Modernizacja budynków Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, przetarg II

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3387324)

Client
Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o.
State
pomorskie
Address
82-200 Malbork, ul. Armii Krajowej 105
Phone
55 6460264
Fax
55 6460235
Created
2018-07-20

Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o.

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. ul. Armii Krajowej 105 82-200 Malbork pomorskie tel. 55 6460264 fax. 55 6460235 REGON 220415305

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Modernizacja budynków Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, przetarg II

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach realizacji projektu pn. „Zwiększenie dostępności i podniesienie jakości usług zdrowotnych na Obszarze Funkcjonalnym Malbork-Sztum”, modernizacji budynków Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o., w skład której wchodzą: Zadanie nr 1: Modernizacja szpitala w Malborku poprzez: - dobudowę windy szpitalnej zewnętrznej, - budowę łącznika łączącego pierwsze piętra budynku głównego i budynku zlokalizowanego prostopadle do niego. Zadanie nr 2: Przebudowa części I-go piętra budynku Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Nowym Dworze Gdańskim na potrzeby oddziału wewnętrznego. Zadanie nr 3: Przebudowa części pomieszczeń parteru budynku Szpitala w Malborku z dostosowaniem dla potrzeb jednosalowego bloku operacyjnego, 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac: Zadanie nr 1: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej; 2. Wykonanie dobudowy windy szpitalnej tj.: a) Przeniesienie istniejącej, kolidującej rozdzielni gazów medycznych, b) Dobudowa szybu windy, c) Wykonanie zasilania windy i niezbędnej instalacji elektrycznej, d) Wykonanie niezbędnych prac budowlanych i wykończeniowych na poszczególnych kondygnacjach obsługiwanych przez windę w celu skomunikowania jej z tymi kondygnacjami, (roboty murowe, wykończeniowe i instalacyjne), e) Wykonanie niezbędnych prac związanych z zagospodarowaniem terenu przy windzie w celu zapewnienia prawidłowego dostępu do niej z zewnątrz, f) Montaż i uruchomienie windy szpitalnej wraz uzyskaniem odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego, g) Przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i eksploatacji windy; 3. Wykonanie budowy łącznika tj.: a) Wykonanie konstrukcji łącznika, (ław – stup fundamentowych, konstrukcji wsporczej, stropów i ścian łącznika, b) Wykonanie niezbędnych robót związany z zagospodarowaniem terenu przy łączniku, c) Wykonanie okładzin podłogowych, ściennych i sufitowych, oraz malowanie łącznika, d) Wykonanie wszelkich niezbędnych izolacji elementów łącznika, (przeciwwilgociowych i termicznych, e) Wykonanie niezbędnych prac budowlanych i wykończeniowych na poszczególnych kondygnacjach obsługiwanych przez łącznik w celu skomunikowania go z tymi kondygnacjami, (roboty murowe, wykończeniowe i instalacyjne), f) Wykonanie elewacji i pokrycia dachowego łącznika, g) Montaż i podłączenie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, h) Montaż monitoringu, i) Wykonanie instalacji wentylacyjnej, j) Montaż i podłączenie instalacji c.o., k) Wykonanie niezbędnych robót, instalacji związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa pożarowego, l) Wykonanie kanałów dla instalacji gazów medycznych i instalacji elektrycznej i teletechnicznej. Zadanie nr 2: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej 2. Przebudowę części I-go piętra budynku Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Nowym Dworze Gdańskim na potrzeby oddziału wewnętrznego tj.: a) Zmianę układu funkcjonalnego pomieszczeń przewidzianych do adaptacji, (rozebranie części ścianek, wykonanie nowych otworów drzwiowych, montaż nowych ścianek). b) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej. c) Wykonanie nowych okładzin podłogowych, ściennych i sufitowych, oraz malowanie pomieszczeń. d) Wymianę instalacji elektrycznej wraz z osprzętem z dostosowaniem do nowych funkcji i uwzględnieniem oświetlenia ewakuacyjnego, e) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej i klimatyzacji, Uwaga: wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej i klimatyzacji należy ograniczyć do niezbędnego minimum wynikającego z bezwzględnych wymogów obowiązujących przepisów, maksymalnie tam gdzie jest taka możliwość należy zastosować wentylację grawitacyjną. f) Wymianę instalacji wod. kan. i c.o. w celu dostosowania