automatyka i osprzęt wszystkich urządzeń muszą być oryginalne, z bieżącej produkcji. Dostęp do wszystkich części zamiennych musi być zapewniony przynajmniej przez okres minimum pięciu lat liczony od daty wydania Świadectwa Przejęcia. 9. Wykonawca udzieli zamawiającemu minimum 24 (słownie: dwadzieścia cztery) miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty stanowiące przedmiot zamówienia, licząc od dnia Odbioru Końcowego Robót. 10. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wykonanych robót, licząc od daty Odbioru Końcowego Robót, na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad bez względu na wysokość związanych z tym kosztów. 11. Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany, aby wszystkie pozostałe po rozbudowie, przebudowie i procesie budowy materiały zostały przetworzone, unieszkodliwione i/lub magazynowane w sposób „przyjazny środowisku” (o ile jest to możliwe ponownie zostały użyte), co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z obowiązującą ustawą o odpadach, a także postępować zgodnie z Krajowym Planem Gospodarki Odpadami. 12. Wykonawca robót budowlanych przed rozpoczęciem prac budowlanych, które mogą spowodować wytworzenie ww. odpadów powinien wypełnić obowiązki wytwórcy odpadów wynikające z art. 17, ust 1, pkt 1) i 2) ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. ze zm., a więc uzyskać decyzje zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi oraz złożyć informację o wytwarzanych odpadach innych niż niebezpieczne oraz sposobach gospodarowania tymi odpadami. Wytworzone odpady Wykonawca winien przekazywać uprawnionym firmom posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbiórki, odzysku lub unieszkodliwiania określonych rodzajów odpadów. Przekazanie odpadów uprawnionemu odbiorcy przez wykonawcę powinno każdorazowo być potwierdzane na karcie przekazania odpadów (wzór kart przekazania i ewidencji odpadów znajduje się w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 08.12.2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów. Wykonawca pozyskane z rozbiórek surowce wtórne np. złom przekazuje protokolarnie Zamawiającemu. 13. Zaplecze techniczne, magazynowe, socjalne Wykonawca zorganizuje na terenie przyległym do oczyszczalni ścieków w Jastarni na swój koszt, w tym kabin sanitarnych dla swojego personelu oraz personelu ewentualnych podwykonawców oraz wykonanie przyłączy i montaż licznika dla energii elektrycznej. 14. Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu (pełnego uporządkowania) wraz z uporządkowaniem terenów przyległych. 15. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy ( zawartym w Rozdziale XXI. SIWZ- WZORY UMÓW). 16. Dojazd na plac budowy odbywać się będzie poprzez drogę dojazdową do oczyszczalni ścieków w Jastarni, ul. Wojska Polskiego 2. 17. W przypadku uszkodzeń drogi dojazdowej na teren budowy spowodowanych przez pojazdy i inne maszyny samojezdne Wykonawcy, koszty napraw drogi ponosi Wykonawca. 18. Zamawiający oceni czy oferowane dostawy maszyn i urządzeń odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na podstawie danych (informacji) zawartych przez Wykonawcę w (OPISIE) - ZESTAWIENIE GRANICZNYCH PARAMETRÓW TECHNICZNO-UŻYTKOWYCH OFEROWANYCH MASZYN i URZADZEŃ ORAZ DANYCH DODATKOWYCH , którego wzór Zamawiający przekazuje na załączniku numer 9 do SIWZ- wg formuły spełnia/nie spełnia. 