Remont w ramach zadań inwestycyjnych pn.: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ulicy Strażackiej w Wilkowicach oraz Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ulicy Kościelnej w Wilkowicach

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3387266)

Client
Gmina Wilkowice
State
śląskie
Address
43365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
Phone
334 990 077
Fax
33 4990077 w. 420
Created
2018-07-20

Gmina Wilkowice

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Wilkowice ul. Wyzwolenia 25 43365 Wilkowice śląskie tel. 334 990 077 fax. 33 4990077 w. 420 REGON 7218230900000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Remont w ramach zadań inwestycyjnych pn.: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ulicy Strażackiej w Wilkowicach oraz Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ulicy Kościelnej w Wilkowicach

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont w ramach zadań inwestycyjnych pn.: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ulicy Strażackiej w Wilkowicach oraz Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ulicy Kościelnej w Wilkowicach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań (części): 2.1. Zadanie nr 1 – Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ulicy Strażackiej w Wilkowicach (część 1). Zadanie obejmuje w szczególności: • remont istniejącej nawierzchni drogi gminnej na odcinku o dł. ok. 237 m od skrzyżowania z ul. Wyzwolenia. Przebieg drogi pozostaje niezmieniony z ewentualnymi korektami szerokości jezdni, • odcinkowy remont nawierzchni chodnika dla pieszych, • remont nawierzchni istniejących zjazdów indywidualnych na szerokości istniejącego chodnika, • remont nawierzchni istniejącego pobocza utwardzonego, • remont istniejących wpustów deszczowych włączanych do istniejącej kanalizacji deszczowej. 2.2. Zadanie nr 2 – Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ulicy Kościelnej w Wilkowicach (część 2). • remont istniejącej nawierzchni drogi gminnej na odcinku o dł. ok. 276 m od skrzyżowania z ul. Wyzwolenia. Przebieg drogi pozostaje niezmieniony z ewentualnymi korektami szerokości jezdni, • odcinkowy remont nawierzchni chodnika dla pieszych, • remont nawierzchni istniejących zjazdów indywidualnych na szerokości istniejącego chodnika, • remont nawierzchni istniejącego pobocza utwardzonego • remont istniejących wpustów deszczowych włączanych do istniejącej kanalizacji deszczowej, • budowa progu zwalniającego z przejściem dla pieszych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części (zadanie nr 1 – część I oraz zadanie nr 2 – część II) zawierają: 3.1. W zakresie zadania nr 1: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 3.2. W zakresie zadania nr 2: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 4. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest wykonać dokumentację fotograficzną, b) wykonawca zawiadomi mieszkańców o zamiarze przystąpienia do robót na 5 dni przed przystąpieniem do robót, c) wykonawca ma obowiązek zgłosić rozpoczęcie i zakończenie robót do wszystkich dysponentów sieci, d) wykonawca ma obowiązek uzyskać odbiory robót zaaprobowane przez poszczególnych dysponentów sieci, e) wykonawca ma obowiązek wykonać badania podbudowy, f) wykonawca ma obowiązek po ułożeniu nawierzchni asfaltowej dostarczenia próbek ułożonego asfaltu, g) wykonawca ma obowiązek odtworzenia punktów geodezyjnych oraz osnowy geodezyjnej w przypadku jej zniszczenia, h) wykonawca ma obowiązek sporządzenia dokumentacji (w tym geodezji) powykonawczej.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233100-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information