do nowego układu funkcjonalnego pomieszczeń. g) Montaż instalacji gazów medycznych. h) Montaż instalacji teletechnicznych, (sieć informatyczna, instalacja przyzywowa, instalacja antenowa RTV). i) Montaż instalacji SSP, tylko w przypadku jeśli zaistnieje taka konieczność. j) Montaż monitoringu. k) Montaż i podłączenie niezbędnych urządzeń medycznych, l) Wykonanie wszelkich niezbędnych zabezpieczeń i instalacji wynikających z zapewnienia ochrony pożarowej. Zadanie nr 3: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej. 2. Przebudowa części pomieszczeń parteru budynku Szpitala w Malborku z dostosowaniem dla potrzeb jednosalowego bloku operacyjnego tj.: a) Zmiana układu funkcjonalnego pomieszczeń przewidzianych do adaptacji, (rozebranie części ścianek, wykonanie nowych otworów drzwiowych, montaż nowych ścianek. b) Wymiana stolarki okiennej tam gdzie jest to konieczne i drzwiowej w całości, c) Wykonanie nowych okładzin podłogowych, ściennych i sufitowych, oraz malowanie pomieszczeń. d) Wymiana instalacji elektrycznej z osprzętem z dostosowaniem do nowych funkcji wraz z zapewnieniem awaryjnego zasilania, oświetlenia awaryjnego i oświetlenia ewakuacyjnego, oraz instalacji specjalnych. e) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, f) Częściowa przebudowa instalacji wod. kan. i c.o. w celu dostosowania do nowego układu funkcjonalnego pomieszczeń. g) Montaż instalacji gazów medycznych, h) Montaż instalacji teletechnicznych, i) Montaż monitoringu, j) Montaż instalacji SSP jeśli wynika konieczność z obowiązujących przepisów, k) Montaż i podłączenie niezbędnych urządzeń medycznych, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1, 2 i 3 zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr: 9a – dla zadania nr 1 9b – dla zadania nr 2 9c – dla zadania nr 3 do SIWZ. 4. Wyżej opisany przedmiot zamówienia (Zad. Nr 1,2 i 3) należy wykonać w oparciu o program funkcjonalno – użytkowy oraz z uwzględnieniem załączonych ekspertyz pożarowych i postanowień Wojewódzkiego Pomorskiego Komendanta Państwowej Straży Pożarnej (załączniki 9a,9b i 9c). 5. Program Funkcjonalno-Użytkowy zwany dalej PFU służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych, przygotowania oferty dla każdej z części w wymienionym wyżej zakresie. PFU określa rodzaj i zakres robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. W celu oceny i uwzględnienia w ofercie i w projekcie pełnego zakresu wszystkich prac oraz innych świadczeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia i uwzględnienia wszelkich niezbędnych kosztów z tym związanych, w tym kosztów wykonania niezbędnych uzgodnień, opracowań, zajęcia terenu pod budowę, obsługi geodezyjnej budowy i dokumentacji powykonawczej Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. Wizję lokalną należy ustalać telefonicznie (tel. 55 646 02 60). 6. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 07.01 – Zasoby Ochrony Zdrowia. 7. Zamawiający przekaże protokolarnie Wykonawcy teren budowy w terminie 5 dni roboczych od dnia uzyskania prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę (o ile dotyczy). 8. Przebudowywaną strefę należy szczelnie oddzielić od pozostałych części budynku tak aby realizowany zakres prac nie wpływał i nie zakłócał pracy szpitala oraz nie powodował jakichkolwiek zanieczyszczeń oraz w taki sposób aby zachować drożność dróg ewakuacyjnych. 9. Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca, który będzie realizował przedmiotowy zakres robót, musi je zaplanować w ten sposób aby zapewnić ciągły i nie przerwany dojazd do wszystkich budynków i obiektów znajdujących się w obrębie realizowanej inwestycji. 10. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 11. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 12. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 13. Zamawiający informuje, że tam gdzie w SIWZ (jego treści i treści załączników) opisany został przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłyby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. 14. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia zgodnie z deklaracją określoną w formularzu ofertowym. 15. Płatność za realizację zadania określona została we wzorze umowy do niniejszego postępowania.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45215140-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości, która wynosi: Zadanie nr 1 – 13 493,68 zł Zadanie nr 2 – 21 005,82 zł Zadanie nr 3 – 13 898,32 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information