Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż 5 sztuk tablic pamiątkowych w ramach promocji projektu pn. „Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne w ciągach komunikacyjnych i ogólnodostępnych przestrzeniach publicznych w Gminie Rzeczenica,

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3363393)

Client
Gmina Czarne
State
pomorskie
Address
77-330 Czarne, ul. Moniuszki 12 12
Phone
59 83 32 078
Fax
59 83 32 353
E-Mail
przetargi@czarne.pl
Created
2018-05-25

Gmina Czarne

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Czarne ul. Moniuszki 12 12 77-330 Czarne pomorskie tel. 59 83 32 078 fax. 59 83 32 353 REGON 77097947600000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż 5 sztuk tablic pamiątkowych w ramach promocji projektu pn. „Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne w ciągach komunikacyjnych i ogólnodostępnych przestrzeniach publicznych w Gminie Rzeczenica,

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż 5 sztuk tablic pamiątkowych w ramach promocji projektu pn. „Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne w ciągach komunikacyjnych i ogólnodostępnych przestrzeniach publicznych w Gminie Rzeczenica, Przechlewo i Czarne”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż 5 sztuk tablic pamiątkowych jednostronnych, wolnostojących o treści zgodnej z Księgą identyfikacji wizualnej z uwzględnieniem logotypów graficznych dostępnych na stronie internetowej RPO WP pod adresem: www.rpo.pomorskie.pl (znak FE, barwy RP, znak UE oraz znak Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego). Dodatkowo tablica musi zawierać adres www.mapadotacji.gov.pl, tytuł projektu, cel projektu, nazwę Beneficjenta. Projekt tablicy przed wykonaniem należy przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania. 2) Dalsze wymagania dot. opisu przedmiotu zamówienia: - tablica metalowa o wymiarach minimalnych 80 cm x 120 cm trwale związana z gruntem (zabetonowana), umieszczona na dwóch zabetonowanych słupach, według standardów obowiązujących dla znaków drogowych, - materiał służący wykonaniu tablicy: blacha ocynk 0,5 mm, odporna na zróżnicowane warunki pogodowe, w okresie trwałości zapewniającym wyraźne barwy, - przy realizacji zamówienia uwzględnione muszą zostać wytyczne dla beneficjentów RPO WP w zakresie wypełniania obowiązków informacyjno-promocyjnych w odniesieniu do tablic informacyjnych zawarte w dokumentach wymienionych i dostępnych na stronie internetowej RPO WP pod adresem www.rpo.pomorkie.eu - zachowanie prawidłowych proporcji logotypów (zgodnych z „Księgą znaku Program Regionalny”), - wykonanie zaprojektowanej tablicy pamiątkowej po formalnej akceptacji przez zamawiającego projektu opracowanego przez wykonawcę, - zamówienie obejmuje dostawę tablic i montaż w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym w miejscowościach: Czarne, Bińcze, Wyczechy, Krzemieniewo i Sierpowo. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: projektowania, wykonania i montażu przedmiotu zamówienia. 4. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w pkt 3 nie dotyczy osób pełniących samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, w tym kierownika budowy, geodety. 5. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 3. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników); - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 7. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3 czynności zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 8. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3 czynności.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 30195000-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information