Świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3394405)

Client
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
State
mazowieckie
Address
05400 Otwock, ul. Konarskiego 13
Phone
22 7794031 w. 477
E-Mail
dzp@spskgruca.pl
Created
2018-08-08

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05400 Otwock mazowieckie tel. 22 7794031 w. 477 REGON 29015600000

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Świadczenie usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest: odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z grupy: 180102, 180103,180104, 180108, 180109 1) Symbole klasyfikacyjne przedmiotu zamówienia podano zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 roku w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 poz.1923). 2) Zamawiający wymaga, aby świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności z : a) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. 2017 r. poz. 519 ze zm.). b) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (Dz. U. 2018 r. poz.21) c) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobu unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. 2016r. poz. 1819). d) Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2018r. poz.169) 3) Zamówienie obejmuje następujący zakres: a) odbiór, załadunek, transport oraz utylizację odpadów medycznych o kodach 180102, 180103, 180104, 180108, 180109

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90524400-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information