Remont nawierzchni dróg położonych na terenie Miasta Łodzi w ramach zadania „Plan dla dzielnic” z podziałem na 6 części

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3387331)

Client
Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
State
łódzkie
Address
90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175 175
Phone
42 6384959, 6384911
Fax
42 638-49-58
www
www.zdit.uml.lodz.pl
E-Mail
k.wrobel@zdit.uml.lodz.pl
Created
2018-07-20

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ul. Piotrkowska 175 175 90-447 Łódź łódzkie tel. 42 6384959, 6384911 fax. 42 638-49-58 REGON 47317005200000 www.zdit.uml.lodz.pl

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Remont nawierzchni dróg położonych na terenie Miasta Łodzi w ramach zadania „Plan dla dzielnic” z podziałem na 6 części

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni dróg położonych na terenie Miasta Łodzi w ramach zadania „Plan dla dzielnic” w następujących lokalizacjach: ul. Chłodnikowa - Rolnicza, ul. Solidarności Walczącej, ul. Moskuliki, ul. Arniki, ul. Rysy, ul. Kosodrzewiny, ul. Lechicka, ul. Klinowa oraz lokalnie ul. Romanowska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych dla części 1, 2, 3, 4, 5, 6 (Formularze nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f), w Tomie III SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Tomie II SIWZ – Formularz aktu umowy. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 nw. części. 2.1. Część 1 - Remont nawierzchni ulic: Chłodnikowej – Rolniczej, Solidarności Walczącej i Rysy Przedmiot zamówienia części 1 został podzielony na zadania : Zadanie 1 - Remont nawierzchni ul. Chłodnikowej – Rolniczej Zadanie 2 – Remont nawierzchni ul. Solidarności Walczącej, Zadanie 3 – Remont nawierzchni ul. Rysy 2.2. Część 2 - Remont nawierzchni ulicy Moskuliki 2.3. Część 3 - Remont nawierzchni ulicy Arniki 2.4. Część 4 - Remont nawierzchni ulicy Kosodrzewiny 2.5. Część 5 - Remont nawierzchni ulicy Lechickiej 2.6. Część 6 - Remont nawierzchni ulicy Klinowej oraz Romanowskiej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych dla części 1-6 (Formularze nr 2a – 2f, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Tom III SIWZ) oraz w Formularzu aktu umowy (Tom II SIWZ). 3.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy wymaga, by podczas realizacji każdej z części zamówienia (t.j części 1 – 6) czynności polegające na kierowaniu lub operowaniu sprzętem drogowym wykonywały co najmniej 3 osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 ze zm.). 4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w pkt 3.3. niniejszego Tomu SIWZ oraz w Tomie II SIWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5.Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Formularzy cenowych, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej: STWiORB) stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w Formularzach cenowych i STWiORB za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu. 6. Zakres rzeczowy robót obejmuje w szczególności: 6.1. Część 1 - Remont nawierzchni ulic: Chłodnikowej – Rolniczej, Solidarności Walczącej i ul. Rysy 6.1.1.Zadanie 1 – Remont nawierzchni ul. Chłodnikowej – Rolniczej; Remont nawierzchni ul. Chłodnikowej od ul. Kurczaki do ul. Rolniczej oraz ul. Rolniczej od ul. Chłodnikowej do Ideowej - wykonanie bitumicznej warstwy wiążącej i ścieralnej na podbudowie z kruszywa łamanego granitowego 00/31,5 mm zagęszczanego mechanicznie. Łączny zakres prac obejmuje: • rozebranie nawierzchni jezdni; • wykonanie podbudowy zasadniczej z tłucznia; • frezowanie istniejącej nawierzchni; • wykonanie wzmocnienia podbudowy stabilizacją cementem; • wykonanie warstwy wiążącej z BA – AC11W; • wykonanie warstwy ścieralnej z BA – AC8S; • wykonanie napraw cząstkowych BA; • wyrównanie i naprawa poboczy gruntowych. 