Ochrona fizyczna osób i mienia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3387292)

Client
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu
State
dolnośląskie
Address
58-300 Wałbrzych, ul. Zamkowa 4 4
Phone
074 6419200
Fax
074 6419202
www
www.pwsz.com.pl
E-Mail
rpszczolarski@pwsz.com.pl
Created
2018-07-20

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu ul. Zamkowa 4 4 58-300 Wałbrzych dolnośląskie tel. 074 6419200 fax. 074 6419202 REGON 89104116700000 www.pwsz.com.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Ochrona fizyczna osób i mienia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób, mienia, terenu i obiektów przy ul. Zamkowej 4, Zamkowej 6, Zamkowej 8, Piotra Skargi 14A, ul. Moniuszki 43 oraz całodobowe monitorowanie budynków Zamawiającego zlokalizowanych przy ul. Zamkowej 4 i Piotra Skargi 14A. Budynki przy ul. Zamkowej 4, Zamkowej 6, Zamkowej 8 oraz Moniuszki 43 są wpisane do rejestru zabytków i podlegają całkowitej ochronie konserwatorskiej. Dane dotyczące budynków: • Budynek przy ul. Zamkowej 4 – budynek 4 kondygnacyjny o powierzchni użytkowej 3316 m3. Budynek wyposażony jest w system telewizji przemysłowej, instalację sygnalizacji pożarowej oraz instalację alarmową. W budynku prowadzone są na bieżąco zajęcia dydaktyczne. • Budynek przy ul. Piotra Skargi 14 A – budynek 4 kondygnacyjny, o powierzchni użytkowej 4660 m2 wyposażony w instalację alarmową, system telewizji przemysłowej. W budynku prowadzone są na bieżąco zajęcia dydaktyczne. Budynek sali audytoryjnej o powierzchni użytkowej 499 m2 wyposażony w system telewizji przemysłowej. Obiekt dobudowany jest do budynku przy ul. Piotra Skargi 14A. W budynku prowadzone są na bieżąco zajęcia dydaktyczne. • Budynki przy ul. Zamkowej 6 i Zamkowej 8 – budynki wykorzystywane na cele akademika posiadają 63 miejsc noclegowych łącznie. Budynki wyposażone są w instalację telewizji przemysłowej (obraz przekazywany jest na portiernię budynku Zamkowa 4) instalację sygnalizacji pożarowej, instalację oddymiania. • Budynek przy ul. Moniuszki 43 (willa Daisy) – budynek 4-kondygnacyjny o powierzchni 871,82 m2. Budynek znajduje się około 200 m od budynku głównego, obecnie nieużytkowany. Wyposażony jest w instalację alarmową. 3.3. Obsługa całodobowej ochrony ma zapewnić ochronę obiektu przed kradzieżą, włamaniem, rozbojem, wandalizmem, nieuprawnionym wstępem na teren obiektu. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - czuwanie nad bezpieczeństwem osób przebywających na terenie PWSZ A.S. oraz ochrona mienia 24 godziny na dobę przy ul. Zamkowej 4 i ul. Piotra Skargi 14A – min. 1 osoba na każdy budynek, - ochrona osób i mienia w budynkach przy ul. Zamkowej 6 i Zamkowej 8 oraz przy ul. Moniuszki 43: bez wyznaczania osobnych osób dla tych budynków realizowana będzie przez pracowników budynków przy ul. Zamkowej 4 i Piotra Skargi 14A, - zapoznanie się z instrukcjami bezpieczeństwa pożarowego każdego z budynków, - obsługa zainstalowanych w budynkach instalacji (systemów alarmowych), - dokonywanie właściwego zabezpieczenia powierzonego mienia i majątku, - dokonywanie obchodów budynków i terenów zewnętrznych na których budynki są położone w ciągu trwania dyżuru. Obchody powinny być wykonywane nie rzadziej niż co 120 minut i odnotowane pisemnie w dzienniku służby, - czuwanie nad właściwym wyposażeniem punktów przeciwpożarowych, drożności dróg przeciwpożarowych i ewakuacyjnych, natychmiastowe alarmowanie odpowiednich służb w razie powstania zagrożeń, - zamykanie dozorowanych obiektów, kompletowanie i przechowywanie kluczy oraz włączanie alarmów (monitorowanie zagrożeń), - wydawanie kluczy do sal wykładowych, pomieszczeń biurowych i innych oraz prowadzenie rejestru kluczy wydanych i oddanych – za pisemnym potwierdzeniem, - wydawanie