19. Termin wykonania zamówienia dla części 1 przedmiotu zamówienia a) Terminem rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia: jest data podpisania Umowy, b) Wymagany termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 30 września 2020 r. wliczając uprzednie przeprowadzenie odbioru końcowego, złożenie kompletnych dokumentów oraz zawiadomienie o zakończeniu budowy właściwe organy, jeżeli obowiązek taki wynika z obowiązujących przepisów prawa i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, c) Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na 30 (słownie: trzydzieści) dni przed terminem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą oraz wszystkie inne niezbędne dokumenty, uzyskane przez Wykonawcę Decyzje o pozwoleniu na użytkowanie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane. d) Zamawiający przekaże Wykonawcy na jego pisemne żądanie teren budowy, nie później niż w terminie 7 (słownie: siedem) dni od daty złożenia żądania, jednak nie wcześniej niż: - w dniu, w którym ubezpieczenia, o których mowa w Rozdziale XXII SIWZ WZÓR UMOWY §11, będą zawarte i opłacone, a dowód ich zawarcia i opłacenia zostanie dostarczony Zamawiającemu, - w dniu, w którym strony uzgodnią treść Harmonogramu rzeczowo - finansowego, - w dniu, w którym Wykonawca przekaże uzgodniony projekt organizacji robót z Zamawiającym i Inżynierem Kontraktu, e) Zamawiający przekaże Wykonawcy Dokumentację projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), Dziennik Budowy i Decyzję o pozwoleniu na budowę nie później niż w dniu przekazania terenu budowy. CZĘŚĆ II przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy Części II przedmiotu zamówienia obejmuje: I. Dostawę jednego, fabrycznie nowego samochodu ciężarowego (wozidła) z zabudową bramową oraz przyczepy skorupowej spełniające niżej opisane graniczne, bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego, parametry techniczno-użytkowe: A. Podwozie i wyposażenie: 1. Rok produkcji: min.2019 2. Podwozie dwuosiowe. 3. Dopuszczalna masa całkowita 18 (słownie: osiemnaście) ton. 4. Zawieszenie przednie przystosowane do tego rodzaju zabudowy ,dopuszczalny nacisk zgodny z obowiązującymi przepisami. 5. Zawieszenie tylne pneumatyczne przystosowane do tego rodzaju zabudowy, dopuszczalny nacisk zgodny z obowiązującymi przepisami. 6. Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej. 7. Koła o rozmiarze 22,5 (słownie: dwadzieścia dwa i pięć dziesiątych). 8. Ogumienie: wszystkie koła o jednakowym rozmiarze: przednie szosowe ,tylnie terenowe 9. Hamulec osi przedniej i tylnej- tarczowy. 10. Układ hamulcowy z systemem typu ABS. 11. Osuszacz powietrza podgrzewany. 12. Układ kierowniczy lewostronny ze wspomaganiem. 13. Koło kierownicy z regulowanym pochyleniem. 14. Charakterystyka silnika: moc minimum 240 (słownie: dwieście czterdzieści) KM, wysokoprężny, norma emisji spalin pojazdu minimum EURO 5. 15. Średnie zużycie energii: maksymalnie 8,0 MJ/1km. 16. Emisja CO2: maksymalnie 700g/1km. 17. Przystawka odbioru mocy spełniająca wymogi zabudowy. 18. Włączenie przystawki odbioru mocy poprzez sprzęgło elektromagnetyczne albo elektropneumatyczne. 19. Wydech wyprowadzony do góry za kabiną pojazdu. 20. Mechaniczny wyłącznik akumulatorów. 21. Zbiornik paliwa minimum 150 (słownie: sto pięćdziesiąt) litrów. 22. Zbiornik paliwa wyposażony w korek zamykany na klucz.. 23. Wlew zabezpieczony w sitko uniemożliwiające włożenie przewodu do zbiornika. 24. Błotniki kół tylnych z chlapaczami. 25. Osłona boczna podwozia. 26. Koło zapasowe. 27. Dwa kliny pod koła. 28. Pojazd wyposażony w sygnał dźwiękowy sygnalizujący cofanie. B. Kabina: 1. Minimum 2 (słownie: dwa) miejsca siedzące wyposażone w pasy bezpieczeństwa. 2. Fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym. 3. Osłony przeciwsłonecze. 4. Tylna część kabiny wyposażona w okna lub jedno okno umiejscowione za fotelem kierowcy. 5. Nawiew ciepłego i zimnego powietrza. 6. Tachograf. 7. Ogranicznik prędkości. 8. Radio z głośnikami. 9. Kabina wyposażona we wszystkie lusterka zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10. Komplet dywaników gumowych. 