„Rewitalizacja Parku w Zatoniu w ramach projektu "Zachowanie i wykorzystanie historycznych krajobrazów parkowych w Branitz i Zatoniu"

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3372162)

Client
Urząd Miasta
State
lubuskie
Address
65424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
Phone
0684564100,4564406 do 08
Fax
068 4564155, 4564455
Created
2018-06-18

Urząd Miasta

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Urząd Miasta ul. Podgórna 22 65424 Zielona Góra lubuskie tel. 0684564100,4564406 do 08 fax. 068 4564155, 4564455 REGON 65423300000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Rewitalizacja Parku w Zatoniu w ramach projektu "Zachowanie i wykorzystanie historycznych krajobrazów parkowych w Branitz i Zatoniu"

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem inwestycji jest rewitalizacja parku w Zatoniu. Zadanie rewitalizacji parku obejmuje wykonanie następujących elementów: a) Przywrócenie historycznej kompozycji parku polegającej na usunięciu samosiewów drzew, pielęgnację arborystyczną zabytkowego drzewostanu parkowego, odtworzenie łąk parkowych i nasadzeń drzew i krzewów, wykonanie ozdobnych rabat przy fontannach parkowych, rekompozycję alei lipowej oraz odtworzenie osi widokowych, b) Usunięcie nalotu oraz pielęgnację arborystyczną drzew okazowych alei lipowej, c) Usunięcie i utylizacja karp po wyciętych drzewach w świetle ścieżek i placów oraz w obszarach trawników, d) Budowę ścieżek i dróg parkowych o nawierzchni mineralnej, e) Wyposażenie parku w obiekty małej architektury - montaż tablic informacyjnych, ławek parkowych, koszy na śmieci, drogowskazów kierunkowych, kamieni kierunkowych, tabliczki z nazwami drzew, donice na rośliny oranżeryjne i stojaków na rowery, f) Nowe nasadzenia zieleni i ich pielęgnację, zakładanie trawników, g) Remont i rozbudowę budynku oranżerii ze zmianą funkcji na wystawienniczą z małą gastronomią wraz budową trejaża przy budynku oranżerii, h) Zagospodarowanie placu przed pałacem i oranżerią – w tym m.in.: • remont fontann parkowych, zachowanie ich jako fontann suchych, • wykonanie i pielęgnacja ozdobnych rabat przy fontannach parkowych, • budowę repliki sarkofagu rzymskiego na placu przed oranżerią, i) Zakładanie trawników w obszarach: otoczenie pałacu, przy stawie parkowym i w pobliżu parkingu, j) Budowę ogrodzenia drewnianego od strony zabudowy mieszkalnej przy południowej granicy parku, k) Budowę budynku informacji turystycznej wraz z parkingiem dla samochodów osobowych i autobusów, l) Remontu istniejącego fragmentu zabytkowego muru granicznego od strony północnej parku wraz z bramą, m) Budowa budynku zaplecza gospodarczego, ogrodzenie i utwardzenie terenu wokół budynku kostką brukową i nawierzchnią mineralną, wyznaczenie miejsca na ustawienie pojemników do czasowego gromadzenia odpadów, n) Wykonanie przyłączy do budynków – (wodociągowe i kanalizacyjne), o) Wykonanie przyłącza energetycznego i instalacji elektrycznych zasilających obiekty, w tym iluminacja oranżerii i altany różanej, p) Budowa Altany różanej na wzgórzu widokowym wraz z iluminacją i ścieżką, q) Remont groty przy wzgórzu widokowym, r) Remont zbiornika z rzeźbą dzika przy wzgórzu widokowym, zachowanie go jako suchego, s) Budowę altany parkowej - woliery, t) Remont historycznej terenowej strzelnicy parkowej, u) Remont istniejących kamieni z inskrypcjami, v) Odtworzenie systemu wodnego parku w oparciu o ciek wodny – Dłubnia: renowacja koryta rzeczki Dłubnia, odbudowa zastawki piętrzącej, stawu parkowego z wyspą, odbudowa 4 mostków parkowych przy stawie, w) Remont 2 istniejących mostków parkowych: przy drodze, ul. Księżnej Doroty i na końcu alei lipowej, x) Odtworzenie małego stawu parkowego w południowo – zachodnim narożniku parku, y) Odmulenie śladu rowu od alejki lipowej do wzgórza z Altaną Różaną z wykonaniem przepustu pod aleją z rur betonowych, z) Usunięcie i utylizacja karp po wyciętych drzewach w obszarze Łąki Joanny, aa) Budowę systemu drenażowego na łące parkowej (Łąka Joanny) bb) Obudowę rowu odwadniającego Łakę Joanny wraz z przepustami, odmulenie rowu OC-O1 z naprawą przyczółków przepustu, rekultywacja łąki i jej pielęgnacja, cc) Obudowę rowów Oc-K1, Oc-K1-3, dd) Budowę instalacji oświetlenia terenu, ustawienie latarni parkowych, ee) Budowę instalacji monitoringu obiektów oraz części parku wraz z kamerami, ff) Likwidację fragmentu napowietrznej instalacji telekomunikacyjnej wraz z trzema słupami, budowę fragmentu instalacji podziemnej, gg) Wydzielenie terenu przy północnej granicy parku na parking pomocniczy (okresowy) z istniejącym zjazdem z ul. Księżnej Doroty, bez utwardzenia terenu. 3.3. Zgodnie z art. 30 ust. 8 pkt 1 oraz ust. 9 pkt 1 ustawy „pzp” przedmiot zamówienia należy zrealizować z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 3.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Dokumentacją Projektową i Specyfikacja Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) zawartą w załączniku nr I.4 do SIWZ; 3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ oraz w dokumentach, o których mowa w pkt 3.4. SIWZ; 3.6. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy, w tym: a) okres gwarancyjny dla zieleni wraz z pielęgnacją wynosi 12 miesięcy od daty odbioru końcowego robót, b) okres gwarancyjny dla nasadzeń (drzewa i krzewy) wraz z pielęgnacją wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 31.2. SIWZ. 3.7. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego, na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 3.8. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) wszystkich osób wykonujących roboty w zakresie: - wykonania robót ziemnych; - wykonania robót ogólnobudowlanych; - wykonania robót elektrycznych; - wykonania robót sanitarnych; - wykonania robót hydrotechnicznych; - wykonywania prac związanych z wycinką drzew i krzewów 3.9. Wyłoniony Wykonawca przed podpisaniem umowy winien przedłożyc: - oświadczenie wraz z wykazem wszystkich osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia zgodnie z pkt 3.8. SIWZ.; - harmonogram rzeczowo finansowy realizacji inwestycji; - tabelę elementów rozliczeniowych , która jest załącznikiem do umowy (zał. Nr 3). - kosztorysy ofertowe; - kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie zgodnym z § 11 pkt 7 projektu umowy; - kopię dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniają wymagania określone w pkt. 5.1.2. SIWZ oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2013 r., poz. 932 tekst jednolity z późn. zm.); - wykaz osób (min 3 osoby) do wykonywania prac o charakterze technicznym w zakresie prac konserwatorskich i restauratorskich parku, które posiadają świadectwa ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni albo przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w tego rodzaju pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45200000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 200.000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy pzp

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information