MODERNIZACJA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ DZIAŁU FIZJOTERAPII Z PRZYSTOSOWANIEM ICH DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM DO WYMAGAŃ SANITARNYCH I TECHNICZNYCH, W CELU POPRAWY JAKOSCI ŚWIADCZONYCH USŁUG NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNO

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3360412)

Client
Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ
State
dolnośląskie
Address
58520 Janowice Wielkie, ul. Karola Świerczewskiego 12
Phone
0-75 7547500
Fax
0-75 7547503
E-Mail
t.szkaradek@jelenia.gora.pl
Created
2018-05-20

Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ ul. Karola Świerczewskiego 12 58520 Janowice Wielkie dolnośląskie tel. 0-75 7547500 fax. 0-75 7547503 REGON 1065062900000

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: MODERNIZACJA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ DZIAŁU FIZJOTERAPII Z PRZYSTOSOWANIEM ICH DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM DO WYMAGAŃ SANITARNYCH I TECHNICZNYCH, W CELU POPRAWY JAKOSCI ŚWIADCZONYCH USŁUG NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNO

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja części pomieszczeń Działu Fizjoterapii z przystosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym do wymagań sanitarnych i technicznych, w celu poprawy jakości świadczonych usług na rzecz osób niepełnosprawnych. Zamówienie obejmuje skrzydło lewe budynku na poziomie O (parter) i skrzydło prawe na poziomie 1 (piętro) Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich przy ul. Sudeckiej 15. Prace objęte zamówieniem będą wykonywane w budynku, w którym prowadzona jest statutowa działalność lecznicza. Na czas remontu z użytkowania zostaną jedynie wyłączone pomieszczenia, w skrzydłach objętych postępowaniem- zgodnie z oznaczeniem na pliku do SIWZ nr [3] i [5]. Zakres robót budowlanych obejmuje, w szczególności: P o z i o m O (parter) 1. ROBOTY BUDOWLANE, w szczególności: - rozbiórki m. innymi warstw posadzkowych, ścian, ,filarów , okładzin ściennych z płytek- ok. 65m2; wykucie ościeżnic drewnianych (19 m2 i stalowych( ok.14m2) - wykonanie warstw wyrównawczych i posadzek cementowych- ok. 280m2; - wykonanie przesklepień otworów w ścianach, uzupełnienie ścian, zamurowanie otworów; - wykonanie na ościeżach tynków zwykłych wew. z zaprawy cementowej- ok.54m; - wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo kartonowych zwykłych i wodoodpornych- ok.148m2; - wykonanie gładzi- ok.1120m2; - montaż drzwi - aluminiowych EI30 –ok.3,60m2 i płytowych –ok.12m2; - licowanie ścian płytkami- ok.60m2; - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych –ok.93m2; - ułożenie wykładziny homogenicznej na uprzednio przygotowanych posadzkach-ok.191m2; - roboty malarskie – ok. 930m2; -założenie poręczy ściennych z pochwytem- ok. 45m. 2. ROBOTY HYDRAULICZNE, w szczególności: - roboty demontażowe m. innymi: urządzeń sanitarnych, baterii –ok.13szt, grzejników – 8kpl, rurociągów-ok. 12mb; - wykonanie rurociągów z rur wielowarstwowych- ok.100mb i PCW-ok.50mb; - montaż umywalek z bateriami dla niepełnosprawnych – 6szt; - montaż misek ustępowych dla niepełnosprawnych łącznie z pochwytami – 4kpl. - montaż grzejników łazienkowych- 4szt. oraz zaworów grzejnikowych- 14 szt. - montaż rurociągów c.o.- miedź – ok.12mb - próba szczelności instalacji c.o. 3. ROBOTY ELEKTRYCZNE, w szczególności: - roboty demontażowe m. innymi: gniazd, puszek, opraw oświetleniowych żarowych- ok.34szt, przewodów kabelkowych- ok. 270m; - wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych – ok.490mb; - montaż skrzynek i rozdzielnic- 1 szt.; - montaż przewodów kabelkowych- ok.1800mb; - montaż na uprzednio przygotowanym podłożu puszek instalacyjnych– ok.93szt. i gniazd instalacyjnych-ok.71szt.; - montaż opraw oświetleniowych, zawieszanych zwykłych- ok.45szt. i awaryjnych – 4szt. - montaż optycznych czujek dymu- ok.18szt. - wykonanie układu sygnalizacji elektrycznej- 3 kpl.; - uruchomienie i pomiary linii dozorowanych adresowych- do