11. Gaśnica ABC. 12. Apteczka pierwszej pomocy. 13. Trójkąt ostrzegawczy. 14. Podnośnik do pojazdu. 15. Przewód do pompowania kół. 16. W tylnej części kabiny z lewej i prawej strony zamontowane oświetlenie robocze skierowane w tylną część pojazdu. 17. Dwa komplety kluczyków. C. Zabudowa - urządzenie bramowe: 1. Urządzenie bramowe do załadunku, przewożenia i wyładunku kontenerów kp10,kp7 oraz typu MULDA. 2. Teleskopowe ramiona główne. 3. Udźwig urządzenia bramowego minimum 12 000 kg (słownie: dwanaście tysięcy kilogramów) przy zsuniętych ramionach o długości nie mniejszej niż 2 800 mm (słownie: dwa tysiące osiemset milimetrów). 4. Udźwig urządzenia bramowego przy długości ramion 4 000 mm (słownie: cztery tysiące milimetrów) -minimum 7 000 kg (słownie: siedem tysięcy kilogramów). 5. Sterowanie urządzeniem ręczne w kabinie operatora oraz z zewnątrz po lewej stronie pojazdu. 6. Rozstaw ramion minimum 2 100 mm (słownie: dwa tysiące sto milimetrów). 7. Zawiesia łańcuchowe – 4 (słownie:cztery) sztuki z zabezpieczeniem przed niekontrolowanym wypadnięciem z zaczepu kontenera. 8. Siłowniki hydrauliczne wyposażone w zamki hydrauliczne, które zabezpieczają przed niekontrolowanym opadnięciem ładunku. 9. Zabudowa wyposażona w dwie podpory poziomujące pojazd. 10. Łańcuchy z regulowaną wysokością. 11. W zabudowie podłoga pełna z regulowanymi zderzakami dopasowującego długość kontenera do zabudowy. 12. 2 (słownie: dwa) haki zaczepowe do wypróżniania kontenera. 13. Zbiornik oleju hydraulicznego ze wskaźnikiem poziomu. 14. Zawór odcinający przy zbiorniku oleju. 15. Zabudowa wyposażona w wyłączniki awaryjne STOP. 16. Zabudowa bramowa wyposażona w błotniki. 17. Zabudowa wyposażona w tylne tablice ostrzegawcze „wyróżniające”-2 (słownie: dwie) sztuki. 18. Zabudowa wyposażona w światła obrysowe. 19. Zabudowa wyposażona w tylne oświetlenie drogowe (światła pozycyjne, stopu, cofania, kierunkowskazy, przeciwmgielne)-lampy osłonięte osłoną metalową. 20. W tylnej części zabudowy miejsce na tablicę rejestracyjną z oświetleniem. 21. Zabudowa musi posiadać znak CE. 22. Rok produkcji: 2019 23. Zabudowa zamontowana na pojeździe i odebrana przez UDT (Urząd Dozoru Technicznego). D) Przyczepa skorupowa o ładowności technicznej (kg): 6 000 • pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania • hamulec ręczny • 2 osie • resory paraboliczne z ogranicznikiem • po 2 siłowniki membranowe na każdej z osi • okno wziernikowe na ścianie przedniej • hydrauliczna stopa podporowa • nadstawa 300mm • NOWE • felgi stalowe • homologacja do 70 km/h • instalacja elektryczna 12 V • siłownik hydrauliczny z zaworem odcinającym hydraulikę przy maksymalnym wychyleniu skrzyni w tył 50o • otwór zsypowy w tylnej ścianie + zsyp strumieniowy • stopnie w skrzyni ładunkowej • hydraulicznie otwierana i zamykana ściana tylna • gniazdo pneumatyczne, elektryczne, hydrauliczne dla drugiej przyczepy • trójkąt dla pojazdów wolnobieżnych • rama wykonana z profilu zamkniętego, śrutowana, a następnie lakierowana w podkładzie i lakierze RAL • obrotowe oczko dyszla fi 50 • zderzak stanowiący osłonę lamp zespolonych • błotniki za kołami tylnymi • kliny pod koła – 2 szt. • Rok produkcji min 2019 Samochód (wozidło) z zabudową bramową oraz przyczepa skorupowa muszą być wykonane wyłącznie z nowych części, w sposób zgodny z przepisami dopuszczającymi do stosowania w Unii Europejskiej oraz spełniać warunki techniczne określone w przepisach obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej. Nie dopuszcza się pojazdu oraz przyczepy skorupowej wykorzystywanych do celów demonstracyjnych. Zakres zamówienia obejmuje: a) dostawę samochodu (wozidła) z zabudową bramową oraz przyczepy skorupowej do siedziby Zamawiającego, wykonanie próby eksploatacyjnej przekazanie kompletu dokumentów pojazdu, przyczepy, przeszkolenie dwóch kierowców oraz przekazanie dokumentu gwarancyjnego; b) serwisowanie samochodu (wozidła) z zabudową bramową oraz przyczepy skorupowej w okresie zgodnym z ofertą Wykonawcy, lecz nie krótszym niż 2 lata z limitem przebiegu co najmniej 20 000 km rocznie; W momencie dostawy/odbioru pojazdu, zbiornik paliwa pojazdu musi zawierać ilość paliwa ponad poziom rezerwy sygnalizowany kontrolką na wskaźniku poziomu paliwa. