Usługa kompleksowego utrzymania czystości w obiektach PWSFTviT w Łodzi

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3363409)

Client
Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi
State
łódzkie
Address
90323 Łódź, ul. Targowa
Phone
426 345 800
Fax
042 674 81 39
Created
2018-05-25

Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi ul. Targowa 90323 Łódź łódzkie tel. 426 345 800 fax. 042 674 81 39 REGON 27585000000

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Usługa kompleksowego utrzymania czystości w obiektach PWSFTviT w Łodzi

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest Usługa kompleksowego utrzymania czystości w obiektach PWSFTv i T: 1. kompleksowe utrzymanie czystości wokół i wewnątrz budynków Domu Studenta w Łodzi, ul. Piotrkowska 189/191 2. kompleksowe utrzymanie czystości wewnątrz budynków Szkolnego Teatru Studyjnego ul. Kopernika 8 w Łodzi 3. kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi, ul. Targowa 57, 61/63 W przedmiocie zamówienia Wykonawca powinien też uwzględnić nadzór bieżący nad wykonaniem powierzonych zadań oraz zapewniać własne środki czyszczące, konserwujące, środki higieny i zapachowe, a także własny sprzęt ręczny i mechaniczny – potrzebne do realizacji zadań. CHARAKTERYSTYKA OBIEKTÓW Uczelni 1. Obiekty usytuowane przy ul. Targowej 57/61/63 W budynkach zlokalizowanych pod ww. adresem przebywa średnio od poniedziałku do niedzieli około 900 osób dziennie. W okresie wakacyjnym od 15 lipca do połowy września około 150 osób dziennie. W obiektach znajdują się sale dydaktyczne, pracownie specjalistyczne, pomieszczenia rektoratu, dziekanatów, administracyjno-biurowe, pokoje hotelowe, hala filmowa i telewizyjna. Okna plastikowe. Łączna powierzchnia użytkowa wymagająca utrzymania w czystości i porządku wynosi 14.871,62 m2. Budynek „H” – 3.000,12 m2 Budynek „B”; „C”; „D” – 1.097,14 m2 Budynek „J” – 545,34 m2 Budynek „A”; „G” – 1.164,18 m2 Budynek „Z” – 2.902,99 m2 Budynek „W”; „R” – 890,30 m2 Budynek „X” – 5.271,55 m2 W tym: powierzchnia sprzątana codziennie – 13.502,16 m2; powierzchnia sprzątana 1 x w tygodniu – 1.069,46 m2; powierzchnia sprzątana 1x na kwartał 300,00 m2. Sanitariaty: - sedesy - 88 szt. - umywalki – 90 szt. - kabiny prysznicowe – 18 szt. - pow. podłóg ceramicznych: 1647,15 m2 - ściany wyk. glazura, terakota – 3181,38 m2 Okna: pow. mycia (zewnętrznej i wewnętrznej) 4.350 m2 Okna z utrudnionym dostępem wymagające zastosowania technik wysokościowych – 1483,34 m2 Powierzchnia w m2 firan i zasłon – firan – 300 m2; zasłon - 91 m2 Parkiet – 1710,10m2 Wykładzina PCV – 6498,75 m2 Wykładziny dywanowe – 2723 m2 Lastrico, terakota, granit ca 884 m2 Wykonawca pełni codziennie dyżury od poniedziałku do soboty w godz. 8.00 – 16.00, a w niedzielę od godz. 6.00 do 10.00. 2. Szkolny Teatr Studyjny – ul. Kopernika 8 W obiekcie znajdują się duża scena + widownia, mała scena + widownia, pomieszczenia dydaktyczne, korytarze, klatki schodowe, pomieszczenia administracyjne, garderoby, 4 pokoje gościnne pracownie i magazyny, sanitariaty (kabiny wc - 18 szt.; umywalki - 23 szt.; kabiny natryskowe - 7 szt. zlewozmywaki stalowe 2 szt.). Łączna powierzchnia użytkowa wymagająca utrzymania w czystości i porządku wynosi 1780 m2 W tym: Powierzchnia sprzątana codziennie - ok. 1100 m2 powierzchnia sprzątana 1 x w tygodniu - ok. 680 m2 Okna - 200 m2 w tym: Okna z utrudnionym dostępem wymagające zastosowania technik wysokościowych ok. 70 m2 Szklane okrągłe stoły i blaty wraz