Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3387270)
I.1) Name and address: Miasto i Gmina Mordy ul. Kilińskiego 9 9 08-140 Mordy mazowieckie tel. 25 6415402 fax. 25 6415115 REGON 71158245700000
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Mordy.
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Mordy: 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi min. 24 miesiące, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru. 4. Odbiór dostawy nastąpi w siedzibie Ochotniczej Straży Pożarnej w Mordach, ul. Parkowa 9, 08-140 Mordy. 5. Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki wyrobów lub materiałów nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawcy mają prawo do zaoferowania innych wyrobów lub materiałów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, co najmniej spełniających bądź przewyższających parametry wyrobów lub materiałów wymaganych w SIWZ lub załącznikach do SIWZ. Obowiązek udowodniania równoważności użytych materiałów, wyrobów itp. będzie spoczywał na Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty bądź opisy potwierdzające zachowanie równoważności.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 34144210-3
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: 1.W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocni
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information