Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na robotę budowlaną przy realizacji projektu pn.: "Rewaloryzacja Parku w Patrykach (gmina Purda)

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3363428)

Client
Gmina Purda
State
warmińsko-mazurskie
Address
11-030 Purda,
Phone
89 5122223
Fax
89 5122280
E-Mail
t.baranowski@purda.pl
Created
2018-05-25

Gmina Purda

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Purda 11-030 Purda warmińsko-mazurskie tel. 89 5122223 fax. 89 5122280 REGON 51074318900000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na robotę budowlaną przy realizacji projektu pn.: "Rewaloryzacja Parku w Patrykach (gmina Purda)

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Na przedmiot zamówienia składają się roboty budowlane związane z rewaloryzacją parku w Patrykach (gmina Purda), leżącego na działce o nr ew. 128/27, fragmencie działki 128/26 oraz fragmencie działki o nr ew. 128/29 (obręb Patryki, gmina Purda), polegające na: 1) Uprzątnięciu terenu parku z odpadów budowlanych (gruz itp.) oraz śmieci, a także usunięciu wskazanych przez Zlecającego pozostałości po wtórnych obiektach budowlanych (nieuzasadnionych historycznie) wraz z wywozem i utylizacją odpadów. 2) Prace przygotowawcze: a) Prace ziemne - przygotowanie terenu pod nowe nasadzenia, zaprawianie dołów ziemią urodzajną, przygotowanie terenu pod łąki kwietne przy zachowaniu jak największej ilości grądowych gatunków runa parkowego (m.in. płatów przylaszczek). b) Przygotowanie gruntu pod obsadzenie roślinami zielnymi i pnączami - Ręczne przekopanie gleby z jej oczyszczeniem na gruncie kat. III. c) Przygotowanie gruntu pod obsadzenie roślinami zielnymi i pnączami - Ręczne rozścielenie kory ściółkowej (2 cm). d) Przygotowanie gruntu pod obsadzenie roślinami zielnymi i pnączami - Rozścielenie ziemi urodzajnej (warstwa 2 cm). e) Zabezpieczenie istniejących drzew zagrożonych w czasie realizacji projektu. 3) Wykonaniu zabiegów pielęgnacyjnych w drzewostanie parkowym polegające na cięciach pielęgnacyjnych oraz specjalistycznych zabiegach pielęgnacyjnych,; 4) Dostarczeniu oraz dokonaniu nasadzeń roślinności zgodnie z dokumentacją projektową: a) Obsadzanie kwietników roślinami cebulkowymi, b) Obsadzenie kwietników roślinami zielnymi i pnączami, c) Sadzenie drzew z zaprawą dołów, d) Sadzenie krzewów z zaprawą dołów, e) Wykonanie runa parkowego – uzupełnienie nasadzeń. 5) Założeniu łąki kwietnej zgodnie z dokumentacją projektową. 6) Stworzeniu systemu komunikacyjnego tj. ścieżek o szerokości 1,5m wykonanych z nawierzchni mineralno - żywicznej o łącznej długości 615 m oraz ścieżek w postaci strzyżeń w łąkach kwietnych o szerokości 1,2m o łącznej długości 270 mb i trwałe oznaczenie ich przebiegu w terenie drewnianymi palikami. a) Nawierzchnia z mieszanek mineralno – żywicznych grubość po zagęszczeniu 3 cm, b) Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm, c) Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 5 cm, d) Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. III-IV, e) Ręczne wykonanie koryta na całej szerokości ścieżki w gruncie kat. III-IV głębokości 20 cm. 7) Wykonaniu, dostarczeniu, montażu na terenie parku małej architektury tj.: a) Ławka z oparciem - 9 szt.; b) Ławka bez oparcia - 16 szt.; c) Kosz na śmieci - 10 szt.; d) Altana duża – zielona klasa z tablicami informacyjnymi (wraz z projektem treści tablicy i udogodnieniami dla osób z różnymi typami niepełnosprawności) - 1 szt.; e) Ażurowa altana - 2 szt.; f) Budka lęgowa dla nietoperzy –4 szt.; g) Budka lęgowa dla ptaków (typ A) –8 szt.; h) Budka lęgowa dla ptaków (typ B) –7 szt.; i) Karmnik - 1 szt.; j) Tablice informacyjna duża (wraz z projektem treści tablicy i udogodnieniami dla osób z różnymi typami niepełnosprawności) - 2 szt.; k) Tablica informacyjna mała (wraz z projektem treści tablicy i udogodnieniami dla osób z różnymi typami niepełnosprawności) - 7 szt.; l) Tablica plexi z rysunkiem dworu (wraz z projektem treści tablicy i udogodnieniami dla osób z różnymi typami niepełnosprawności) – 1 szt.; m) Tablica informacyjna z domkiem dla owadów (wraz z projektem treści tablicy i udogodnieniami dla osób z różnymi typami niepełnosprawności) – 1 szt.; n) Projekt tablic informacyjnych (treść oraz grafika) z opracowanie materiałów dostosowanych do osób z niepełnosprawnościami – 14 szt.; o) Sterta pni - 2 szt.; p) Tabliczki informacyjne z nazwami drzew i krzewów - 50 szt.; q) Tabliczki informacyjne z nazwami roślin zielnych - 60 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Koncepcji projektowej rewaloryzacji zabytkowego parku dworskiego w Patrykach gmina Purda (województwo warmińsko-mazurskie), której autorem jest dr inż. arch. kraj. Mariusz Antolak przy współpracy inż. arch. kraj. Patrycji Pawelec. Niniejsza Koncepcja jest objęta ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 880 ze zm.) – stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia jest współfinasowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014- 2020. Osi Priorytetowa 5 Środowisko przyrodnicze i racjonalne wykorzystanie zasobów, Działanie 5.3 Ochrona różnorodności biologicznej. 4. Wykonawca jest zobowiązany do postępowania zgodnie z Pozwoleniem Nr 366/2017 Warmińsko – Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 06 kwietnia 2017 r. znak sprawy: IZNR. 5142.67.2017.mpz, mp.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45112711-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy je

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information