ok.128 adresów - instalacja WIFI – 1 kpl; - badania, sprawdzenia, pomiary- kpl. 4. WYPOSAŻENIE - patrz plik oznaczony jako [4] uwaga: przedmiot zamówienia nie obejmuje zakupu: biurko, krzesło obrotowe z oparciem i podłokietnikami- 2szt, krzesło tapicerowane, stacjonarny stół do masażu, parawan- 2 szt., lustro zwykłe – 2szt. i uchylne, leżanka rehabilitacyjna, stolik do aparatury, wyposażenie w sprzęt sportowy. P o z i o m 1 (piętro) 1. ROBOTY BUDOWLANE, w szczególności: - rozbiórki m. innymi ścian, filarów, posadzek: deszczułki- ok.232m2,z płytek-24m2; wykładziny ściennej-ok.30m2, ościeżnic drewnianyc-ok.8m2, - wykonanie warstw wyrównawczych - ok. 48m2; - uzupełnienie ścian, zamurowanie otworów – ok. 2,4m3; - wykonanie tynków zwykłych wew. z zaprawy cementowej- ok.62m; - wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo kartonowych, obudowy słupów - ok. 35m2; - wykonanie gładzi- ok.482m2; - montaż drzwi - aluminiowych jedno- i dwuskrzydłowych –ok.21m2 i płytowych z ościeżnicami–ok.8m2; - licowanie ścian płytkami- ok.48m2; - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych–ok.63m2; - ułożenie wykładzin rulonowych z tworzyw na uprzednio przygotowanych posadzkach-ok.232m2; - roboty malarskie – ok. 980m2; - wykonanie sufitu podwieszanego- kasetonowego- ok. 39m2; - założenie poręczy ściennych - ok. 32m. i odbojnic ściennych gr. 15cm-ok.35m - dostawa i montaż luster- ok.13,9m2. 2. ROBOTY HYDRAULICZNE, w szczególności: - roboty demontażowe m. innymi: urządzeń sanitarnych, baterii –ok.6 szt, - wykonanie rurociągów z tworzywa sztucznego - ok.51mb - montaż umywalek z bateriami – 4szt; - montaż misek ustępowych– 4kpl. 3. ROBOTY ELEKTRYCZNE, w szczególności: - roboty demontażowe m. innymi: gniazd, puszek, opraw oświetleniowych żarowych- ok.28szt, przewodów kabelkowych- ok. 280m; - wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych – ok.280mb; - montaż skrzynek i rozdzielnic- 1 szt.; - montaż przewodów kabelkowych- ok. 690mb; - montaż na uprzednio przygotowanym podłożu puszek instalacyjnych– ok.40szt. i gniazd instalacyjnych-ok.40szt.; - montaż opraw oświetleniowych, zawieszanych zwykłych- ok.35szt. - montaż centralek sygnalizacji pożaru – 2 szt. i optycznych czujek dymu- ok.18szt. - uruchomienie i pomiary linii dozorowanych adresowych- do ok.128 adresów - instalacja WIFI – 1 kpl; - badania, sprawdzenia, pomiary- kpl. 2. Podany w punkcie 1. zakres robót ma wyłącznie charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową, a tym szczególnie na rysunkach poszczególnych rzutów pomieszczeń. 3.Stosownie do treści art. 29 ust.3a upzp, Zamawiający żąda zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502, z późn.zm.), osoby wykonujące wskazane poniżej czynności związane z realizacją zamówienia tj. : • z robót budowlanych: rozbiórki oraz proste prace nie wymagające wykształcenia zawodowego oraz doświadczenia tj. wykonywanie warstw wyrównawczych, drobne roboty murarskie takie jak uzupełnianie ścian, zamurowywanie otworów, założenie poręczy i odbojnic ściennych, prace porządkowe • z robót hydraulicznych: roboty demontażowe zestawów sanitarnych (umywalki, miski ustępowe) jak również proste prace nie wymagające wykształcenia zawodowego oraz doświadczenia • z robót elektrycznych: prace demontażowe m. innymi: gniazd, puszek, opraw oświetleniowych żarowych- przewodów, kucie bruzd dla przewodów, zamurowywanie bruzd po ułożeniu przewodów. 4. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady dla całego przedmiotu zamówienia objętego zakresem przedmiotu zamówienia minimum 60 miesięcy- licząc wraz z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, w którym nie stwierdza się występowania wad lub wraz z dniem podpisania protokołu odbioru usunięcia wad stwierdzonych w protokole odbioru końcowego.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45215140-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium, w kwocie 5 000zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzie

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information