Przebudowa ul. 11 Listopada w Radomsku

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3387325)

Client
Miasto Radomsko
State
łódzkie
Address
97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia 5
Phone
446 854 571
Fax
044 6854513, 6854521
Created
2018-07-20

Miasto Radomsko

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Radomsko ul. Tysiąclecia 5 97-500 Radomsko łódzkie tel. 446 854 571 fax. 044 6854513, 6854521 REGON 590648238

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa ul. 11 Listopada w Radomsku

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Przebudowa ul. 11 Listopada w Radomsku” Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie określonym przedmiarem robót i szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ul. 11 Listopada od nr 14a do ul. Gen. Stanisława Maczka: 1. Zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w zakresie zgodnym z przedmiarem robót i obejmującym: 1) Frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni i zjazdów 50% powierzchni. 2) Rozebranie istniejących nawierzchni chodnika, obrzeży i krawężników po stronie numerów parzystych. 3) Wycięcie nawierzchni przy zjazdach po stronie numerów parzystych, wbudowanie krawężników przy krawędzi jezdni (na płask). 4) Roboty ziemne - wykonanie koryta pod konstrukcję: chodnika, krawężników i obrzeży. 5) Wbudowanie nowego krawężnika na ławie betonowej z oporem i obrzeży. 6) Wykonanie nawierzchni chodnika o konstrukcji: - warstwa odsączająca: 10cm, - podbudowa z kruszywa łamanego (0-31): 15cm, - nawierzchnia chodnika z kostki betonowej 8cm koloru szarego na podsypce cementowo - piaskowej. 7) Wykonanie nawierzchni zjazdów o konstrukcji: - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego: 3-5cm, - warstwa ścieralna asfaltowa: 4cm, 8) Wykonanie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego: - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego: 3-5cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego: 4cm, 9) Wymiana kompletnych studzienek wpustu ulicznego wraz z żeliwnym wpustem z podłączeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. 10) Transport zdemontowanych włazów żeliwnych do miejsca wskazanego przez inwestora. 11) Regulacja urządzeń istniejącej infrastruktury podziemnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) wzór umowy - stanowiący dodatek nr 8 do SIWZ, 2) przedmiar robót - stanowiący dodatek nr 9 do SIWZ, 3) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiąca dodatek nr 10 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmujące cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w przedmiarze robót oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy opisanych w pkt II.7) niniejszego ogłoszenia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233200-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 16.1 SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku nas

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information