6.1.2.Zadanie 2 – Remont nawierzchni ul. Solidarności Walczącej; Remont nawierzchni ul. Solidarności Walczącej od nr 18 do nr 24 - wykonanie bitumicznej warstwy ścieralnej. Łączny zakres prac obejmuje: • rozebranie nawierzchni jezdni; • wykonanie podbudowy zasadniczej z tłucznia; • wykonanie warstwy ścieralnej z BA – AC8S; 6.1.3.Zadanie 3 – Remont nawierzchni ul. Rysy Remont nawierzchni ul. Rysy na odcinku ul. Giewont – ul. Wichrowa - wykonanie bitumicznej warstwy ścieralnej na podbudowie z kruszywa łamanego granitowego 00/31,5 mm zagęszczanego mechanicznie Łączny zakres prac obejmuje: • rozebranie nawierzchni jezdni; • wykonanie podbudowy zasadniczej z tłucznia; • wykonanie warstwy ścieralnej z BA – AC8S; • odtworzenie zieleńców po wykonanych pracach. 6.2. Część 2 - Remont nawierzchni ulicy Moskuliki Zakres planowanych prac obejmuje remont ul. Moskuliki od ul. Okólnej do ul. Zjazdowej i od nr 48D w kierunku ul. Marmurowej - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa łamanego granitowego 00/31,5 mm zagęszczanego mechanicznie Łączny zakres prac obejmuje: • rozebranie nawierzchni jezdni; • wykonanie podbudowy zasadniczej z tłucznia; • wykonanie warstwy ścieralnej z BA – AC8S; • odtworzenie zieleńców po wykonanych pracach. 6.3. Część 3 - Remont nawierzchni ulicy Arniki Zakres planowanych prac obejmuje remont nawierzchni ul. Arniki od ul. Pomorskiej do Kosodrzewiny – wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa łamanego granitowego 00/31,5 mm zagęszczanego mechanicznie. Łączny zakres prac obejmuje: • rozebranie nawierzchni jezdni; • wykonanie podbudowy zasadniczej z tłucznia; • wykonanie warstwy ścieralnej z BA – AC8S; • odtworzenie zieleńców po wykonanych pracach. 6.4. Część 4 - Remont nawierzchni ulicy Kosodrzewiny Zakres prac obejmuje remont ul. Kosodrzewiny od ul. Taborowej do ul. Frezjowej i od ul. Frezjowej do ul. Arniki - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na podbudowie z kruszywa łamanego granitowego 00/31,5 mm zagęszczanego mechanicznie. Łączny zakres prac obejmuje: • rozebranie nawierzchni jezdni; • wykonanie podbudowy zasadniczej z tłucznia; • wykonanie warstwy ścieralnej z BA – AC8S; • odtworzenie zieleńców po wykonanych pracach. 6.5. Część 5 - Remont nawierzchni ulicy Lechickiej Zakres prac obejmuje remont nawierzchni ul. Lechickiej od ul. Aleksandrowskiej w kierunku ul. Kujawskiej - wykonanie nawierzchni z płyt betonowych typu yomb na podbudowie z kruszywa łamanego granitowego 00/31,5 mm zagęszczanego mechanicznie. Łączny zakres prac obejmuje: • korytowanie w celu wykonania nowej niwelety jezdni; • wykonanie podbudowy zasadniczej z tłucznia; • ułożenie tymczasowej nawierzchni z płyt typu yomb na podsypce piaskowej; • dostosowanie nawierzchni zjazdów do poziomu remontowanej jezdni; • odtworzenie zieleńców po wykonanych pracach; 6.6. Część 6 - Remont nawierzchni ulicy Klinowej oraz Romanowskiej Zakres prac obejmuje remont nawierzchni ul. Klinowej od ul. Aleksandrowskiej w stronę ul. Rojnej oraz lokalnie ul. Romanowskiej - wykonanie bitumicznej warstwy wiążącej i ścieralnej na podbudowie z kruszywa łamanego granitowego 00/31,5 mm zagęszczanego mechanicznie. Łączny zakres prac obejmuje: • rozebranie nawierzchni jezdni; • wykonanie podbudowy zasadniczej z tłucznia; • frezowanie planimetryczne istniejącej nawierzchni; • wykonanie wzmocnienia podbudowy stabilizacją cementem; • wykonanie warstwy wiążącej z BA – AC11W; • wykonanie warstwy ścieralnej z BA – AC8S; • dostosowanie nawierzchni zjazdów do poziomu remontowanej jezdni; • odtworzenie zieleńców po wykonanych pracach.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233252-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1.Wysokość wadium ustala się na kwotę: Część 1: 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych, 00/100) Część 2: 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych, 00/100) Część 3: 11.000,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych, 00/100) Część 4: 30.000,00

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information