Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu RPO WSL na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna. Działanie 4.1. Odnawialne

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3363437)

Client
Gmina Rudnik
State
śląskie
Address
47-411 Rudnik, ul. Kozielska 1 1
Phone
032 4106428
Fax
032 4106418 wew. 123
www
www.gmina-rudnik.pl
E-Mail
przetargi@gmina-rudnik.pl
Created
2018-05-26

Gmina Rudnik

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Rudnik ul. Kozielska 1 1 47-411 Rudnik śląskie tel. 032 4106428 fax. 032 4106418 wew. 123 REGON 27625852300000 www.gmina-rudnik.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu RPO WSL na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna. Działanie 4.1. Odnawialne

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: zaprojektowanie tj. dla każdego obiektu (posesji) odrębny projekt na wykonanie prac budowlano -montażowych obejmujących zakup i montaż instalacji: solarnych, fotowoltaicznych i pomp ciepła do c.w.u na posesjach prywatnych w oparciu o sporządzony program funkcjonlno- użytkowy stanowiący integralną częścią SIWZ .Miejsce wykonania zamówienia : gmina Rudnik , powiat raciborski, województwo śląskie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania i obejmuje: I. Zadanie nr 1 - dot. „Zakupu i montażu instalacji solarnych dla Gminy Rudnik ” w ilości 166 zestawów instalacji solarnych, który został szczegółowo opisany w Programie Fuunkcjonalno- Użytkowym wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w tym: a) 40 zestawów (w skład, którego wchodzi: 2 kolektory i zasobnik 200litrów) montowanych na dachach lub ścianie budynków mieszkalnych osób fizycznych, b) 89 zestawów (w skład, którego wchodzi: 3 kolektory i zasobnik 300litrów ) montowanych na dachach lub ścianie budynków mieszkalnych osób fizycznych, c) 37 zestawów (w skład, którego wchodzi: 4 kolektory i zasobnik 400litrów) montowanych na dachach lub ścianie budynków mieszkalnych osób fizycznych Ia) wykonanie dla każdego obiektu (posesji) odrębnego projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2017 poz.1332 z późń.zm) stosownie do danej branży, oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń lub zgłoszeń o ile takie są wymagane. II. Zadanie nr 2 dot. „Zakupu i montażu instalacji fotowoltaicznych dla Gminy Rudnik” w ilości 305 zestawów, który został szczegółowo opisany w Programie Funkcjonalno - Użytkowym wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w tym: a) 102 zestawów instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 2,65 kWp montowane na dachach budynków mieszkalnych osób fizycznych, b) 82 zestawów instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 3,71 kWp montowane na dachach budynków mieszkalnych osób fizycznych, c) 121 zestawów instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 4,77 kWp montowane na dachach budynków mieszkalnych osób fizycznych, IIa) wykonanie dla każdego obiektu (posesji) odrębnego projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2017 poz.1332 z późń.zm) stosownie do danej branży, oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń lub zgłoszeń o ile takie są wymagane.. III Zadanie nr 3 „ Zakupu i montażu pomp ciepła do c.w.u dla Gminy Rudnik” w ilości 103 który został szczegółowo opisany w Programie Funkcjonalno - Użytkowym wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w tym: a) 85 zestawów tj. instalacji pompy ciepła do c.w.u. w budynku mieszkalnym z zasobnikiem 300 l, b) 18 zestawów tj. instalacji pompy ciepła do c.w.u. w budynku mieszkalnym z zasobnikiem 400 l IIIa) wykonanie dla każdego obiektu (posesji) odrębnego projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2017 poz.1332 z późń.zm) stosownie do danej branży, oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń lub zgłoszeń o ile takie są wymagane. Miejsce wykonania zamówienia: Gmina Rudnik powiat raciborski, województwo śląskie. 3.2.1 Szczegółowy zakres robót ( dot. zad I,II,III) oraz sposób ich wykonania został opisany w : a) Programie funkcjonalno użytkowym, który stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, Zamawiający dysponuje również opracowaniami techniczno – koncepcyjnymi dla każdej z lokalizacji ujętej w Programie Funkcjonalno Użytkowej, które mogą zostać udostępnione na wniosek Wykonawcy. b) Na potwierdzenie spełnienia parametrów ( dot. zad I, II, III) minimum urządzeń wchodzącychw skład instalacji określonych w PFU,Wykonawca złoży wraz z ofertą kary katalogowe i inne dokumenty wskazane w PFU ( dotyczy spełnienia parametrów określonych w PFU )

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45310000-3

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information