Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3363413)
I.1) Name and address: Gmina Gródek nad Dunajcem Gródek nad Dunajcem 54 33-318 Gródek nad Dunajcem małopolskie tel. 184 401 035 fax. 18 4401035 w. 20 REGON 491892191
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Budowa budynku zaplecza szatniowo-sanitarnego z infrastrukturą towarzyszącą w Siennej – etap I (II postępowanie)
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa budynku zaplecza szatniowo-sanitarnego z infrastrukturą towarzyszącą na dz. ew. nr 148/1 i 1/83 obrębu Zbyszyce (m. Sienna) – etap I. 2. Zakres przedmiotu zamówienia (zakres robót): 2.1. Roboty budowlane objęte niniejszym postępowaniem stanowią I etap zamierzenia budowlanego polegającego na budowie budynku zaplecza szatniowo-sanitarnego z infrastrukturą towarzyszącą wraz z rozbudową istniejącego boiska sportowego na działkach nr 148/1 i 1/83 obrębu Zbyszyce (m. Sienna). W ramach I etapu należy zrealizować następujące roboty (stan surowy zamknięty): a. Roboty ziemne (pełny zakres robót) b. Fundamenty (pełny zakres robót) c. Ściany (bez tynków, okładzin i malowania) d. Dach i strop (pełny zakres robót bez wykonania: izolacji wełną min., folią paroszczelną oraz okładzin z płyt GK, podbitki oraz rur spustowych)) e. Stolarka i ślusarka (tylko zakresie montażu okien oraz drzwi zewn. aluminiowych) f. Instalacje sanitarne wewnętrzne kanalizacyjne (instalacja bez osprzętu) 3. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą: 3.1. dokumentacji projektowej (uwaga – projekt obejmuje szerszy zakres robót) 3.2. przedmiaru robót (materiał pomocniczy przy wycenie oferty)
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45212000-6
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information