Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3360416)
I.1) Name and address: Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Żwirki i Wigury 14 14 81-394 Gdynia pomorskie tel. (058) 660 88 11 fax. (058) 660 88 12 REGON 19050215100000 www.pogotowie.gdynia.pl
I.2) Type of contracting: Inny
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Sukcesywną dostawę paliw oleju napędowego ON, do samochodów służbowych Zamawiającego, w formie bezgotówkowej
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy paliw pędnych, odpowiadających Polskim Normom: oleju napędowego ON, do samochodów służbowych Zamawiającego, w formie bezgotówkowej. 2. Miejsce realizacji dostawy. Dostawy będą dokonywane w sieci punktów sprzedaży paliw Wykonawcy wyłonionego w postępowaniu. Wykonawca powinien posiadać sieć punktów sprzedaży paliw na terenie Województwa Pomorskiego oraz na pozostałym obszarze kraju, w tym: co najmniej 8 stacji na terenie Województwa Pomorskiego, w tym: co najmniej 3 stacje w Trójmieście, z czego co najmniej 2 stacje w Gdynii, czynne całodobowo. 3. Roczne zużycie paliwa przez Zamawiającego wynosi około: olej napędowy ON – 136 288 litrów. W związku z tym, że ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego, Zamawiający zastrzega, iż ilość paliwa podana w niniejszym punkcie jest ilością szacunkową/orientacyjną, podaną w celu prawidłowego określenia wartości jednostkowych zamówienia. Z uwagi na to, ilość paliwa określona w niniejszym punkcie może ulec zmianie, wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa. 4. Aktualna ilość samochodów Zamawiającego wynosi 14. Ilość ta może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. 5. Paliwa będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów zamawiającego na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy, sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. 6. Sprzedaż paliwa powinna odbywać się bezgotówkowo, na podstawie „karty paliwowej” (14 sztuk Kart Flotowych), wystawionych na numer rejestracyjny samochodu oraz 1 Kartę Flotową wystawioną uniwersalnie. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. 7. Wykonawca wystawi duplikat karty w przypadku jej zgubienia. 8. Wykonawca wyda nowe karty w przypadku zakupu nowych samochodów przez Zamawiającego. 9. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego utraty karty Wykonawca zapewni jej blokadę w całej sieci stacji paliw. 10. Każde bezgotówkowe tankowanie będzie rejestrowane u Wykonawcy. 11. Pełny monitoring transakcji (data, miejsce, ilość, rodzaj paliwa, cena 1 litra paliwa, wartość zakupu paliwa, numer rejestracyjny tankowanego samochodu). Wyniki monitoringu udostępniane Zamawiającemu przynajmniej raz w miesiącu.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 09100000-0
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information