Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 374 ul. Kuziennicza w m. Jawor

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3394413)

Client
Gmina Jawor
State
dolnośląskie
Address
59-400 Jawor, ul. Rynek 1 1
Phone
076 8702021
www
www.jawor.pl
E-Mail
um@jawor.pl
Created
2018-08-08

Gmina Jawor

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Jawor ul. Rynek 1 1 59-400 Jawor dolnośląskie tel. 076 8702021 REGON 39064739200000 www.jawor.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 374 ul. Kuziennicza w m. Jawor

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Zamawiający zamierza udzielić następujące części zamówienia: Część nr 1: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 374 od km 1+263 do km 1+805 w m. Jawor” Część nr 2: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 374 w zakresie przebudowy chodnika w m. Jawor” 2. Opis przedmiotu zamówienia: Część nr 1: Zadanie: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 374 od km 1+263 do km 1+805 w m. Jawor” na odcinku 542 m.b. w formule zaprojektuj i wybuduj Część nr 2: Zadanie: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 374 w zakresie przebudowy chodnika w m. Jawor”, obejmującego wykonanie prac w zakresie: przebudowy chodnika od skrzyżowania ul. Kuzienniczej (droga wojewódzka nr 374) z ul. Żwirową (droga gminna) do skrzyżowania z ul. Wiejską (droga wojewódzka nr 363) o długości ok. 542 m w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej. Istniejąca droga wojewódzka stanowiąca ul. Kuzienniczą w Jaworze posiada jezdnię bitumiczną o szerokości średniej 6,0 m. Istniejąca nawierzchnia jest w złym stanie technicznym i nie spełnia wymagań bezpieczeństwa użytkowników. Na całym odcinku występują liczne spękania, wykruszenia krawędziowe i lokalne zaniżenia powodujące zastoiska wodne, pogłębiające degradację nawierzchni oraz ochlapywanie pieszych poruszających się po chodniku. Droga częściowo odwodniona jest do kanalizacji burzowej a częściowo woda odprowadzona jest powierzchniowo na pobocze skąd spływa do sąsiadującego gruntu. Wzdłuż drogi biegnie chodnik o nawierzchni z miejscowymi wykruszeniami powierzchniowymi. Oczekiwane przez Zamawiającego zmiany po realizacji zadania: - wzmocnienie nawierzchni jezdni i poboczy; przebudowa kanalizacji burzowej oraz wykonanie chodnika z kostki betonowej w ramach zadania nr 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy, wyniki badań laboratoryjnych DSDiK we Wrocławiu, decyzje administracyjne, uzgodnienia i opinie niezbędne do zrealizowania przedmiotowego zadania. 2. Wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót. 3. Zamawiający określa wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Wykaz czynności do wykonania przez osoby zatrudnione na umowę o pracę przy robotach budowlanych: - pracownicy wykonujący prace fizyczne przy odtwarzaniu nawierzchni drogi. 4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 71.32.00.00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Część 1 zamówienia: Ustala się wadium w wysokości: 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). 1. w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGŻ BNP Paribas S.A. 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 10/16, n

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information