Wykonanie rozbiórki budynków wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi, wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części.

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3387305)

Client
Zarząd Lokali Miejskich
State
łódzkie
Address
90-514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki 47 47
Phone
42 652 96 70
Fax
42 652 77 24
www
www.zlm.lodz.pl
E-Mail
zlm@zlm.lodz.pl
Created
2018-07-20

Zarząd Lokali Miejskich

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zarząd Lokali Miejskich Al. Tadeusza Kościuszki 47 47 90-514 Łódź łódzkie tel. 42 652 96 70 fax. 42 652 77 24 REGON 36375254600000 www.zlm.lodz.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wykonanie rozbiórki budynków wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi, wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części.

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 5.1 Wykonanie rozbiórki budynków wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi, wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na dwie (2) części: 5.1.1 Część I: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbiórki budynku gospodarczego (prawa oficyna) na nieruchomości przy ul. Radwańskiej 69 w Łodzi, (Kubatura ok. 100,00 m³). Szczegółowy zakres robót do zrealizowania określony został w Decyzji nr 428/2018 PINB – załącznik nr 9, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 10 oraz Przedmiarze robót – załącznik nr 11. 5.1.2. Część II: W ramach niniejszego zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót rozbiórkowych części dotyczącej rozbiórki prawej i poprzecznej oficyny budynku mieszkalnego w Łodzi przy ul. 6-go Sierpnia 10 (działka 263/1, obręb P-19). Zakres rzeczowy do wykonania: - dalsza część rozbiórki budynku poprzecznej oficyny w osiach 2-6 wzdłuż granicy południowej od klatki schodowej – do wykonania w całości (zakres robót w projekcie budowlanym), - rozbiórka budynku prawa oficyna w osiach 7-11 wzdłuż granicy zachodniej – do wykonania w całości (zakres robót w projekcie budowlanym). Szczegółowy zakres robót do zrealizowania określony został w Projekcie rozbiórki budynku – załącznik nr 12, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 13 oraz Przedmiarze robót – załącznik nr 14. Rodzaj zamówienia: roboty rozbiórkowe - metodą ręczną. Określenie przedmiotu oraz zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dokończenie rozbiórki poprzecznej oficyny oraz rozbiórka w całości prawej oficyny. Rozebranie kominów ponad dachem. Usunięcie rur spustowych i obróbek blacharskich. Usunięcie pokrycia z papy i rozebranie więźby dachowej. Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej. Rozebranie murów i ścianek / ponad terenem /. Rozebranie stopów drewnianych. Rozebranie klatki schodowej wraz z podestami i biegami. Rozebranie stropu nad piwnicą. Ściany piwnic rozebrać, nie głębiej niż 15 cm poniżej terenu /dotyczy to też ław fundamentowych w częściach niepodpiwniczonych/ - ściany poprzeczne piwnic pozostawić, zamurowując otwory korytarzowe. Ściany piwnic w granicy działki zabezpieczyć przez dwukrotne malowanie Abizolem. Piwnice zasypać pospółką żwirowo-piaskową zagęszczając ją warstwami co 30 cm. Wyprofilować pozostawione przypory. Zamurować otwory drzwiowe, gniazda po belkach. Wykonanie przed tynkami zszyć muru, prętami w spoinach w miejscach pęknięć. Skuć i wykonać nowe tynki zewnętrzne ścian i przypór w granicy nieruchomości. Wykonać obróbki blacharskie na poziomych odsadzkach muru oraz przyporach. Niwelacja terenu. Wykonanie opaski betonowej wzdłuż ścian w granicy. Wywózka materiałów rozbiórkowych na wysypisko komunalne. Pokrycie dachowe z papy oddzielić od pozostałych materiałów i poddać utylizacji. Kubatura budynku do rozbiórki ok. 4550 m³. Wykonawca zobowiązany jest do: - wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z DECYZJĄ Nr DAR-UA-II.2505.2017 wydaną przez Prezydent Miasta Łodzi z dnia 12 grudnia 2017r. i Projektem budowlanym /wyłączając roboty wykonane/, - dokonania wizji lokalnej w terenie, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty /prace/ niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z technologią robót określoną Polskimi normami i Warunkami Technicznymi i Odbioru Robót, - wykonania robót rozbiórkowych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzonych robót, - wykonania przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, - zapewnienie we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów /śmieci, gruzu ,papy itp./ zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz udokumentowania tych czynności na żądanie Zamawiającego, - pomocniczo może służyć przedmiar robót, który określa zakres robót niniejszego postępowania, stanowiący załącznik do SIWZ. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osoby, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz przynależnej do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale inspektora nadzoru inwestorskiego wyznaczonego przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane - rozbiórkowe - min. 36 miesięcy; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, a wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information