Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3363362)
I.1) Name and address: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ul. Wały gen. Sikorskiego 8 87100 Toruń kujawsko-pomorskie tel. 566 118 713 fax. 566 118 622 REGON 59690300000
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Ocieplenie – termomodernizacja Centrum Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych „Młody Las” przy ul. Sienkiewicza 12 w Toruniu.
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest Ocieplenie – termomodernizacja Centrum Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych „Młody Las” przy ul. Sienkiewicza 12 w Toruniu. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac: 1) roboty rozbiórkowe, ocieplenie ścian fundamentowych polegające na wykonaniu izolacji pionowej z płyt z polistyrenu ekstrudowanego wraz z izolacją przeciwwilgociową i folią kubełkową, wykonanie przepony izolacyjnej poziomej metodą iniekcji oraz wykonanie chodników z kostki betonowej gr. 6 cm zakończonych obrzeżem, 2) wykonanie izolacji cieplnej dachu od środka z wełny mineralnej, płyt g-k, gładzi gipsowych i 2 x malowanie farbami emulsyjnymi, 3) remont elewacji polegający na odbiciu starych odpadających tynków, uzupełnieniu tynków, prace wykończeniowe przy tynkach renowacyjnych – szpachlowanie i gruntowanie oraz 2 x malowanie tynków renowacyjnych farbą silikatową dyspersyjną, 4) remont gzymsów, balkonów i wykuszy polegający na uzupełnieniu brakujących elementów, uzupełnieniu tynków renowacyjnych, wykonaniu izolacji poziomej, posadzki z lastryka, demontaż naprawa i montaż balustrady balkonu, 5) naprawa elementów drewnianych konstrukcji, oczyszczenie i odnowienie elewacji ceglanej, wykonanie obróbek blacharskich, montaż nowych rynien i rur spustowych, wykonanie tablicy informacyjnej, pamiątkowej o wym. min. 80 x 120 cm, 6) wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej gr. 6 cm, zakończonej obrzeżem, remont drzwi zewnętrznych i zadaszeń, remont kominów, 7) wymiana stolarki okiennej drewnianej i parapetów, 8) wykonanie tynków renowacyjnych na ścianach piwnicy, osuszenie i uzupełnienie ubytków tynku, 9) prace sanitarne polegające na wymianie zaworów grzejnikowych c.o. głowic termostatycznych, odpowietrzników automatycznych, 10) roboty branży elektrycznej polegające na wykonaniu instalacji odgromowej, instalacji przeciwoblodzeniowej i wykonaniu instalacji elektrycznej na poddaszu, 11) wykonanie prac zgodnie z opracowanym audytem – polegających na wymianie instalacji oświetleniowej wraz z systemem sterowania oświetlenia za pomocą czujników ruchu i natężenia oświetlenia, 12) wykonanie prac malarskich wewnątrz budynku po wymianie instalacji elektrycznych (wszystkie ściany i sufity), 13) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez Jacka Winogrodzkiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: „THERMOPROJEKT Projekty Inwestycji Budowlanych Jacek Winogrodzki”; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną, na podstawie oględzin terenu budowy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane robotami budowlanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach dociepleniowych dachu i fundamentów oraz robotach malarskich, elektrycznych i sanitarnych. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. Zamawiający będzie stosował procedurę odwróconą na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: Wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących fo
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information