Remont pomieszczeń sanitarnych wraz z wymianą instalacji wody zimnej, kanalizacji oraz instalacji przeciwpożarowej w Szkole Podstawowej nr 300 przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie.

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3372163)

Client
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
State
mazowieckie
Address
02797 Warszawa, ul. Franciszka Klimczaka 2
Phone
22 443 50 00
Fax
22 443 50 04
Created
2018-06-18

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów ul. Franciszka Klimczaka 2 02797 Warszawa mazowieckie tel. 22 443 50 00 fax. 22 443 50 04 REGON 1525966300154

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Remont pomieszczeń sanitarnych wraz z wymianą instalacji wody zimnej, kanalizacji oraz instalacji przeciwpożarowej w Szkole Podstawowej nr 300 przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie.

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest ,, Remont pomieszczeń sanitarnych wraz z wymianą instalacji wody zimnej, kanalizacji oraz instalacji przeciwpożarowej w szkole podstawowej nr 300 przy ul. Gubinowskiej 28/30” Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa Klasyfikacja robót według wspólnego słownika zamówień: CPV – 45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach CPV – 45310000-3 – Roboty w zakresie instalacji elektrycznych CPV – 45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne CPV – 45332200-5 – Roboty instalacyjne hydrauliczne CPV – 45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową 1. „Remont pomieszczeń sanitarnych w szkole podstawowej nr 300 przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie” oraz Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Projekt wymiany instalacji wody zimnej, centralnej ciepłej wody i kanalizacji oraz instalacji przeciwpożarowej” oraz Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych sanitarnych Uwaga: Centralna ciepła woda została wykonana. W wycenie robót do przetargu nie należy jej brać pod uwagę. Prace przewidziane w ramach wykonania remontu pomieszczeń sanitarnych Roboty rozbiórkowe • wyburzenie istniejących ścianek kabinowych wc • skucie istniejących okładzin ściennych i podłogowych • demontaż urządzeń sanitarnych • demontaż sufitów podwieszanych • demontaż drzwi • demontaż grzejników Roboty budowlane • wykonanie okładzin ściennych i podłogowych • wykonanie przedścianek instalacyjnch w celu ukrycia stelaży podtynkowych • wykonanie izolacji przeciwwilgociowych • wykonanie sufitów g.k • wykonanie prac malarskich • wykonanie stolarki drzwiowej • montaż wyposażenia sanitarnego • dostosowanie instalacji elektrycznej do nowej aranżacji opraw oświetleniowych Prace przewidziane w ramach wykonania wymiany instalacji wody zimnej, kanalizacji oraz instalacji przeciwpożarowej Roboty rozbiórkowe • demontaż istniejącej instalacji hydrantowej • demontaż istniejącego zasilania elektrycznego zestawu pompowego ppoż • demontaż instalacji zimnej wody • demontaż instalacji kanalizacji Roboty budowlane • montaż nowej instalacji hydrantowej • roboty instalacyjne przy zasilania elektrycznego zestawu pompowego p.poż • roboty budowlane w hydroforni • montaż nowej instalacji zimnej wody • izolacja cieplna rurociągów wody zimnej • wymiana instalacji kanalizacyjnej piony oraz podejścia kanalizacyjne wkute • roboty budowlane poinstalacyjne Uwaga: Szczegółowy zakres prac oraz opis materiałów przedstawiony jest w dokumentacji rysunkowej, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych W dokumentacji oraz przedmiarze nie uwzględniono wymiany rury 1,5 cala o długości 30 m dochodzącej do instalacji basenowej. Szkoła ma wspólne przyłącze wodociągowe z przedszkolem podczas robót należy odciąć tak wodę aby przedszkole mogło funkcjonować. W celu wykonania w pierwszej kolejności instalacji do kuchni jest możliwość indywidualnego jej odcięcia. Można także odciąć piony należy jednak uwzględnić założenie tymczasowych zaworów gdyż stare mogą być niesprawne. Kalkulacja kosztów powinna uwzględniać wszelkie możliwe koszty, w szczególności: pracy, ludzi i sprzętu; zakupu i transportu materiałów niezbędnych do wykonania prac; obsługę administracyjną, geodezyjną i logistyczną, podatki i opłaty urzędowe; inne opłaty, które będą niezbędne w celu kompletnego i terminowego wykonania prac. Przedmiary maja charakter poglądowy. 1) Wykonawca, lub podmiot przystępujący do przetargu, powinien zapoznać się z dokumentacją i zaakceptować wszystkie dokumenty, wchodzące w jej skład. Z samego faktu uczestniczenia w przetargu wynika, iż Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania, zgodnie z zasadami dobrego wykonawstwa, kompletnej i nienagannie funkcjonującej instalacji. Wykonawca nie będzie mógł w późniejszym terminie ubiegać się o dodatkowe wynagrodzenie, motywując to złym zrozumieniem dokumentacji lub ewentualnym nie uwzględnieniem świadczenia w przedmiarze, ale przewidzianego w dokumentacji opisowej lub na planach, lub wynikającego z samej koncepcji. Wszelkie uwagi do dokumentacji wykonawca winien zgłosić Inwestorowi przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, a ewentualne zmiany na etapie realizacji uzgodnić wcześniej z projektantem. Nie upoważnia to jednak wprost wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia. 2) Przed rozpoczęciem robót należy zapoznać się z całością dokumentacji projektowej włącznie z projektami branżowymi i innymi istotnymi dla realizacji dokumentami. UWAGA! WSZELKIE PRACE BUDOWLANE MUSZĄ BYĆ ZABEZPIECZONE I ODGRODZONE PRZED DOSTĘPEM OSÓB POSTRONNYCH PRZEDE WSZYSTKIM DZIECI PRZEBYWAJĄCYCH NA TERENIE SZKOŁY Terminy realizacji 1. Termin rozpoczęcia realizacji robót ustala się na dzień od dnia……..07.2018r. 2. Termin zakończenia realizacji robót przy instalacji przeciwpożarowej, doprowadzeniu wody do kuchni oraz dopuszczeniu do pełnego użytkowania co najmniej po jednej łazience dla dziewcząt i chłopców w całej szkole do 31.08.2018 r. 3. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy ustala się na dzień 30.11.2018 r. Uwaga: - Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Wykonawca dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. - Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana zostanie nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego dla robót remontowych oraz dostarczenie go w dwa dni przed podpisaniem umowy. Klauzule społeczne 1. Wykonawca zobowiązuje się, że roboty wymienione w ust. 2 niniejszej umowy, będą wykonywane, przez cały okres ich trwania, przez osoby zatrudnione, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy – Kodeks pracy. 2. Roboty których dotyczy wymóg zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę to wszystkie czynności wykonywane bezpośrednio na terenie szkoły, polegające na pracach ogólnobudowlanych. 3. Wraz z każdą fakturą Wykonawca będzie składał Zamawiającemu oświadczenie w formie pisemnej, odpowiednio Wykonawcy lub Podwykonawcy, że osoby które wykonywały czynności, o których mowa w ust. 2 były zatrudnione przez Wykonawcę albo podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie zawierać będzie liczbę osób, które wykonywały te czynności, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 4. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust. 3; 5. Niezłożenie przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w ust. 3 i 4 w terminie określonym w Umowie, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę, o którym mowa w ust. 1. Postanowienia dotyczące kar umownych stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku niezłożenia przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w ust. 3 i 4 w terminie określonym w Umowie, Zamawiający wezwie co najwyżej dwukrotnie Wykonawcę do złożenia przedmiotowych oświadczeń, o których mowa w ust. 3 i 4 w terminie określonym zgodnie z ust. 4. Każdorazowe uchylenie się Wykonawcy od złożenia przedmiotowych oświadczeń o których mowa w ust. 3 i 4 w terminie określonym zgodnie z ust. 4 podlega karze umownej określonej w § 11 ust. 1 pkt 6 umowy. 7. W przypadku, gdy Wykonawca dwukrotnie wezwany w trybie ust. 6 uchyli się od złożenia oświadczeń, o których mowa w ust. 3 i 4 w terminie określonym zgodnie z ust. 4, Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od Umowy, zgodnie z § 13 ust. 1 pkt 7 umowy. Uwaga: - Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty. - Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla urządzeń i materiałów przyjętych w rozwiązaniach projektowych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych. - Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. B. Termin wykonania zamówienia Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy w terminie od dnia podpisania umowy do 30.11.2018 r. Przy czym zakończenie realizacji robót przy instalacji przeciwpożarowej, doprowadzeniu wody do kuchni oraz dopuszczenie do pełnego użytkowania co najmniej po jednej łazience dla dziewcząt i chłopców w całej szkole do dnia 31.08.2018 r. C. Gwarancja Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. UWAGA – Rozszerzony okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. D. Informacja o powtórzeniu zamówień Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia o wartości 100 000 zł netto polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie Remont pomieszczeń sanitarnych wraz z wymianą instalacji wody zimnej, kanalizacji oraz instalacji przeciwpożarowej w szkole podstawowej nr 300 przy ul. Gubinowskiej 28/30” • wykonanie przedścianek instalacyjnch w celu ukrycia stelaży podtynkowych • wykonanie izolacji przeciwwilgociowych • wykonanie sufitów gk • wykonanie prac malarski • wykonanie stolarki drzwiowej • montaż wyposażenia sanitarnego • wykonanie okładzin ściennych i podłogowych • roboty instalacyjne przy zasilania elektrycznego zestawu pompowego p.poż • montaż nowej instalacji hydrantowej • roboty budowlane w hydroforni • montaż nowej instalacji zimnej wody • izolacja cieplna rurociągów wody zimnej • wymiana instalacji kanalizacyjnej piony oraz podejścia kanalizacyjne wkute • roboty budowlane poinstalacyjne • dostosowanie instalacji elektrycznej do nowej aranżacji opraw oświetleniowych 2. Warunki udzielenia zamówienia: 2.1. Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowalne zgodnie z ofertą Wykonawcy do zamówienia podstawowego. 2.2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudniania przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace ogólnobudowlane związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej, których zakres obowiązków polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45300000-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: VI. WADIUM 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100) najpóźniej do dnia, w którym upływa ostateczny termin składania ofert do godz. 12:00. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information