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. Udzielenie warunków serwisu, gwarancji i rękojmi: 1. Okres gwarancji na kompletny samochód ciężarowy (wozidło) oraz przyczepę skorupową, nie krótszy niż 24 miesiące z nielimitowanym przebiegiem lub limitem co najmniej 40 000 km licząc od daty odbioru. 2. Okres gwarancji na perforację blach – min. 5 lat 3. Okres gwarancji na wady lakiernicze – min 5 lat 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia Zamawiającemu pełnego serwisu części zamiennych oraz możliwości dokonywania czynności obsługowych i naprawczych w punkcie serwisowym, autoryzowanym przez producenta samochodu (wozidła) oraz przyczepę, odległym nie więcej niż 50 km od siedziby Zamawiającego. 5. Wykonawca będzie przeprowadzał okresowe obsługi techniczne (usługi serwisowe) w okresie zgodnym z ofertą Wykonawcy, lecz nie krótszym niż 24 miesiące od daty dostawy pojazdu (wozidła) z limitem przebiegu co najmniej 20 000 km rocznie. Należność za pakiet serwisów okresowych zostanie ujęta w cenie dostawy samochodu (wozidła) i będzie obejmowała koszt: a) czynności przeglądów / obsług okresowych samochodu (wozidła) oraz przyczepy zgodnie z instrukcją obsługi samochodu (wozidła) oraz przyzcepy; b) wszystkich materiałów eksploatacyjnych wymienianych w trakcie okresowych obsług technicznych, takich jak: - oleje, filtr oleju, filtr p. pyłkowy, filtr paliwa, filtr powietrza, podkładka korka oleju, płyn hamulcowy, itp. Wykonawca po dokonaniu przekazania pojazdu (wozidła) oraz przyczepy umożliwi zainstalowanie dodatkowego wyposażenia - (nie będącego przedmiotem niniejszego zamówienia) bez prawa do ograniczenia gwarancji na pojazd z tego tytułu. Do samochodu (wozidła) muszą być dołączone: 1) instrukcja obsługi w języku polskim, 2) karta/ książka gwarancyjna w języku polskim, 3) 2 komplety kluczyków, 4) apteczka pierwszej pomocy, 5) trójkąt ostrzegawczy. Zamawiający oceni czy oferowane dostawy samochodu (wozidła) ciężarowego z zabudową bramową, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na podstawie danych (informacji) zawartych przez Wykonawcę w (OPISIE) - ZESTAWIENIE GRANICZNYCH PARAMETRÓW TECHNICZNO-UŻYTKOWYCH OFEROWANEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO (WOZIDŁA) Z ZABUDOWĄ BRAMOWĄ ORAZ DANYCH DODATKOWYCH , którego wzór Zamawiający przekazuje na załączniku numer 9 do SIWZ- wg formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawca udzieli zamawiającemu minimum 24 (słownie: dwadzieścia cztery) miesięcznej gwarancji jakości na samochód ciężarowy (wozidło) z zabudową bramową, licząc od dnia protokolarnego odbioru. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu zamówienia, na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy ( zawartym w Rozdziale XXI SIWZ - WZORY UMÓW). Wymagany termin dostawy: druga połowa roku 2019

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1.Wysokość wadium. a) Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w następujących wysokości : Dla CZĘŚCI I przedmiotu zamówienia: 450 000,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych), Dla CZĘŚCI II przedmiotu za

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information