kluczy za pisemnym potwierdzeniem odbioru osobom sprzątającym budynki Zamawiającego, a po zakończeniu sprzątania kontroli oddanych kluczy, sprawdzeniu zamknięcia drzwi i okien, - gaszenie zbędnego oświetlenia i wyłączanie działających niepotrzebnie urządzeń (rzutniki, komputery itp.), - wzywanie osób do opuszczenia obiektów lub pomieszczeń w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania lub stwierdzenia zakłócania porządku przez te osoby, - każdorazowe zawiadamianie Policji o zaistnieniu zdarzeń o charakterze przestępczym, - zawiadamianie Straży Pożarnej oraz Pogotowia w przypadku wystąpienia odpowiednich rodzajowo zdarzeń, - w przypadku wystąpienia jakichkolwiek zdarzeń o charakterze przestępczym, przyjazd na miejsce grupy interwencyjnej w czasie nie dłuższym niż 15 minut od chwili wystąpienia zdarzenia i zabezpieczenie miejsca zdarzenia do chwili przyjazdu jednostki policji, lub przedstawiciela Zamawiającego, - w przypadku wystąpienia zdarzeń w/w natychmiastowe powiadamianie przedstawicieli Zamawiającego, - prowadzenie stosownej dokumentacji wymaganej przez Zamawiającego – plan służby pracowników ochrony dla poszczególnych budynków, rejestr zdarzeń, dziennik służby, - pracownicy realizujący przedmiot zamówienia powinni posiadać jednolite umundurowanie uzgodnione z Zamawiającym, posiadać identyfikatory firmowe ze zdjęciem oraz imieniem i nazwiskiem pracownika, - ochrona planowanych imprez masowych, - przygotowanie planu zabezpieczenia imprezy masowej oraz uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń, - przejęcie obsługi monitorowania sygnałów alarmowych budynków przy ul. Zamkowej 4, Piotra Skargi 14A, Moniuszki 43, od firmy dotychczas wykonującej usługę, - całodobowe monitorowanie sygnałów alarmowych budynków przy ul. Zamkowej 4, Piotra Skargi 14A, Moniuszki 43, - okresowe (raz na kwartał) sprawdzenie i konserwacja systemów alarmowych potwierdzone stosownym protokołem podpisanym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego dla każdego z budynków. W zakresie konserwacji Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia instalacji, rozmieszczenia i zamocowania urządzeń wchodzących w skład systemu, sprawdzeniu poprawności działania wszystkich czujek, sprawdzenia zasilaczy głównych i zapasowych, sprawdzenia poprawności działania urządzeń transmisji alarmu oraz sprawdzenie czy system alarmowy jest w stanie pełnej gotowości do poprawnej pracy, - monitorowanie budynków polegać ma na zbieraniu i rejestrowaniu przez centrum monitoringu sygnałów o stanie systemu alarmowego i podejmowanie odpowiednich działań interwencyjnych polegających w przypadku odebrania sygnału alarmu na: - skierowaniu na miejsce grupy interwencyjnej, - doraźnej ochronie fizycznej mienia przez grupę interwencyjną do czasu przybycia Policji lub przedstawicieli Zamawiającego, - powiadomieniu Policji oraz przedstawicieli Zamawiającego, - doraźnej ochronie osób znajdujących się w obiekcie przez grupę interwencyjną do czasu ustania zagrożenia, - zainstalowanie w budynkach własnych urządzeń przesyłowych sygnałów, - dokonywanie na własny koszt wszelkich napraw urządzenia przesyłowego, - usuwanie wszelkich awarii systemów alarmowych w czasie 24 godzin od ich zgłoszenia, - przeprowadzanie wraz z przedstawicielem Zamawiającego kontroli jakości świadczonych usług …….. razy w miesiącu zgodnie ze złożoną ofertą. Kontrole potwierdzane będą protokołem podpisanym przez obie strony zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy. Jedna kontrola jakości świadczonych usług jest obligatoryjna i wymagana przez Zamawiającego.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 79710000-4

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert.

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information