z pionowymi szklanymi osłonami - 23 m2 Szklane blaty z osłonami - trudnodostępna powierzchnia wewnętrzna - 20 m2 Szklana obudowa kasy i szklana ścianka przy kasie - 20 m2 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania metody czyszczenia trudnodostępnych przestrzeni między blatami lad w szatni i w bufecie a szklanymi taflami obudowy (poziomymi i pionowymi) Wykonawca zobowiązuje się do sprzątania podłóg scenicznych stanowiących element scenografii małej i dużej sceny. Na terenie teatru przebywa codziennie ok. 80 osób. W ciągu roku odbywa się około 200 spektakli teatralnych oraz Festiwal Szkół Teatralnych a także zajęcia i egzaminy studentów na salach dydaktycznych. Sprzątanie odbywa się od poniedziałku do soboty w oraz w te niedziele kiedy grane są spektakle lub odbywają się próby i egzaminy. Próby i przedstawienia na scenach odbywają się zazwyczaj w systemie 10 – 14, 18 – 22 Terminy spektakli ustalane są z miesiąca na miesiąc przez kierownika teatru, terminy i godziny prób mogą ulegać zmianie. W dniach kiedy nie odbywają się przedstawienia oraz nie ma prób sprzątanie odbywa się w godz. 6.00 – 14.00 Terminy i zakres prac w czasie trwania Festiwalu Szkół Teatralnych do uzgodnienia z Kierownikiem Teatru. Realizując przedmiot zamówienia Wykonawca powinien zatrudnić dostateczną ilość osób, co pozwoli na rzetelne wykonanie powierzonych zadań. Preferowane są osoby znające specyfikę pracy Teatru. Wykonawca pełni dyżury w czasie grania spektakli, w terminach i godzinach uzgodnionych z Kierownikiem Teatru W przedmiocie zamówienia wykonawca powinien uwzględnić nadzór bieżący nad wykonaniem powierzonych zadań. 3. Dom Studenta – ul. Piotrkowska 189/191 Dom Studenta to dwa połączone ze sobą budynki 4- i 3-piętrowy. Znajduje się w nich: 47 pokojów dla studentów stacjonarnych o ogólnej powierzchni 1080m2; 4 pokoje gościnne /wykorzystywane na weekendy dla studentów zaocznych/ o ogólnej powierzchni 110 m2; 7 pokojów hotelowych z łazienkami o ogólnej powierzchni 173 m2, 2 pomieszczenia administracyjne o ogólnej powierzchni 47 m2; 2 magazyny o ogólnej powierzchni 59 m2; 8 depozytów o ogólnej powierzchni 85 m2; 19 kuchni, łazienek, WC ogólnego użytku o ogólnej powierzchni 253 m2; 3 pomieszczenia recepcji o ogólnej powierzchni 20,6 m2; 2 pomieszczenia dla rowerów o ogólnej powierzchni 21 m2; 4 zsypy o ogólnej powierzchni 11,2 m2; 2 pralnie studenckie o ogólnej powierzchni 25,3 m2; 1 piwnica o ogólnej powierzchni 48,5 m2; 3 klatki schodowe o ogólnej powierzchni 178,7 m2; korytarze (560,7 m2); zsyp główny (17 m2); węzeł cieplny (30 m2). Ogólna powierzchnia Domu Studenta 2720 m2; ogólna powierzchnia okien 950 m2 (w tym okna z utrudnionym dostępem wymagające zastosowania technik wysokościowych ok 50 m2). Powierzchnia wokół budynków: 358 m2. W sanitariatach i kuchniach znajduje się: - 24 kabiny prysznicowe - 39 umywalek - 28 sedesów - 9 zlewozmywaków 2-komorowych W obiekcie przebywa w okresie październik-czerwiec (średnio w miesiącu) 100 studentów stacjonarnych, 40 gości hotelowych oraz dodatkowo w weekendy 30 osób studentów studiów niestacjonarnych. W lipcu i we wrześniu ilość osób zmniejsza się do średnio 50 studentów. W sierpniu DS jest zamknięty dla studentów. Odbywa się remont i generalne sprzątanie oraz dezynsekcja i deratyzacja całego akademika.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90910000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub porę

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information