ZAPROJEKTOWANIE I RZECZOWA REALIZACJA ZAGOSPODAROWANIA TERENU KOMPLKESU WOJKOWEGO 2223 W BRZEGU W ZAKRESIE ODTWORZENIA NAWIERZCHNI CHODNIKÓW I DRÓG Z WYKONANIEM NASADZEŃ I REKULTYWACJI TERENÓW ZIELONYCH ORAZ ODBUDOWĄ MISY FONTANNOWEJ W KONWENCJI „ZAPROJKT

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3372161)

Client
Rejonowy Zarząd Infrastruktury
State
dolnośląskie
Address
50-984 Wrocław, ul. Obornicka 126 126
Phone
71 765 68 40
Fax
71 765 68 02
www
www.rziwroclaw.wp.mil.pl
E-Mail
szp@rzi.pl
Created
2018-06-18

Rejonowy Zarząd Infrastruktury

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Rejonowy Zarząd Infrastruktury ul. Obornicka 126 126 50-984 Wrocław dolnośląskie tel. 71 765 68 40 fax. 71 765 68 02 REGON 93010390600000 www.rziwroclaw.wp.mil.pl

I.2) Type of contracting: Podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: ZAPROJEKTOWANIE I RZECZOWA REALIZACJA ZAGOSPODAROWANIA TERENU KOMPLKESU WOJKOWEGO 2223 W BRZEGU W ZAKRESIE ODTWORZENIA NAWIERZCHNI CHODNIKÓW I DRÓG Z WYKONANIEM NASADZEŃ I REKULTYWACJI TERENÓW ZIELONYCH ORAZ ODBUDOWĄ MISY FONTANNOWEJ W KONWENCJI „ZAPROJKT

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i rzeczowa realizacja zagospodarowania terenu kompleksu wojskowego 2223 w Brzegu w zakresie odtworzenia nawierzchni chodników i dróg, z wykonaniem nasadzeń i rekultywacji terenów zielonych oraz odbudową misy fontannowej w konwencji „zaprojektuj i zbuduj” wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem wykonania robót budowlanych, ze skutecznym zawiadomieniem właściwego organu o zakończeniu robót oraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych. ETAP I PROJEKTOWANIE W projektowaniu uwzględnić przede wszystkim niezbędne wymagania wynikające z: - Warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, - Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla Zadania Remontowego - Ogólnych wymagań technicznych do stosowania w projektowaniu w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury We Wrocławiu” (do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego), Opracowania projektowe winny przewidywać wykonanie m.in. następujących zakresów prac: 1. remont nawierzchni drogowych; 2. remont nawierzchni chodnikowych z kostki oraz mineralnych; 3. odbudowę misy fontanny „Grupa Trytona”; 4. wykonanie nasadzeń i urządzenie terenów zielonych; 5. wykonanie stanowiska pompowni; 6. wykonanie oświetlenia terenu oraz fontanny Na etapie przygotowania projektowego sporządzić wstępny bilans mocy, sprawdzić czy istniejące przyłącze kablowe zabezpiecza planowaną moc potrzebną do zasilania pompowni i oświetlenia. REALIZACJA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ (WYKAZ OPRACOWAŃ): ETAP 1 1. Inwentaryzacja terenu do celów projektowych we wszystkich branżach 1 2. Koncepcja programowo-przestrzenna zagospodarowania terenu oraz część architektoniczno-budowlana wraz aranżacją. 1 ETAP 1. 2. 1. Projekt budowlany we wszystkich branżach – TOM I 4 2. Projekt zagospodarowania terenu wraz z projektami wykonawczymi w obszarze inwestycji we wszystkich branżach z uwzględnieniem zieleni, ciągów komunikacyjnych, dróg i małej architektury – TOM II - 4 3. Projekty wykonawcze zgodne z projektem budowlanym wraz z niezbędną dokumentacją warsztatową branży budowlanej (misa fontanny, stanowisko pompowni) sanitarnej i elektrycznej - 3 4. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 3 5. Mapa do celów projektowych na bazie otrzymanej mapy do celów opiniodawczych - 1 6. Uzyskanie w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenie na budowę lub dokonanie skutecznego zawiadomienia - 1. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ OSÓB WYKONUJĄCYCH ZAMÓWIENIE (ART. 29 UST. 3A USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH): 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający żąda zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 22 czerwca 1976 r. – Kodeksu Pracy) co najmniej 5 osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą (1x pracownika ds. elektrycznych, 1x pracownika ds. sanitarnych i 3x pracowników drogowych) 2) W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą, o której mowa w pkt. 1, przed zakończeniem terminu umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3) W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający jest uprawniony 4) do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy (odpowiednio Podwykonawcy) odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia, o którym mowa w pkt 1, a w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy lub Zakład Ubezpieczeń Społecznych. 6) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, jak i sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudniania na umowę o pracę osób zgodnie z warunkami SIWZ zostały zawarte w projekcie umowy

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71320000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 8 226,00 zł 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 04.07.2018 r., do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie got

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information