„Remont pomieszczeń w Zespole Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach”

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3387340)

Client
Zespół Szkół im. Tadeusza Kościuszki
State
śląskie
Address
42310 Żarki, ul. Myszkowska 50
Phone
343 148 024
Fax
343 148 024
Created
2018-07-20

Zespół Szkół im. Tadeusza Kościuszki

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zespół Szkół im. Tadeusza Kościuszki ul. Myszkowska 50 42310 Żarki śląskie tel. 343 148 024 fax. 343 148 024 REGON 109538500000

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Remont pomieszczeń w Zespole Szkół im. T. Kościuszki w Żarkach”

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Zakres robót obejmuje: 1.Roboty rozbiórkowe: - odbicie zalanego tynku, - skucie posadzki betonowej, - demontaż drzwi wraz z ościeżnicą 2.Wykonanie: - zabudowy rur z płyt G-K, - uzupełnienie ubytków w tynkach, - cyklinowanie parkietów w salach dydaktycznych, - malowanie parkietu lakierem o podwyższonych parametrach wytrzymałościowych, - wymianę drewnianych listew przypodłogowych, - odgrzybienie zalanych części ścian wraz z uzupełnieniem tynku, - malowanie ścian oraz sufitów w budynku szkoły, - malowanie lamperii w budynku szkoły, - wykonanie lamperii z tynku mozaikowego w holu szkoły, - malowanie drzwi i ościeżnic, - montaż parapetów PCV, - wymianę drzwi drewnianych wewnętrznych, - ułożenie płytek ceramicznych wraz z montażem list maskujących. Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. Kosztorys ofertowy winien być opracowany metodą kalkulacji uproszczonej wraz z jednostkowyminakładami rzeczowymi, cenami czynników produkcji (R, M, S) oraz wskaźniki procentowe narzutu kosztów pośrednich i zysku dla ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych podanych w Przedmiarze Robót. Wszelkie prace związane z wytwarzaniem się szkodliwych oparów należy zabezpieczyć przed przedostaniem się do pozostałej (czynnej) części budynku lub prowadzić w taki sposób aby umożliwić całkowite przewietrzenie pomieszczeń przed rozpoczęciem zajęć szkolnych w czynnej części budynku. Zamawiający zaznacza, iż przed rozpoczęciem malowania wybierze kolory ścian w poszczególnych pracowniach. Wykonawca, przed przystąpieniem do malowania winien przedstawić Zamawiającemu karty charakterystyki zawierające niebezpieczne substancje mieszczące się w danym produkcie. 3.Szczegółowy zakres robót określony został w załącznikach do SIWZ: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie produkty określone w STWiOR pochodzące od konkretnych producentów są określone parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego. 5. W przypadku, gdy w STWiOR Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do obowiązujących norm lub instrukcji Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy rozwiązania równoważne opisywanym w wymienionych normach i instrukcjach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 6. Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W tym celu, jeszcze przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne do rozwiązań określonych w SIWZ i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych produktów, która jednocześnie stanowić będzie potwierdzenie równoważności przyjętych rozwiązań (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy). Prace będą przebiegać w 4 etapach w godzinach popołudniowych tj. od 14.00- 21.00 za wyjątkiem dni wolnych, ferii, przerw świątecznych ( tj. od 7.00- 21.00) oraz z wyłączeniem dni egzaminów na poszczególne kwalifikacje, a także matur (tj. 21-22.08, 27-29.08 ) W okresie wakacyjnym należy wyremontować klatki schodowe. Prace remontowe, które nie będą zakłócały pracy szkoły- zajęć lekcyjnych mogą być wykonywane w godzinach dopołudniowych. Kolejne etapy robót muszą być odpowiednio zabezpieczone wraz z zamieszczeniem tablic ostrzegawczo –informacyjnych, tak aby nie zagrażały bezpieczeństwu młodzieży i pracowników. Wszystkie materiały budowlane użyte do remontu muszą być z atestem i ważnym terminem przydatności min. 1 rok. I etap: realizacja w terminie od podpisania I etap: realizacja w terminie od podpisania umowy do 31.08.2018 obejmuje remont części korytarza i klas od nr 1-19/6 II piętra. II etap: realizacja w terminie od 01.09.2018- 15.10.2018r. obejmuje remont 2 część korytarza i klas od nr 17/7- 13 II piętra wraz z łazienkami. III etap: realizacja w terminie od 16.10.2018r - do 30.11.2018r. obejmuje remont części korytarza i klas od nr 25-21 I piętra wraz z biblioteką. IV etap: realizacja w terminie od 01.12.2018r. do 15.12.2018r. obejmuje remont części korytarza i klas od nr 26 do nr 32 I piętra wraz z pokojem nauczycielskim, pokojem pedagoga i łazienkami.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45400000-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1.Zamawiający wymaga od wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej brutto podanej w oferc

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information