Robota budowlana - "Remont izolacji przeciwwilgociowej ścian oraz posadzek w budynku przy ul. Karolkowej 58a w Warszawie."

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3363423)

Client
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
State
mazowieckie
Address
01233 Warszawa, ul. Gen. J. Bema 91
Phone
22 571 50 30
Fax
22 571 50 50
Created
2018-05-25

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy ul. Gen. J. Bema 91 01233 Warszawa mazowieckie tel. 22 571 50 30 fax. 22 571 50 50 REGON 201088200000

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Robota budowlana - "Remont izolacji przeciwwilgociowej ścian oraz posadzek w budynku przy ul. Karolkowej 58a w Warszawie."

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na remoncie izolacji przeciwwilgociowej ścian oraz posadzek w budynku przy ul. Karolkowej 58a w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określają kody : a) 45000000-7 (roboty budowlane), b) 45111100-9 (roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne), c) 45453000-7 (roboty remontowe i renowacyjne), d) 45320000-6 (roboty izolacyjne), e) 45410000-4 (tynkowanie), f) 45450000-6 (roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie izolacji przeciwwilgociowej ścian oraz posadzek w budynku przy ul. Karolkowej 58a w Warszawie, zgodnie z projektem technologicznym uszczelnień stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, iż prace i płatności będą następować według zaakceptowanego przez Inwestora/Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego, który to Wykonawca winien przedstawić po podpisaniu umowy a przed rozpoczęciem realizacji robót. 5. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania i odbioru robót określa załączona do SIWZ dokumentacja, na którą składają się: Przedmiar robót załącznik nr 2 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu przed złożeniem oferty dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót budowlanych. Termin wizji lokalnej należy każdorazowo uzgodnić z Kierownikiem Działu Kadr i Administracji – Panią Agnieszką Kabat – Czarnota pod nr telefonu + 48 22 571-50-25; 601-271-785 w dni robocze w godz. 8.00 – 16.00. 7. Wszystkie roboty budowlane będące przedmiotem postępowania muszą zostać wykonane w terminie do dnia 20.10.2018 r. przy czym prace związane z hydroizolacją sutereny muszą zakończyć się w terminie do dnia 24.09.2018 r. 8. Zamawiający informuje, iż w trakcie wykonywania robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego postępowania przewiduje możliwość wprowadzenia na teren robót innej ekipy bądź ekip realizujących prace nad instalacja sanitarną, elektryczną i logiczną. Wprowadzenie innych ekip będzie ustalone z wykonawcą robót będących przedmiotem niniejszego postępowania. 9. Wykonawcy robót budowlanych będą zobowiązani do wykonania robót zgodnie z wytycznymi ustalonymi przez inspektora nadzoru. 10. Prace będą wykonywane w dni robocze i weekendy w godzinach od 6.00 do 22.00, a prace szczególnie hałaśliwe – do godz. 18.00. Po ich wykonaniu Wykonawca zobowiązany będzie usunąć na własny koszt z terenu robót gruz i inne odpady. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim i adekwatnym do zakresu zamówienia zapleczem technicznym, niezbędnym do wykonania zamówienia, a w szczególności dysponował atestowanym, sprzętem niezbędnym do wykonania robót budowlanych, zgodnie z puntem 3. STWiORB. 12. Inwestor (Zamawiający) wyznaczy inspektora nadzoru inwestorskiego na czas realizacji robót. 13. Zamawiający wymaga, aby kierownik robót budowlanych wyznaczony przez Wykonawcę był obecny na terenie robót co najmniej 3 razy w tygodniu. Nie rzadziej niż raz w tygodniu kierownik robót spotka się z inspektorem nadzoru inwestorskiego w celu oceny stanu zaawansowania prac oraz określenia dalszych harmonogramów robót. Wszelkie ustalenia będą odnotowywane w Dzienniku budowy. 14. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 5 – letniej gwarancji i 5-letniej rękojmi. 15. Wynagrodzenie ryczałtowe za całość robót. Zamawiający udostępnia Wykonawcy przedmiar robót wyłącznie w celach poglądowych. W przypadku, kiedy oferta Wykonawcy będzie posiadała znamiona rażąco niskiej ceny, Zamawiający będzie miał prawo do zażądania od Wykonawcy szczegółowej kalkulacji kosztów i składowych mających wpływ na wysokość oferty (np. w formie kosztorysu ofertowego). 16. Szczegółowy zakres robót zawarty został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Do SIWZ został załączony przedmiar robót - załączniki nr 2 do SIWZ, który należy traktować jako dokument pomocniczy, ułatwiający przygotowanie oferty cenowej. 17. W każdym przypadku, gdzie w SIWZ przedmiot zamówienia opisany został za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia (nazw handlowych), Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny uważa produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada takie same lub lepsze do produktu referencyjnego cechy i parametry. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym urządzenia i materiały) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w przedmiarze robót i dokumentacji technicznej. Wykonawca spełnia ten obowiązek przez przedstawienie Zamawiającemu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, zaoferowane materiały i urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, poprzez przedstawienie zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej. Rozwiązania równoważne nie mogą kolidować z dalszymi pracami prowadzonymi przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 18. Do oferty zawierającej materiały/urządzenia równoważne należy dołączyć karty katalogowe lub specyfikacje techniczne charakteryzujące parametry oferowanych materiałów zamiennych, dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej oraz złożyć oświadczenie dot. zastosowania materiałów/urządzeń zgodnych z dokumentacją projektową lub zastosowania materiałów/urządzeń zamiennych (równoważnych) - załącznik nr 4 do SIWZ. 19. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający, zgodnie z art. 36a ust. 1 i 36b ust. 1 ustawy Pzp, żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie elementów zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców : 1) W przypadku zamówień na roboty budowlane lub usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług 2) Zamawiający może żądać informacji, o których mowa w pkt. 1, w przypadku zamówień na dostawy, usługi inne niż dotyczące usług, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, lub zamówień od dostawców uczestniczących w realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia 4) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 5) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 6) Postanowienia zawarte w pkt. 4 i 5 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 7) Powierzenie wykonania elementów zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 20. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 21. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są warunki zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 22. Działając na podstawie art. 29 ust. 3a oraz art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby co najmniej 3 osoby bezpośrednio uczestniczące w wykonywaniu zamówienia były zatrudnione w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 23. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to prace fizyczne związane z wykonywaniem robót objętych zamówieniem (wszelkie prace remontowe związane z realizacją zamówienia). 24. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy zarówno wykonawców jak i podwykonawców (jeżeli występują). 25. Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania zamówienia z zastrzeżeniem, iż w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez którąkolwiek z osób zatrudnionych na zasadach, o których mowa powyżej lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innych osób na zasadach określonych w Umowie. 26. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierownika robót. 27. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania, do dwudziestego dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, oświadczenia w sprawie odprowadzania składek na ubezpieczenie społeczne od osób zatrudnionych na umowę o pracę. 28. W przypadku niezatrudniania przy realizacji zamówienia osób, o których mowa w ust. 22, lub zatrudnieniu w mniejszej niż wymagana liczbie, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia kary umownej za każdą niezatrudnioną osobę poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego, w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników realizujących zamówienie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy). Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym ta osoba nie była zatrudniona i na zwolnionym stanowisku nie została niezwłocznie, tj. w terminie nie dłuższym niż 14 dni, zatrudniona inna osoba spełniająca warunki, o których mowa w ust. 22. 29. Pozostałe warunki dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę do realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 5 do SIWZ. 30. Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information