Organizacja dwudniowej konferencji w ramach "Zachodniopomorskich Dni Przedsiębiorczości i Innowacji"

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3363410)

Client
Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
State
zachodniopomorskie
Address
70-540 Szczecin, ul. Korsarzy 34 34
Phone
091 44 67 120
Fax
091 44 67 185
www
www.wzp.pl
E-Mail
zamowienia.publiczne@wzp.pl
Created
2018-05-25

Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego ul. Korsarzy 34 34 70-540 Szczecin zachodniopomorskie tel. 091 44 67 120 fax. 091 44 67 185 REGON 81168780751100 www.wzp.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Organizacja dwudniowej konferencji w ramach "Zachodniopomorskich Dni Przedsiębiorczości i Innowacji"

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia – zgodnie z Rozdziałem I pkt 1 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz §1 ust. 1 Wzoru umowy – jest usługa kompleksowej organizacji dwudniowej konferencji pn. „Startup Day / Forum Innowacji” w ramach „Zachodniopomorskich Dni Przedsiębiorczości i Innowacji”, obejmująca (zgodnie z wymaganiami zawartymi w SOPZ): 1) wynajem sal/przestrzeni, 2) zapewnienie niezbędnego wyposażenia i aranżację sal/przestrzeni, 3) zapewnienie profesjonalnego nagłośnienia i oświetlenia oraz osób niezbędnych do ich obsługi, 4) zapewnienie sprzętu multimedialnego oraz osób niezbędnych do jego obsługi, 5) usługę cateringową w trakcie konferencji dla każdego uczestnika, 6) przygotowanie, wykonanie oraz dostarczenie materiałów konferencyjnych i informacyjno-promocyjnych, 7) stworzenie strony www. konferencji wraz z systemem rejestracji on-line, 8) obsługę recepcyjną oraz prowadzenie dokumentacji konferencji, 9) oznakowanie miejsc, w których będzie odbywać się konferencja, 10) transmisja na żywo w sieci Internet, 11) zapewnienie obsługi fotograficznej konferencji oraz przygotowanie raportu końcowego z przebiegu realizacji zamówienia, 12) zapewnienie moderatorów i prelegentów, 13) zapewnienie dedykowanego opiekuna – odpowiedzialnego za obsługę całości zamówienia oraz spełnianie wymagań dotyczących zatrudnienia na umowę o pracę, 14) wymagania dotyczące autorskich praw majątkowych i pokrewnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi „Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (SOPZ)” (Załącznik nr 7 do SIWZ), który zawiera w szczególności: - określenie przedmiotu zamówienia oraz kody słownika CPV; - informacje o miejscu, dacie, czasie trwania i liczbie uczestników konferencji; - termin realizacji zamówienia, - cele i ramowy program / harmonogram konferencji - wymagania dotyczące miejsca konferencji, - wymagania dotyczące nagłośnienia, oświetlenia, sprzętu multimedialnego, - wymagania dotyczące usługi cateringowej, - wymagania dotyczące przygotowania, wykonania oraz dostarczenia materiałów konferencyjnych i informacyjno-promocyjnych, - wymagania dotyczące strony www. konferencji wraz z systemem rejestracji on-line, - wymagania dotyczące transmisji na żywo w sieci Internet, - wymagania dotyczące obsługi fotograficznej konferencji, - wymagania dotyczące zapewnienia moderatorów i prelegentów konferencji, - wymagania dotyczące dedykowanego opiekuna (odpowiedzialnego za obsługę całości zamówienia); - wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę, - wymagania w zakresie autorskich praw majątkowych i pokrewnych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę w wysokości: 188 800,00 zł brutto.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 79952000-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Szczegółowe warunki wnoszenia wadium zostały opisane w Rozdziale XVII SIWZ.

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information