Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3372175)
I.1) Name and address: Gmina Oleśnica ul. Nadstawie 1 1 28-220 Oleśnica świętokrzyskie tel. 041 3774036, 3774009 fax. 041 3774036 REGON 29101045800000
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Przebudowa drogi na działce o nr ewid. 400 w miejscowości Brody
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: Zamówienie obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości Brody na działce o nr ew. 400 o łącznej długości 567,00 mb i szerokości jezdni 3,50 m. Inwestycja obejmuje wykonanie: 1) robót przygotowawczych: geodezyjne wytyczenie drogi; 2) podbudowy: - na poszerzeniu na odcinku 460 mb: korytowanie na głębokość 45 cm; warstwa odsączająca zagęszczona mechanicznie z piaskowca naturalnego o grubości 15 cm; warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości 15 cm; warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości 10 cm; - na odcinku 90 mb: wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym zagęszczonym mechanicznie o gr. 5 cm; - na odcinku 200 mb: wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym zagęszczonym mechanicznie o gr. 10 cm; - na odcinku 107 mb: korytowanie na głębokość 30 cm; warstwa odsączająca zagęszczona mechanicznie z piaskowca naturalnego o grubości 15 cm; warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości 15 cm; warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości 10 cm 3) nawierzchni: wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową średnio 100 kg/m2; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna); 4) odwodnienia: 2 przepusty rurowe pod drogą o średnicy 60 cm wraz ze ściankami czołowymi; 1 przepust rurowy pod zjazdem o średnicy 40 cm wraz ze ściankami czołowymi; renowacja rowów; 5) robót wykończeniowych: uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym o grubości 13 cm na odcinku 90 mb; 18 cm na odcinku 307 mb i 8 cm na odcinku 170 mb; oznakowanie pionowe; oraz innych prac gwarantujących prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 9 do SIWZ. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia i załączonych dokumentach podano nazwy własne producentów materiałów i urządzeń oraz wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, są one jedynie przykładowe. Dopuszcza się rozwiązania równoważne, co potwierdzają również zapisy w dokumentacji projektowej, tzn. zastosowanie innych materiałów i urządzeń o parametrach i właściwościach co najmniej takich samych lub lepszych od podanych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in. wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) zapewnienie właściwego zabezpieczenia, ogrodzenia i oznakowania terenu budowy; b) obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą, c) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót, d) dostarczenie dokumentacji powykonawczej (kosztorys powykonawczy, deklaracje, itp.), e) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia. Uwaga: Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert zawarto w pkt. 20 SIWZ. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233120-6
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100), w formach i w terminie określonych w SIWZ, zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information