Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3387266)
I.1) Name and address: Gmina Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 43365 Wilkowice śląskie tel. 334 990 077 fax. 33 4990077 w. 420 REGON 7218230900000
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Remont w ramach zadań inwestycyjnych pn.: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ulicy Strażackiej w Wilkowicach oraz Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ulicy Kościelnej w Wilkowicach
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont w ramach zadań inwestycyjnych pn.: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ulicy Strażackiej w Wilkowicach oraz Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ulicy Kościelnej w Wilkowicach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań (części): 2.1. Zadanie nr 1 – Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ulicy Strażackiej w Wilkowicach (część 1). Zadanie obejmuje w szczególności: • remont istniejącej nawierzchni drogi gminnej na odcinku o dł. ok. 237 m od skrzyżowania z ul. Wyzwolenia. Przebieg drogi pozostaje niezmieniony z ewentualnymi korektami szerokości jezdni, • odcinkowy remont nawierzchni chodnika dla pieszych, • remont nawierzchni istniejących zjazdów indywidualnych na szerokości istniejącego chodnika, • remont nawierzchni istniejącego pobocza utwardzonego, • remont istniejących wpustów deszczowych włączanych do istniejącej kanalizacji deszczowej. 2.2. Zadanie nr 2 – Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ulicy Kościelnej w Wilkowicach (część 2). • remont istniejącej nawierzchni drogi gminnej na odcinku o dł. ok. 276 m od skrzyżowania z ul. Wyzwolenia. Przebieg drogi pozostaje niezmieniony z ewentualnymi korektami szerokości jezdni, • odcinkowy remont nawierzchni chodnika dla pieszych, • remont nawierzchni istniejących zjazdów indywidualnych na szerokości istniejącego chodnika, • remont nawierzchni istniejącego pobocza utwardzonego • remont istniejących wpustów deszczowych włączanych do istniejącej kanalizacji deszczowej, • budowa progu zwalniającego z przejściem dla pieszych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części (zadanie nr 1 – część I oraz zadanie nr 2 – część II) zawierają: 3.1. W zakresie zadania nr 1: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 3.2. W zakresie zadania nr 2: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 4. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest wykonać dokumentację fotograficzną, b) wykonawca zawiadomi mieszkańców o zamiarze przystąpienia do robót na 5 dni przed przystąpieniem do robót, c) wykonawca ma obowiązek zgłosić rozpoczęcie i zakończenie robót do wszystkich dysponentów sieci, d) wykonawca ma obowiązek uzyskać odbiory robót zaaprobowane przez poszczególnych dysponentów sieci, e) wykonawca ma obowiązek wykonać badania podbudowy, f) wykonawca ma obowiązek po ułożeniu nawierzchni asfaltowej dostarczenia próbek ułożonego asfaltu, g) wykonawca ma obowiązek odtworzenia punktów geodezyjnych oraz osnowy geodezyjnej w przypadku jej zniszczenia, h) wykonawca ma obowiązek sporządzenia dokumentacji (w tym geodezji) powykonawczej.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233100-0
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information