ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA NOWEGO BUDYNKU PRZEDSZKOLA GMINNEGO W WIDAWIE

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3372111)

Client
Gmina Widawa
State
łódzkie
Address
98-170 Widawa, ul. Rynek Kościuszki 10
Phone
43 6721034
Fax
43 6721152
Created
2018-06-18

Gmina Widawa

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Widawa ul. Rynek Kościuszki 10 98-170 Widawa łódzkie tel. 43 6721034 fax. 43 6721152 REGON 730934571

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA NOWEGO BUDYNKU PRZEDSZKOLA GMINNEGO W WIDAWIE

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia nowego budynku przedszkola gminnego zlokalizowanego przy ul. Nowy Rynek 14 w Widawie realizowanego w ramach przedsięwzięcia pn. ,,Przygotowanie dokumentacji oraz budowa przedszkola gminnego”. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie, ustawienie, przekazanie do użytkowania, instalację, uruchomienie, podłączenie mediów i sprawdzenie poprawności działania przedmiotu dostawy. Zamówienie zostało podzielone na części A. Część 1 zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z montażem zabawek, pomocy edukacyjnych oraz wyposażenia pomieszczeń przedszkola. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, ilość parametry poszczególnych urządzeń i elementów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. B. Część 2 zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu AGD oraz wyposażenie kuchni. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, ilość parametry poszczególnych urządzeń i elementów zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. C. Część 3 zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu RTV oraz urządzeń biurowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. rodzaj, ilość parametry poszczególnych urządzeń i elementów zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i w przypadku elementów wymagających montażu, zamontować, fabrycznie nowe wyposażenie (dostawa i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie obiektu przedszkola): meble przedszkolne, meble biurowe, zabawki, sprzęt komputerowy, sprzęt RTV, sprzęt AGD. Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił na dostarczony przedmiot zamówienia rękojmi i gwarancji jakości na okres min. 24 miesięcy odrębnie w odniesieniu do każdej części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę (dot. to okresu gwarancji udzielanej przez Wykonawcę, niezależnego od ew. okresów gwarancji udzielanych przez producentów poszczególnych elementów i urządzeń). Gwarancja jakości rozpoczyna swój bieg w dniu odbioru końcowego przedmiotu dostawy i przyjęcia jej przez Zamawiającego co zostanie potwierdzone przez podpisanie protokołu odbioru końcowego dla całości dostaw objętych zobowiązaniem Wykonawcy. Wymagany czas reakcji serwisu gwarancyjnego nie może przekroczyć 3 dni roboczych. Wszystkie dostarczone przedmioty i urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania, sprawne, winny posiadać niezbędne atesty, certyfikaty bezpieczeństwa i dopuszczenia do użytkowania, licencje na oprogramowanie. Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji użytkownika. W przypadku urządzeń których obsługa wymaga przeszkolenia, Wykonawca zobowiązany jest dokonać stosownego przeszkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego. Rozwiązania równoważne: podane w załączniku nr 1,2,3 do SIWZ nazwy /znaki towarowe /marki mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający nie ogranicza możliwości zastosowania przez Wykonawcę urządzeń i materiałów równoważnych, o parametrach nie gorszych od opisanych w w/w załącznikach do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 39150000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information