Dostawa wyposażenia do klasopracowni na potrzeby projektu: „STAŻE ZAWODOWE POCZĄTKIEM KARIERY dla technika ekonomisty i technika informatyka” realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego W

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3387351)

Client
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach działający w imieniu Powiatu Poddębickiego
State
łódzkie
Address
99-200 Poddębice, ul. Polna 13/15 15/ 13
Phone
(43) 678 31 13
Fax
(43) 678 31 13
E-Mail
projektzsp_efs@wp.pl
Created
2018-07-21

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach działający w imieniu Powiatu Poddębickiego

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach działający w imieniu Powiatu Poddębickiego ul. Polna 13/15 13 /15 99-200 Poddębice łódzkie tel. (43) 678 31 13 fax. (43) 678 31 13 REGON 73001936500000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa wyposażenia do klasopracowni na potrzeby projektu: „STAŻE ZAWODOWE POCZĄTKIEM KARIERY dla technika ekonomisty i technika informatyka” realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego W

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - „STAŻE ZAWODOWE POCZĄTKIEM KARIERY dla technika ekonomisty i technika informatyka” realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 – RPLD.11.03.01-10-0053/16-00. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do klasopracowni na potrzeby projektu: STAŻE ZAWODOWE POCZATKIEM KARIERY dla technika ekonomisty i technika informatyka ” podziałem na 2 części: - część 1 - Switch zarządzalny 24-porty; - część 2 - Dyski, karta graficzna, obudowy, kieszeń, stacje dokujące, wtyk sieciowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części stanowi załącznik nr 2 2. Wymagania dla zamówienia - dotyczy wszystkich części. 1) Oferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem. 2) Oferowany sprzęt musi bezwzględnie spełniać parametry określone dla każdego z nich określone przez Zamawiającego. 3) Dostawa realizowana transportem Wykonawcy. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z fakturą VAT do Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 16:00 w dniach roboczych. 5) Okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 12 miesięcy. Wykonawca w ofercie może zaoferować dłuższy okres gwarancji, przy czym maksymalny okres gwarancji nie może przekroczyć 24 miesięcy. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 3. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 4. Ze względu ma specyfikę zamawianego produktu Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Użyte przez Zamawiającego nazwy własne i modele własne oznaczają klasę materiałów spełniających wymagania Zamawiającego. 5. Zmawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez oferty równoważne należy rozumieć materiały o właściwościach nie gorszych niż podane w SIWZ. Wykonawca w celu potwierdzenia jakości produktów równoważnych załączy do oferty stosowne dokumenty (np. specyfikację jakościową, świadectwo kontroli jakości, certyfikat analizy lub inne dokumenty), z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych. Wszelkie ryzyko związane z udowodnieniem „równoważności” spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na którą można złożyć ofertę. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części. Wszystkie wymagania i warunki przedstawione w SIWZ są identyczne dla wszystkich części

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 30200000-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information