Mechaniczne profilowanie nawierzchni dróg gruntowych bez walca na terenie miasta Białegostoku – rejon Dojlidy

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3387284)

Client
Miasto Białystok
State
podlaskie
Address
15-950 Białystok, Słonimska 1
Phone
85 869 62 49,
Fax
85 869 62 65
www
www.bip.bialystok.pl
E-Mail
zzp@um.bialystok.pl,
Created
2018-07-20

Miasto Białystok

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Białystok Słonimska 1 15-950 Białystok podlaskie tel. 85 869 62 49, fax. 85 869 62 65 REGON 050658640 www.bip.bialystok.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Mechaniczne profilowanie nawierzchni dróg gruntowych bez walca na terenie miasta Białegostoku – rejon Dojlidy

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe, polegające na mechanicznym profilowaniu nawierzchni dróg gruntowych na terenie miasta Białegostoku w rejonie Dojlidy poprzez wyrównanie drogi z nadaniem jej prawidłowych spadków poprzecznych i podłużnych, bez uzupełnienia wybojów oraz bez zagęszczenia., w planowanej ilości 650 000 m2. Prace należy wykonywać zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (załącznik Nr 8 do SIWZ). 2. Postanowienia ogólne: 2.1. Wykonawca zobowiązuje się do przystąpienia do realizacji prac objętych umową, przy sprzyjających warunkach atmosferycznych i gruntowo-wodnych, w ciągu 3 dni od daty przekazania protokołu konieczności. 2.2. Uszkodzenia nawierzchni gruntowych wskazane przez Zamawiającego fax-em lub telefonicznie jako pilne do naprawy wykonawca zabezpieczy poprzez ustawienie odpowiedniego oznakowania pionowego w czasie do 16 godzin od przekazania informacji o uszkodzeniu (czas reakcji zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie podlega ocenie zgodnie z Rozdz. XIX SIWZ) . 2.3. O czasie i miejscu przystąpienia do naprawy uszkodzeń wskazanych jako pilne Wykonawca zamelduje Zamawiającemu faxem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. 2.4. Na ulicach, na których brak tabliczek informacyjnych o uzbrojeniu podziemnym (studnie, zasuwy) Zamawiający, na wniosek Wykonawcy, wystąpi do właściciela uzbrojenia o wskazanie lokalizacji tych urządzeń dla Wykonawcy robót objętych niniejszą umową. 2.5. Każdorazowy zakres prac, termin realizacji oraz powierzchnię do naprawy, określi protokół konieczności sporządzany przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy. Zmiana terminu realizacji prac określonych w protokole konieczności może nastąpić w uzgodnieniu z Zamawiającym w formie pisemnej. 2.6. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zapewnia projekt organizacji ruchu i oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, zaś w przypadku konieczności wprowadzenia objazdów, dodatkowe koszty zmian organizacji ruchu (objazdów) pokryje Zamawiający. 2.7. Zakończenie robót Wykonawca zgłasza Zamawiającemu do godz. 1000 w następnym dniu roboczym. Po zgłoszeniu wykonania prac, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do akceptacji obmiar robót i kosztorys powykonawczy. Zamawiający dokona odbioru przy udziale Wykonawcy, po sprawdzeniu obmiaru, jakości prac i kosztorysu powykonawczego, w terminie 5 dni od daty dostarczenia obmiaru. Podstawę do wystawienia faktury stanowić będą: protokół odbioru i kosztorys powykonawczy, podpisane przez obie strony. 2.8. Do przekazania oraz odbioru robót Wykonawca zapewnia własny transport. 2.9. Zamawiający ma prawo do przekazania robót w ostatnim dniu obowiązywania umowy, z terminem realizacji prac określonym w protokole. 2.10. Na czas obowiązywania umowy Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich, za skutki i następstwa zdarzeń zależnych od nienależytego i nieterminowego wykonania umowy. 2.11. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca Zapewni dyspozycyjność ludzi i sprzętu w ilościach potrzebnych do wykonania prac określonych umową oraz całodzienny stały kontakt telefoniczny z Zamawiającym, w celu umożliwienia przekazywania robót do realizacji. 2.12. Roboty uznaje się za wykonane zgodnie z warunkami określonymi w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 8) jeżeli wszystkie badania i pomiary z zachowaniem tolerancji dadzą wyniki pozytywne, w przeciwnym wypadku Wykonawca dokona naprawy na własny koszt poprzez ponowne spulchnienie nawierzchni gruntowej i jej powtórne wyprofilowanie, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 2.13. Prace objęte zakresem zamówienia będą rozliczane cenami jednostkowymi brutto. 2.14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości planowanych robót wskazanych w pkt.1 SIWZ. Zmiana nie będzie stanowiła zmiany umowy. 3. UWAGA: Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający, w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących robót budowlanych objętych zamówieniem wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, za wyjątkiem czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane. 4. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do podwykonawców i dalszych podwykonawców. 6. W przypadku, gdy w SST zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w SST. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SST, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Rejon Dojlidy wskazany zgodnie z załączoną mapką – stanowiącą zał. nr 7 do SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233141-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 4 900,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information