Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3363429)
I.1) Name and address: Gmina Pruchnik ul. Rynek 1 37-560 Pruchnik podkarpackie tel. 166236113 fax. 166236130 REGON 650900424
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Zmiana sposobu użytkowania budynku ośrodka zdrowia na Zespół Placówek Szkolno – Wychowawczych i Rewalidacyjnych z instalacjami wewnętrznymi i urządzeniami budowlanymi – roboty wykończeniowe
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest: „Zmiana sposobu użytkowania budynku ośrodka zdrowia na Zespół Placówek Szkolno – Wychowawczych i Rewalidacyjnych z instalacjami wewnętrznymi i urządzeniami budowlanymi” – roboty wykończeniowe. Zakres zamówienia, obejmuje m.in.: 1) Dostawa i montaż windy 2) Podłogi i posadzki 3) Ściany i stropy 4) Stolarka i ślusarka 5) Osprzęt elektroinstalacyjny 6) Instalacje wod-kan i c.o. Szczegółowy zakres robót został określony w załączniku nr 1 do SIWZ tj. dokumentacja techniczna: Projekt budowlany, projekt wykonawczy, projekty techniczne zamienne, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót/kosztorys ofertowy w excelu do WYCENY (3 arkusze) stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Dokumentacja obejmuje szerszy zakres niż objęty niniejszym postępowaniem przetargowym. 5. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości oraz nie będą prowadzić do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1. Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób na okres nie krótszy niż czas niezbędny do wykonania poniższych czynności w zakresie realizacji zamówienia - szczegóły określono w rozdziale IV SIWZ.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną, o których mowa w Rozdziale XIV punkt 1 SIWZ) skut
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information