Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 9 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3360415)

Client
Gdański Uniwersytet Medyczny
State
pomorskie
Address
80210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie
Phone
(058) 349 12 23
Fax
(058) 349 12 24
Created
2018-05-20

Gdański Uniwersytet Medyczny

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gdański Uniwersytet Medyczny ul. M. Skłodowskiej-Curie 80210 Gdańsk pomorskie tel. (058) 349 12 23 fax. (058) 349 12 24 REGON 28862700000

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 9 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 9 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. 2. Na przedmiot zamówienia składają się następujące pakiety, opisane szczegółowo w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ: Pakiet nr 1 - system oświetlenia czołowego do mikrochirurgii – szt. 1; Pakiet nr 2 - mineralizator mikrofalowy – szt. 1; Pakiet nr 3 - mieszadło magnetyczne z grzaniem – 1 szt. Pakiet nr 4 - wytrząsarka typu Vortex – szt. 2; Pakiet nr 5 - waga z analizatorem składu ciała – 138 szt. – zakup w ramach projektu „Badanie poszczególnych obszarów stanu zdrowia osób starszych, w tym jakości życia związanej ze zdrowiem w zakresie punktu 4.2 Celu operacyjnego 5: Promocja zdrowego i aktywnego starzenia się” - akronim PolSenior2. Pakiet nr 6 - dynamometr hydrauliczny – 138 szt. – zakup w ramach projektu „Badanie poszczególnych obszarów stanu zdrowia osób starszych, w tym jakości życia związanej ze zdrowiem w zakresie punktu 4.2 Celu operacyjnego 5: Promocja zdrowego i aktywnego starzenia się” - akronim PolSenior2. dynamometr hydrauliczny – szt. 1 – zakup w ramach projektu CIOP – projekt realizowany w ramach programu wieloletniego „poprawa bezpieczeństwa i warunków pracy ” – IV etap, okres realizacji: lata 2017-2019, koordynowanego przez Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy. Pakiet nr 7 - ciśnieniomierz – szt. 3 – zakup w ramach projektu CIOP – projekt realizowany w ramach programu wieloletniego „poprawa bezpieczeństwa i warunków pracy ” – IV etap, okres realizacji: lata 2017-2019, koordynowanego przez Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy. Pakiet nr 8 - ciśnieniomierz z pulsoksymetrem– 1 szt. Pakiet nr 9 - pulsoksymetr– szt. 1.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33100000-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information