Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3387300)
I.1) Name and address: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Legionów 15 15 32-600 Oświęcim małopolskie tel. 033 8434339 fax. 033 8434727 REGON 35706151600000 www.mosir.oswieciem.pl
I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: „Zakup Tablicy do Wyświetlania Wyników w obiekcie Hali Lodowej przy ul. Chemików 4"
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablicy wyników oraz osprzętu według opisu stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ Do zakresu przedmiotu zamówienia należy: a) dostawa i montaż fabrycznie nowej tablicy wyników (w tym m.in. ekranu LED o wymiarach 4m x 6m, komputera do sterowania, pulpitu sędziowskiego, okablowania, wykonania zasilania z rozdzielni elektrycznej) według opisu stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ b) wykonanie i montaż konstrukcji dla tablicy c) wykonanie oprogramowania umożliwiającego obsługę meczy hokejowych zgodnie z wytycznymi, IIHF, PZHL, obsługę zawodów w łyżwiarstwie figurowym zgodnie z wymogami PZŁF d) montaż dostarczonego wyposażenia 2) Dostarczana tablica będąca przedmiotem zamówienia musi posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty higieniczne, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 3) Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dotyczące prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty w tym: instrukcja obsługi, gwarancja, oświadczenie zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami , opisy w postaci kart katalogowych, testy, certyfikaty oraz wszystkie nośniki z oprogramowaniem, sterownikami dodawanymi do sprzętu. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dostawa tablicy wraz z wniesieniem i uruchomieniem, montażem niezbędnych urządzeń, materiałów i okablowaniem w pomieszczeniach obiektu Hali lodowej według wskazań Zamawiającego, 2) zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich innych prac niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 37482000-0
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdz. XII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wa
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information